Mitä mies katsoo jos parisuhdetta etsii

Anonyymi

Jos mies katsoo pidempää parisuhdetta eikä hetken seksiseuraa niin mihin kaikkeen hän kiinnittää huomiota. Katsooko hän kuluneita kenkiäni tai uimapukuani, hampaitani, hiuksiani, vartaloani. Kuunteleeko mitä asioita ymmärrän ja osaan, yhteiskunnallisia, kieliä, jostakin alasta tietoa. Miettiikö hän tuleeko minusta taloudellinen riippakivi. Mitä kaikkea pitäisi olla.
Olen ihastunut tyyppiin, joka pokasi minut. En hänestä pääse perille, tuleeko tästä mitään. Salaperäinen. Pitää yhteyttä ja etäisyyttä. Jos en itse ota yhteyttä, kun ajattelen etten tyrki itseäni, niin hän ottaa ja ihmettelee miksen minä. Pitääkö varalla vai mitä miettii. Joskus tuntuu että soittaa tapaamisesta, mutta on iloinen kun minulla on joku meno eikä voidakaan. Salaa asioita, vaikenee kun puhutaan missä on ollut töissä tai ei kerro menneisyydestään mitään. Toisaalta vaikuttaa luotettavalta, toisaalta oudolta. Pukeutuu hyvin ja osaa käytöstavat. Tuntuu kuin olisin työpaikanhaussa. En tarvitse elättäjää enkä tukijaa vaan kerakulkijaa moneen menoon ja yhdessäoloa. Sen olen selvästi kertonut. Mietin pitäisikö jo jättää koko juttu ettei kiinny liikaa, tätä piirileikkiä on kestänyt kohta puoli vuotta.

40

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää jättää koko juttu. Jos mies ei ole avautunut vielä puolessa vuodessa, tuskin avautuu tulevaisuudessakaan. Ei ikuista riippakiveä ole syytä tavoitella. On aika katsoa, onko ruoho toisaalla vihreämpää. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹👀

      • Niin, sen tyyppinen mies, jota todennäköisesti etsit, kiinnittää eniten huomiota luonteeseen. Toivoo löytävänsä hellän ja rakastavan naisen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Niin, sen tyyppinen mies, jota todennäköisesti etsit, kiinnittää eniten huomiota luonteeseen. Toivoo löytävänsä hellän ja rakastavan naisen. 🌹👀

        Alfa mies on köyhä tai rikas, työtön tai työllinen
        huolehtii silti vaimostaan. Huolehtii vaimonsa läheisyyden tarpeesta. On hyvä isä ja huolehtii perheensä turvallisuudesta ja kohtelee näitä parhaansa mukaan. Alfa mies ei hylkää perhettään. Alfa johtaa laumaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa mies on köyhä tai rikas, työtön tai työllinen
        huolehtii silti vaimostaan. Huolehtii vaimonsa läheisyyden tarpeesta. On hyvä isä ja huolehtii perheensä turvallisuudesta ja kohtelee näitä parhaansa mukaan. Alfa mies ei hylkää perhettään. Alfa johtaa laumaansa.

        Alfa ei taida pitää naispuolisista johtajista.

        Arvatenkin mielipide ei perustu johtamiskykyyn vaan tiettyyn kromosomiyhdistelmään johtajan kehossa.

        🦄


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Minuakin kiinnostaa.

      Ihmisillä on täällä kovin romattinen käsitys siitä mitä rakkaus on tai ei ole.

      Rakkauden tiet ovat kuitenkin monimutkaiset.

      Itse käännään yleensä kaikki kortit ja katson loppuun asti. Niin harvoin kukaan kolahtaa.

      Piirileikki ja epätietoisuus on raskasta.

      • Anonyymi

        Tuntuu että naisilla kolahtaa juuri silloin kun olisi piirileikkejä tms. tarjolla.


    • Anonyymi

      Ehkä hän on vaan luonteeltaan tuollainen? Olen nimittäin itse vähän saman tyyppinen. Ei se silti tarkoita, etten välitä.

    • Anonyymi

      Miksi te ette uskalla rakastaa? Rakastaa, iloita, jakaa surut, tukea toista, luottaa. Rakkausjutuissa kantsii sen verran pitää järkiajatus mukana, että semmoisen ihmisen kanssa ei kannata kimppaan menoa miettiä, joka ei osaa rakastaa. Siinä satuttaa itsensä ja lujaa, toki kyllä siinäkin kun rakkauden lopettaa, mutta noin alkuunsa.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, ettei mies halua pidempää parisuhdetta, ainakaan sellaista, jota sinä haluaisit.

    • Anonyymi

      Mihin olet hänessä ihastunut? Salaperäisyyteen? Itse en oikein saanut muuta irti miehen kuvauksesta.

      Kyse on myös todella paljon siitä, millaista suhdetta sinä etsit. Oletko ajatellut millaiselta sinä vaikutat miehen silmissä ja mielessä? Sanoit tarvitsevasi "kerakulkijaa moneen menoon ja yhdessäoloa", mutta mitä tarkoitat sillä? Etsit miehestä kaveria?

      • Anonyymi

        Monelle lähtökohta on, että kumppani on myös ystävä ja silloinhan myös erilaisia asioita tehdään yhdessä. Outo kysymys.


      • Anonyymi

        On vähän salaperäisyys ajatteluttanut, Voi olla että on vaikuttanut ihastuksen yllä pysymiseen. Kaveriapa hyvinkin etsin, en mitään hirveän sitovaa, mutta kestää voisi pitkään, vaikka aina.


    • Anonyymi

      Aloittaja, kuvailit hyvin miehen, joka haluaa avoimen suhteen, siis monta naista samaan aikaan elämässä.

      • Anonyymi

        Tuo on käynyt mielessä, että hän etsii kaunotarta tai älykästä tai jotain sellaista ominaisuutta naisessa jota minussa ei ole. Pitää minua varalla, kun en ihan rääpäle kuitenkaan ole minäkään.


    • Anonyymi

      Kummassakin tapauksessa on pääasia, että nainen on kiva ja mulle erikoislaatuinen.

      Ja kummassakin tapauksessa hän on maailman parhaimman näköinen, jos tykkään hänestä ja tunnen hänen tykkäävän minusta.

    • Anonyymi

      Katson vartaloa että haluanko panna naista vai en. Jos nainen ei heti osoita kiinnostusta niin unohdan naisen sen jälkeen. On ollut tilanteita jossa olen pyytänyt naisia treffeille ja osoittanut kiinnostukseni mutta nainen antanut pakit ja paitsi sitten parin viikon päästä nainen ilmoittanut että haluaakin tutustua ja treffeille tai lähteä mökille kun olen pyytänyt mutta nainen ei ole halunnut lähteä. Olen sitten sanonut että menetit tilaisuuteni minua ei pakkien jälkeen enää kiinnosta. En pelaa mitään pelejä.

    • No mä tuossa seurusteluvaiheessa tutkin lähinnä itseäni, että mitä tunnen ja onko toisen kanssa hyvä olla. 🤔

      Jokaisella on erilainen tapa elää ja arki, sekä vapaat yms menee jokaisella ihmisellä eritavalla. Joidenkin kanssa se on luontevampaa ja toisten, mutta erilaisuuskaan ja alun totuttelu kuuluu asiaan.

      Puhe tosin auttaa ja pidänkin, että sitä on, vaikka ei tapaiskaan. Puhelimet ja facetimepalvelut on arkipäivää helpottamaan sitä. Tutustuminen on prosessi ja kyllä sellaiseen kannattaa varautua, jos suhdetta meinaa.

      Itse esimerkiksi tällähetkellä en näe, että olisi mahdollisuutta, tai mielenkiintoakaan järjestää sellaista aikaa kellekkään. Siksi en hakeudukkaan tilanteeseen, että miettisin mitään suhdehössötyksiä.

      Jotkut tietysti ottaa asian kevyemmin ja tutustuminen menee sivussa, mutta itse haluan siihen oman tilan ja ajan, sekä tyynrn mielen. En haluaisi sössiä mitään vaan sen vuoksi, että itsellä on jotain muuta hässäkkää...kun nyt tiedän että on. 😊

    • Anonyymi

      Jos se tuntuu että on liian monimutkaista heti alussa niin sitten kannattaa unohtaa koko mies. Jos ei halua tavata vaan keksii aina syitä miksei voi tavata ja peruu aina niin sitten unohda mies.

    • Pitäiskö sun vähän tiedustella, että miten hän teidät kokee? Kysyä ihan suoraan. Minä kannatan suoraan puhumista kaiken diipa daapailun sijaan, koska ei kukaan ketä opi tuntemaan jos välttelee asioiden puhumista ja avoimuutta puolin ja toisin.

      Jos se on liian hankalaa tuo avoin ja rehti kommunikointi, niin päin vittuahan se kaikki menee.

      • Anonyymi

        Voi miten lopullinen uhka. Olen kysellyt mutta hän ei sano oikein mitään. Vähän kuin menisi hämilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten lopullinen uhka. Olen kysellyt mutta hän ei sano oikein mitään. Vähän kuin menisi hämilleen.

        Ota sellasesta sitten selvää joka vaikenee kun kysytään. Mahdoton yhtälö.


      • Anonyymi

        Etkö käskisi palstalle keskustelemaan aidosti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö käskisi palstalle keskustelemaan aidosti?

        Käskisi? Ei mulla ole mitään valtuuksia käskeä ketään mihinkään.


    • Anonyymi

      En usko enää rakkauteen.

      • Anonyymi

        Mulla oli mazdassa radio, josta tuli jatkuvasti se kappale tulkoon rakkaus tulkoon rikkaus. Se oli tosi rasittavaa. Mutta tää rakkaus rikkaus on kuulemma kuollu jo jokin aika sitten. Ja on Mazdakin menny romutukseen. Että alotetaan ns. puhtaalata pöydältä.


    • Anonyymi

      Kyllä minä katson ensimmäiseksi, että miten kamelinvarvas näkyy. Oikein kunnolla esiintuleva korvaa monta muuta puutetta!
      Koulutustilaisuudessa Haldenissa oli porukoilla silmillä lasit, joista seurattiin, mitä henkilä katsoo. Kun tilaan tuli nuori Nainen, niin kaikkien katseet kääntyivät heti aluksi kamelinvarpaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Suhteista puheen ollen. meillä oli yks opo, joka opetti ihmissuhdeasiaa oppilaille, mutta ei itse tullu kenenkään kanssa toimeen. Että voisko olla sellanen parisuhdeneuvoja, joka ei itse onnistu parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Etukäteen on mahdotonta luetella mitään tiettyjä asioita mihin naisessa kiinnittä huomita. Jossain ihmisessä sitä vain kokonaisuus kolahtaa ensi hetkestä lähtien. Jos siitä jotain pidempää haluaa, ainakin itse ajattelisin, että on tärkeää että jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy ja että luonteet kohtaavat.

      • Anonyymi

        Ja jatkan vielä tohon sun juttuun, et mitäs jos se mies vaa tykkää suusta niin paljon että pelkää ettei itse riitä jollain tapaa?


    • Anonyymi

      Hänen historiassa on tapahtunut jotain kamalaa. Anna aikaa, kerro, että mennyt on mennyttä ja kerro, että nautit yhteisestä ajastanne. Pitäkää hauskaa yhdessä. Mihin sinulla on kiire?

      • Anonyymi

        Itse kulutin elämästäni 9 vuotta miehen kanssa, joka oli suunnattoman ahdistuvainen ihan mihin tahansa jutteluun liittyen. Kommunikointi oli ihan arkitasollakin yhtä tuskaa puhumattakaan aiheista, jotka olisivat olleet vähän "kävin kaupassa, on nälkä" -tasoa syvempiä. Ajattelin, että kun huomaa että minuun voi luottaa, en vaadi, en painosta, en kiiruhda, niin alkaa avautua ja rentoutua. Ei alkanut. Omat oli syyni pysyä siinä suhteessa noinkin kauan, mutta näin myöhemmin ajateltuna eihän siinä ollut oikein mitään järkeä. Opin lähinnä olemaan hiljaa, odottamaan loputtomiin ja olemaan kärsivällinen. Mutta "rakkaushan vaatii uhrauksia". Joo. Uhraa koko elämäsi ja persoonasi..


    • Anonyymi

      Ei siitä koskaan haittaa ole, jos näytät mahdollisimman hyvältä. 😂

      Unohda salaperäiset miehet, tee itsestäsi hyvännäköinen ja poimi sellainen mies, joka oikeasti miellyttää.

      🦄

      • Anonyymi

        Siitä voi olla haittaa, etenkin jos haluat löytää jotakin muuta kuin komeita pelimiehiä. Tavallisemmat miehet ei välttämättä lähesty niin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi olla haittaa, etenkin jos haluat löytää jotakin muuta kuin komeita pelimiehiä. Tavallisemmat miehet ei välttämättä lähesty niin helposti.

        Siinäkö ne vaihtoehdot sinun mielestäsi ovat: tavallinen mies tai komea pelimies?!

        1. Miehissä on HIEMAN enemmän vaihtoehtoja kuin vain tavallinen mies tai komea pelimies.

        2. Kaikki komeat miehet eivät ole pelimiehiä.

        3. Kaikki pelimiehet eivät ole komeita.

        4. Kuka ylipäätään haluaisi tavallisen miehen? Jokin tavallinen nainenko? Ei ainakaan yksisarvinen!

        5. Jos naisen ulkonäkö on miehelle ongelma, ongelmat ovat jotain paljon vakavampia kuin vain ulkonäköön liittyviä.

        6. Miehiä voi lähestyä itsekin. Jos vain odottaa, että miehet lähestyvät, saa heittää hyvästit parisuhdehaaveille.

        🦄


    • Anonyymi

      Kestänyt turhan pitkään, joko tyyppi ei halua tiiviimpää suhdetta tai ei voi ryhtyä siihen jostain syystä. Kokonaisuus ratkaisee, tosin häiritseviä yksityiskohtia on hankala sulattaa jos niitä on useita...kohtaamisen piirileikkiä

    • Anonyymi

      Varattu mikä varattu.

      • Anonyymi

        Varattu en ole, en ymmärrä vieläkään tätä juttua.


    • Anonyymi

      No katsotaan mikä nainen on naisiaan ja mitkä arvot ja jutut on ja tullaanko juttuun ja toimeen eli onko sama arvomaailma ja jutut samat ja onko seksikäs ja jos natsaa kaikki niin siitä se sitten lähtee

    • Anonyymi

      Katson tissejä että onko sopivat ja sopiiko käteeni. No luonnetta tarkkailen myös onko kiltti nainen ja rauhallinen luonne.

    • Anonyymi

      Kamelinvarvas, tissit ja hiukset. Jos niiden suhteen natsaa, niin sitten ratkaisee kokonaisuus, kuten muu ulkonäkö, luonne, älykkyys... mutta jos nuo kolme eivät saa katsettani koukkuun, niin tuskin tuhlaan aikaani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe