Pullonpyöritystä ja sitten joutunut pussaamaan rumaa naista tai miestä?
Olekos koskaa pelannut
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko koskaan rakastanut neljää ihmistä yhtäkerralla?
- Anonyymi
Kyllä ja eläimiä myös. Rakkaus ei ole mikään fossiilinen polttoaine, ei se käyttämällä kulu.
- Anonyymi
Olen pelannut mut naiset oli tavallisia.
Pulloa olen pusutellut ringissä.
- Anonyymi
Ei aikuiset ollu mukana teinien jutuissa.
- Anonyymi
Voitaisko me pyörittää pulloo. mulla on täällä monta pulloo kymmenen pulloo. Ja kerran ku mä olin työmaalla missä oli paljon pohjalaisia, meillä oli pulloarvonta joka perjantai. Kolkyt vuotta tehny raksalla, mutta vaan yhellä ollu pulloarvonta. mutta pohjalaisilla oli kuulemma joka työmaalla pulloarvonta. Mitäs muuta pullojuttuja.
- Anonyymi
Suudellessa on niin lähellä toista, että rumuus ei näy. Likaiset hampaat ällöttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576