Ehkä tulee vieroitusoireita, mutta eivätköhän ne mene ohi.
Lopetan palstailun
10
110
Vastaukset
Huonot ennusmerkit sinun lopettamispäätöksessä.
Sinun piti tulla kertomaan päätöksestäsi palstalle.
Olet nimimerkitön, joten kukaan ei tiedä, lopetitko vai etkö.- Anonyymi
Ehkä en lopullisesti, mutta nyt en jaksa.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä en lopullisesti, mutta nyt en jaksa.
Eli edelleen jäit odottamaan kommentteja postaukseesi, vaikka lopetit palstailun.
Koukussa siis olet.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Eli edelleen jäit odottamaan kommentteja postaukseesi, vaikka lopetit palstailun.
Koukussa siis olet.Ei se lopettaminen hetkessä tapahdu.
- Anonyymi
Parempi nekin kuin myrkytys oireet! Jotka minua piinaa...
- Anonyymi
Bätääs antaa hoito-ohjeet.
Anonyymi kirjoitti:
Bätääs antaa hoito-ohjeet.
Lääkäriin, jos on myrkytys. Jos vaan krapula niin oma vika, mitäs ryyppäsit.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Lääkäriin, jos on myrkytys. Jos vaan krapula niin oma vika, mitäs ryyppäsit.
Krapula ei ole syy tässä! Vaan sisäilma ja kamalassa jamassa oleva kerrostalo...
Anonyymi kirjoitti:
Krapula ei ole syy tässä! Vaan sisäilma ja kamalassa jamassa oleva kerrostalo...
Lääkäriin. Ja hätäsijoitus väistötiloihin. Pyydä lääkärintodistus oireistasi.
- Anonyymi
Mitään et menetä, täällä palstailu on verrattavissa Titanicin nostoyrityksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211821
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301302
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271136Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet471011Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783