Itsenäisen naisen vastaus toisen naisen tarinaan

Anonyymi

Hei,

On ollut kieltämättä kiehtovaa lukea ympäri nettiä ja kuulla miten paljon luulet tietäväsi minusta. Haluaisin kuitenkin korjata pari epäkohtaa tähän ketjuun liittyen.

Tienaan ihan itse omat rahani. Minä en ole status-, enkä sen puoleen minkään sortin vaimo yhtään kenellekään. Minä en ole tyhmä. Sinisilmäinen kyllä, mutta siitä sopii syyttää geeniperimää.

Sitä et ehkä tiennyt että minäkin tiedän sinusta aika paljon. Työskentelet, hassua kyllä, Oikeusaputoimistossa Talous- ja velkaneuvonnan parissa. Tiedän syntymäaikasi, puhelinnumerosi, osoitteesi ja läheistesi sekä työnantajasi nimet. Minulla on sinusta paljon hyvin jännittävää kuvamateriaalia. Minulla on myös kuvat ja tiedot jokaisesta kirjoituksestasi, lähestymisyrityksistäsi ja kaikista toimistasi joita olet käyttänyt kun olet vainonnut minua. Tiedän että käyt kyttäämässä minua ja perhettäni aika ajoin, vaikka asut toisella paikkakunnalla.

Tiedän että häiriköit minua lähettelemällä kirjeitä työpaikalleni, kotiini ja stalkkaamalla kaikkia someprofiilejani, muistat varmaan kun sen yhden ainoan kerran sanoin, ja sanoin vielä ihan nätisti että nyt olisi hyvä lopettaa tällainen toiminta ennen kuin teen sinusta rikosilmoituksen? Et silti lopettanut, joten rikosilmoitus on tehty ja lähestymiskieltoa on haettu.

Suosittelisin sinulle lämpimästi että hankkisit nyt ihan oman elämän ja jättäisit minut ja lapseni rauhaan.
En nyt ihan tarkalleen tiedä että mitä tällä ajojahdillasi ja vainoamisellasi ylipäätään oikein ajat takaa?
Minä en liity sinun elämääsi millään tavalla, en tunne sinua, enkä haluakaan tuntea.
Ja kun aikanaan kenties tapaamme tämän asian tiimoilta myöhemmin, niin älä puhu minulle mitään. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta.

3

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka tutkii ja ketä, pohdinpa vain.

      • Anonyymi

        Tuli sama tunne heti kun tämän luin.Narsisti??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama tunne heti kun tämän luin.Narsisti??

        Sinä alkuperäinen.
        "En tunne sinua,enkä haluakaan tuntea".
        Olipa kommentti.
        Tiedät kuitenkin yksityiskohtia myöten asioita ja olet nähnyt varmasti vaivaa penkoaksesi kaikki asiat mitkä häneen liittyy.
        Narsismin kriteerit täyttyvät aika helposti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2415
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      79
      2010
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      243
      1970
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe