Vaikka suojaikäraja onkin 16 vuotta

Anonyymi

Olen silti sitä mieltä, että 16-vuotias on liian nuori 32-vuotiaalle.

12

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onhan nyt toki, sillä 32v on nyt tasan kaksi kertaa vanhempi kuin 16v. (2x16=32). Toisaalta tuo kaksinkertainen ikäero helpottaa ajan kuluessa vanhempaa, kun esim. 18 vuoden kuluttua tuo vanhempi on 50v ja nuorempi on taas 34v, ikä ero ei ole enää kaksinkertainen, sillä 2x34=68

      • Anonyymi

        Kaikesta voi tehdä matematiikkaa, niin halutessaan.


    • Eduskunta on näin päättänyt. Oletetaan, että yli 16 vuotias on jo kypsä päättämään seksikumppaninsä iän. Harvapa 16-vuotias on kiinnostunut kovin paljon vanhemmasta. 🌹👀

    • Anonyymi

      Hanki elämä

    • Anonyymi

      Trolli aloitus! Kuka fyysisesti ikuinen tuota edes miettii!

      Mutta olen kuullut, että vaikka ikäraja on 16, eikään lakiin ole kirjoitettu, niin esim. 13 ja 17v ikäisten välinen äksöni ei ole rangaistavaa jos kumpikin ymmärtävät teon merkityksen.

      Mutta yli 30v kumppanin pitää aina olla yli 18v. Ei kahta sanaa! Jos 18v ja 32v säätää niin ei siinä mitään jos säätämisestä ei seuraa ulkopuolisille vahinkoa. Avioliittolakiin pitäisi saada reilusti alle kymmenen vuoden ikäeroraja!

      • Anonyymi

        Ei pidä. Olen Tidenristä tavannut 16v tyttöjä ja ihan laillista niiden paneminen on.


    • Anonyymi

      Onkohan Helmi lounasmäki 20 v jo liian vanha dannylle joka on 80 vuotias?

      • Anonyymi

        Luuletko aivan oikeasti että ovat pari?ei todellakaan. Näe unta pahvi😄


    • Anonyymi

      Suurin osa nautiskelee yhteisymmärryksessä, ikärajoista välittämättä.

    • Anonyymi

      ihmeellistä numeroihin tuijottelua. Eiköhän sillä tunteella ja puoleensavetävyydellä ole enemmän merkitystä kuitenkin. Suomalaiset ovat ikäräsisteja.

    • Anonyymi

      Minusta alle 20- vuotiaat on helposti manipuloitavkssa, jos olet julkkis tai hyvässä asemassa oleva henkilö niin liian nuori voi tehdä vääriä päätelmiä ja siten virhe arvioita, joista maksaa ikäviä kokemuksia. Jotkut vanhemmat voivat jopa käyttää tilannetta hyväkseen. Epäröinti voi kääntyä myöntymiseksi. Tilaisuus voi tehdä varkaan kokeneemmasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe