Palstafeminismin uskonkappale: maailma pyörii minun ympärilläni

Kun pyrkii selittämään, mitä tieteellisellä menetelmällä on saatu selville maailman käyttäytymisestä tai henkilöiden ajattelusta KESKIMÄÄRIN tai JAKUMANA, palstafeministien yleisin vastaväite kuuluu: ei koske minua. koska en ole keskimääräinen, vaan minä olen minä.

AINOA merkittävä asia palstafeministille on, miten hän ITSE tuntee toimivansa ja ajattelevansa. Tieteellinen tieto ei ole kiinnostava, vain oma itse.

Tällainen uskonkappale nollaa KAIKEN tieteellisen tiedon ja tutkimuksen. 🌹👀

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisten maailma pyörii oman navan ja navan alusen ympärillä. Näin se on, on ollut, ja tulee olemaan.

      • Anonyymi

        Kyllä, jokaisen yksilön oma elämä pyörii hänen itsensä ympärillä, tavalla tai toisella. Tuosta ei pääse yli eikä ympäri.


    • Anonyymi

      Tähjdet pyörivät ymäprilllä jamaapallo pysyy paikoilllaan niinkö?

    • Anonyymi

      Minun pitäisdi kai mennä nukkumssn ennen aamun tuloa.... huulirasvat, aika hyvää joo ja tyttöjen kanssa höpötykset, oikeasti niin pitäisi kai.

    • Anonyymi

      Taitaa olla enemmän sinun oma uskonkappaleesi. Aloituksistasi päätellen uskot hyvin vakaasti maailman pyörivän sinun aivojesi ympärillä.

    • Anonyymi

      OIisi tytöille joku aika hauska juttu; huulirasat, erilaiset huulirasvat, mutta niiin itselläni vähän vaakacewmpia jutttuja mutta siltikin käytän huulirascoja.

    • Anonyymi

      Sinä ainakin pyörit mielikuvitusfeminismisi ympärillä, näet varmaan siitä uniakin. Vaikka oikeastihan kohdistat vain kokemasi naisvihan feministeihin, jotka sinun päässäsi ovat kaikki naisia. Naisvihallehan on tyypillistä, että on sitten ne "oikeat" naiset, jotka toimii kuten naisvihaaja haluaa.

      • Anonyymi

        Ja sinulle kaikki kritiikki on naisvihaa. Puheistasi päätellen lähin idolisi on Marin?
        Normaali nainen ei tunne vihaa ja hän arvostaa tasa-arvoa. Juuri sitä kaikkea mikä ei teidän arvoihin kuulu.


    • Anonyymi

      Jos yrittäisi oikein kobvsastikin nukkkus, js joku huulipunspuikko bsin pyötii mirlrdä....

    • Anonyymi

      Kyllä feministinä itseään pitävä voi olla yhtä lailla piilotetun tai avoimen vihamielinen toisia naisia kohtaan , mutta hän ei olekaan siten oikea feministi, vaan pelkkä teeskentelijä. Minkäänlainen vihakampanjointi ei kuulu feminismin piiriin. Tai ei ainakaan pitäisi kuulua, vaikka näitä eksoottisiakin virtauksia tulee ja menee. Myöskään hierarkia-ajattelun ei luulisi olevan kovassa huudossa kun sitä on trendikästä kritisoida ja näin. Siksi seuraa johtajaa- asenne hieman huvittaa ja kiusaannuttaa jos sellaista havaitsee

      • Anonyymi

        Mutta jos vaikka diggaa sellaisista kulttimaisista asetelmista missä ei uskalleta liikkua tai hengittää suuntaan eikä toiseen ennen kuin joku ylipapitar kertoo, että missä linjat kulkee ja omissa pienissä ympyröissä on tietyt ketä peesailla ja palvoa.


    • Anonyymi

      Yksilön kohdallahan oleellisinta on juuri hänen oma ajattelunsa ja toimintansa ja muiden yksilöiden ajattelu ja toiminta. Koko populaation keskimääräinen toiminta on yksilön kannalta varsin yhdentekevä ja abstrakti asia.

    • Anonyymi

      Feministi tai sovinisti, eiköhän se ajatus kulje keskimäärin samoja raiteita. Kovin vahvoja väittämiä esittelet, alkaa heittää pakkomielteen puolelle hyvä herra. Ainahan usko on kävellyt tieteen ylitse aiheesta riippumatta, muodossa tai toisessa

    • Anonyymi

      En näe kyllä unessa tuollaisia mutta voisi näytttää hauskallle kun joku huulipuikko, kuin antimateriaaliali torpepedo kovaa tulee, vähän yli valonnnopeutta tuo... kuin joku huulipouikko.

    • Anonyymi

      Feministeissä näkyy vihan lisäksi piilevän myös taipumus narsismiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe