Vaikka suojaikäraja onkin 16 vuotta

Anonyymi

Olen silti sitä mieltä, että 16-vuotias on liian nuori 32-vuotiaalle.

12

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan nyt toki, sillä 32v on nyt tasan kaksi kertaa vanhempi kuin 16v. (2x16=32). Toisaalta tuo kaksinkertainen ikäero helpottaa ajan kuluessa vanhempaa, kun esim. 18 vuoden kuluttua tuo vanhempi on 50v ja nuorempi on taas 34v, ikä ero ei ole enää kaksinkertainen, sillä 2x34=68

• Anonyymi

Kaikesta voi tehdä matematiikkaa, niin halutessaan.

• Eduskunta on näin päättänyt. Oletetaan, että yli 16 vuotias on jo kypsä päättämään seksikumppaninsä iän. Harvapa 16-vuotias on kiinnostunut kovin paljon vanhemmasta. 🌹👀

• Anonyymi

Hanki elämä

• Anonyymi

Trolli aloitus! Kuka fyysisesti ikuinen tuota edes miettii!

Mutta olen kuullut, että vaikka ikäraja on 16, eikään lakiin ole kirjoitettu, niin esim. 13 ja 17v ikäisten välinen äksöni ei ole rangaistavaa jos kumpikin ymmärtävät teon merkityksen.

Mutta yli 30v kumppanin pitää aina olla yli 18v. Ei kahta sanaa! Jos 18v ja 32v säätää niin ei siinä mitään jos säätämisestä ei seuraa ulkopuolisille vahinkoa. Avioliittolakiin pitäisi saada reilusti alle kymmenen vuoden ikäeroraja!

• Anonyymi

Ei pidä. Olen Tidenristä tavannut 16v tyttöjä ja ihan laillista niiden paneminen on.

• Anonyymi

Onkohan Helmi lounasmäki 20 v jo liian vanha dannylle joka on 80 vuotias?

• Anonyymi

Luuletko aivan oikeasti että ovat pari?ei todellakaan. Näe unta pahvi😄

• Anonyymi

Suurin osa nautiskelee yhteisymmärryksessä, ikärajoista välittämättä.

• Anonyymi

ihmeellistä numeroihin tuijottelua. Eiköhän sillä tunteella ja puoleensavetävyydellä ole enemmän merkitystä kuitenkin. Suomalaiset ovat ikäräsisteja.

• Anonyymi

Minusta alle 20- vuotiaat on helposti manipuloitavkssa, jos olet julkkis tai hyvässä asemassa oleva henkilö niin liian nuori voi tehdä vääriä päätelmiä ja siten virhe arvioita, joista maksaa ikäviä kokemuksia. Jotkut vanhemmat voivat jopa käyttää tilannetta hyväkseen. Epäröinti voi kääntyä myöntymiseksi. Tilaisuus voi tehdä varkaan kokeneemmasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe