Palstafeminismin uskonkappale: maailma pyörii minun ympärilläni

Kun pyrkii selittämään, mitä tieteellisellä menetelmällä on saatu selville maailman käyttäytymisestä tai henkilöiden ajattelusta KESKIMÄÄRIN tai JAKUMANA, palstafeministien yleisin vastaväite kuuluu: ei koske minua. koska en ole keskimääräinen, vaan minä olen minä.

AINOA merkittävä asia palstafeministille on, miten hän ITSE tuntee toimivansa ja ajattelevansa. Tieteellinen tieto ei ole kiinnostava, vain oma itse.

Tällainen uskonkappale nollaa KAIKEN tieteellisen tiedon ja tutkimuksen. 🌹👀

15

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmisten maailma pyörii oman navan ja navan alusen ympärillä. Näin se on, on ollut, ja tulee olemaan.

• Anonyymi

Kyllä, jokaisen yksilön oma elämä pyörii hänen itsensä ympärillä, tavalla tai toisella. Tuosta ei pääse yli eikä ympäri.

• Anonyymi

Tähjdet pyörivät ymäprilllä jamaapallo pysyy paikoilllaan niinkö?

• Anonyymi

Minun pitäisdi kai mennä nukkumssn ennen aamun tuloa.... huulirasvat, aika hyvää joo ja tyttöjen kanssa höpötykset, oikeasti niin pitäisi kai.

• Anonyymi

Taitaa olla enemmän sinun oma uskonkappaleesi. Aloituksistasi päätellen uskot hyvin vakaasti maailman pyörivän sinun aivojesi ympärillä.

• Anonyymi

OIisi tytöille joku aika hauska juttu; huulirasat, erilaiset huulirasvat, mutta niiin itselläni vähän vaakacewmpia jutttuja mutta siltikin käytän huulirascoja.

• Anonyymi

Sinä ainakin pyörit mielikuvitusfeminismisi ympärillä, näet varmaan siitä uniakin. Vaikka oikeastihan kohdistat vain kokemasi naisvihan feministeihin, jotka sinun päässäsi ovat kaikki naisia. Naisvihallehan on tyypillistä, että on sitten ne "oikeat" naiset, jotka toimii kuten naisvihaaja haluaa.

• Anonyymi

Ja sinulle kaikki kritiikki on naisvihaa. Puheistasi päätellen lähin idolisi on Marin?
        Normaali nainen ei tunne vihaa ja hän arvostaa tasa-arvoa. Juuri sitä kaikkea mikä ei teidän arvoihin kuulu.

• Anonyymi

Jos yrittäisi oikein kobvsastikin nukkkus, js joku huulipunspuikko bsin pyötii mirlrdä....

• Anonyymi

Kyllä feministinä itseään pitävä voi olla yhtä lailla piilotetun tai avoimen vihamielinen toisia naisia kohtaan , mutta hän ei olekaan siten oikea feministi, vaan pelkkä teeskentelijä. Minkäänlainen vihakampanjointi ei kuulu feminismin piiriin. Tai ei ainakaan pitäisi kuulua, vaikka näitä eksoottisiakin virtauksia tulee ja menee. Myöskään hierarkia-ajattelun ei luulisi olevan kovassa huudossa kun sitä on trendikästä kritisoida ja näin. Siksi seuraa johtajaa- asenne hieman huvittaa ja kiusaannuttaa jos sellaista havaitsee

• Anonyymi

Mutta jos vaikka diggaa sellaisista kulttimaisista asetelmista missä ei uskalleta liikkua tai hengittää suuntaan eikä toiseen ennen kuin joku ylipapitar kertoo, että missä linjat kulkee ja omissa pienissä ympyröissä on tietyt ketä peesailla ja palvoa.

• Anonyymi

Yksilön kohdallahan oleellisinta on juuri hänen oma ajattelunsa ja toimintansa ja muiden yksilöiden ajattelu ja toiminta. Koko populaation keskimääräinen toiminta on yksilön kannalta varsin yhdentekevä ja abstrakti asia.

• Anonyymi

Feministi tai sovinisti, eiköhän se ajatus kulje keskimäärin samoja raiteita. Kovin vahvoja väittämiä esittelet, alkaa heittää pakkomielteen puolelle hyvä herra. Ainahan usko on kävellyt tieteen ylitse aiheesta riippumatta, muodossa tai toisessa

• Anonyymi

En näe kyllä unessa tuollaisia mutta voisi näytttää hauskallle kun joku huulipuikko, kuin antimateriaaliali torpepedo kovaa tulee, vähän yli valonnnopeutta tuo... kuin joku huulipouikko.

• Anonyymi

Feministeissä näkyy vihan lisäksi piilevän myös taipumus narsismiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      45
      4896
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      62
      2757
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1074
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1055
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1054
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1016
    7. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      210
      997
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      984
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      885
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49