Mä uskon mieluummin kunnon ihmisiä

Anonyymi

Kuin jotain viinamiestä.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkä usko. Mielesi tekee koko ajan lähteä baariin mutta et ole sosiaalinen etkä uskalla naisille jutella.

      • Anonyymi

        Väärin!


    • Mitäs ne kunnon ihmiset sitten sanoo?

      Kaikille on jossain joku.
      Voit löytää parisuhteen vaikka ruokakaupasta.
      Naiset pitävät raittiista miehistä

      • Anonyymi

        Vaikka superpesis ottelusta.


      • Viinamiehen vastustuksen voimakkuudesta voisi päätellä että parisuhteita löytyy ruokakaupasta ihan yhtenään.

        Mä ainakaan en ole löytänyt ruokakaupasta, kirjastosta, lenkkipolulta tai muusta kunnon ihmisten paikasta koskaan yhtään minkäänlaista suhteen alkua.

        Työpaikoilla ei ole näkynyt mitään suhteen alkuja, mutta pikkujouluissa tai vastaavissa sattuu jo kaikenlaista.

        Naapurin tytön kanssa on voitu moikkailla kymmeniä kertoja mutta kun se sattuu samaan baariin sillä on jo muutakin puhuttavaa.

        Ainakin alkoholi on ollut melkoinen pariutumisen katalysaattori. En tiedä nykyajan nuorisolaisista ja some-maailman viidakoista.


      • scrg kirjoitti:

        Viinamiehen vastustuksen voimakkuudesta voisi päätellä että parisuhteita löytyy ruokakaupasta ihan yhtenään.

        Mä ainakaan en ole löytänyt ruokakaupasta, kirjastosta, lenkkipolulta tai muusta kunnon ihmisten paikasta koskaan yhtään minkäänlaista suhteen alkua.

        Työpaikoilla ei ole näkynyt mitään suhteen alkuja, mutta pikkujouluissa tai vastaavissa sattuu jo kaikenlaista.

        Naapurin tytön kanssa on voitu moikkailla kymmeniä kertoja mutta kun se sattuu samaan baariin sillä on jo muutakin puhuttavaa.

        Ainakin alkoholi on ollut melkoinen pariutumisen katalysaattori. En tiedä nykyajan nuorisolaisista ja some-maailman viidakoista.

        Samaa mieltä minäkin. Viinamies kyllä liioittelee asioita, mutta on niissä totuuden siemen.


    • Anonyymi

      Minä ja James Bond joimme alkuviikolla viskiä yhdessä. Molemmilla meillä oli nainen.

    • Anonyymi

      Tuollainen ei ole kovin mukavaa jos on jslksrikki js pyöträuolerilllä pakko liikkua sitten, mutta urheilua käsille kun käsivoimilla jos pitää vain liikkua.

      Tuo olisi hyvä James Bondeista; From Russua With Love, eli suomeksi 007 Istanbulissa.

    • Anonyymi

      Minä suasittelen, ettei kannata olla kiäli ruskeana niiden niin sanottujen kunnollisten ihmisten eressä, ettei tarvi kärsiä niiden erheistä jos niillä on vaikka joku agenda

    • Anonyymi

      Viinamies kertoo raa'an totuuden elämästä. Vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja voi löytää kumppanin.

      Jos kuuntelee viinamiehen neuvoja ja lähtee yökerhoon juomaan viinaa ei tarvitse olla yksin.

      Kaupan kassalta ja kirjastosta sitä kumppania voi etsiä lopun ikää eikä siltikään löydä.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        Viinamies on valitettavasti oikeassa. Suomalainen pariutumiskulttuuri poikkeaa muusta eurooppalaisesta kulttuurista. Juopot ja huumeidenkäyttäjät tekevät paljon lapsia Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on valitettavasti oikeassa. Suomalainen pariutumiskulttuuri poikkeaa muusta eurooppalaisesta kulttuurista. Juopot ja huumeidenkäyttäjät tekevät paljon lapsia Suomessa.

        Lapsista on pula Suomessa. Kukaan ei tee niitä paljon.


    • Moni viinamieskin on pohjimmiltaan kunnon mies, kun lopettaa sen ryyppäämisen.

      • Ja sekin kunnollisuus tulee lähinnä siitä, että elämänhallinta ei enää kärsi juopottelusta, vaan kykenee toimimaan vastuullisesti ja asiallisemmin mitä yltäpäätä päissään ja tuuliajolla ollessaan.


      • Bätääs kirjoitti:

        Ja sekin kunnollisuus tulee lähinnä siitä, että elämänhallinta ei enää kärsi juopottelusta, vaan kykenee toimimaan vastuullisesti ja asiallisemmin mitä yltäpäätä päissään ja tuuliajolla ollessaan.

        Persoonahan voi olla vaikka miten ihana, mutta elämänhallinta kusee kun elämässä on dokaaminen valtias.


      • Bätääs kirjoitti:

        Persoonahan voi olla vaikka miten ihana, mutta elämänhallinta kusee kun elämässä on dokaaminen valtias.

        Suomeksi ihminen on yhtä ihana, kun kuka tahansa ihana ihminen. Elämäntavat vaan on ongelmalliset monelta kantilta katsottuna.

        Kun päihteiden kanssa pelaa.


    • Anonyymi

      Usko itseesi. Sillä tavalla ihmisiin tehdään vaikutus, oli paikka mikä tahansa.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Yhdistäkää voimanne niin saadaan keinovaginaviinamies.


    • Anonyymi

      Viinamies on kunnon mies. Viinamies juo viinaa koska vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja tapaa naisia.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Tuohan on itsestäänselvää.

    • Anonyymi

      Kumppanin voi löytää mistä vaan. Myös yökerhosta tai vaikka baarista; siellä EI kuitenkaan tarvitse juoda viinaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Siksi oletikn sinkku koska et usko viinamiestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe