Uskollinen vai pettäjä?

Anonyymi

Joku täällä kehuskelee kuinka ei jää kiinni pettämisestä, kun on vaan riittävän tarkka. Meillä taitaa olla tämä tilanne kotona päällä.

Luultavasti paljon yksittäisiä pettämisjuttuja, joista on selittelemällä päässyt pois ja saanut häivytettyä epäilykseni. Tyypillisiä "mitään ei ole tapahtunut" ja "kai mä nyt saan jutella miesten kanssa" selityksiä, mutta oudot kommentit ja erilainen käytös erilaisten tapahtumien jälkeen rupeaakin näyttämään loogiselta näiden kaikkien vuosien jälkeen. Nyt kaikki aikaisemmat selitykset, valheet ja käytöksen muutokset alkavat antaa uuden merkityksen ja alkavat muodostaa kokonaisuuden.

Mitä enemmän nyt haastan vaimoa hänen selityksistään, saa käänteet yhä enemmän erilaisia selityksiä ja sitten vanhat asiat on muka tapahtunutkin ihan toisin. Vakuuttaa erittäinen korkeaa moraaliaan, mutta kuitenkin paljastuu tekemisiä, mitä ei missään nimessä hyväksyisi minulta.
Rupeaa määrittelemään pettämisen uudella tavalla.
Paljon riitoja tyhjästä.

Joskus kertoi, ettei hänellä ole tarvetta edes flirttailla ja sitten toisella kertaa kertoo kuinka on kiva katsoa vastaantulevia miehiä pitkään silmiin.
Ei halua puhua vanhoista asioista, mutta kun riidellessä kysyn ja syytän niin yllättäen vaimon tarinat tapahtumista ovat joka kerta erilaisia. Selkeää peittelyä ja valehtelua.
Sitten vahingossa päästään suustaan että pelkää, että kostan. Ei kuitenkaan tunnusta mitään. Mitä kostaisin, jos ei ole tapahtunut mitään?!?
Sitten nuo kommentit "et sä mua voi omistaa".
Mitä v..ollaan oltu yhdessä reilu 25 vuotta, ja sitten rupeaa puhumaan tollasia.

Pettämiset haluaa pitää omana tietonaan ja ilmeisesti, pettää silloin kun yhteisiä tuttuja ei ole paikalla. Tietyssä piirissä haluaa antaa toisenlaisen hillityn kuvan ja toisissa paikoissa päästää jarrun irti. Luultavasti parhaat kaveritkaan ei tiedä pettämisistä, mutta heille kertoo kuinka muka kontrolloin vaimoa. Voin sanoa, että vaimo on päässyt enemmän menemään kuin minä,.mutta se miten vaimo haluaa esittää tilanteen kavereilleen ja oikeuttaa itselleen asioita, mitä minä en pysty tekemään.
Kontrolloin kyllä rahankäyttöä, koska muuten menisimme vaimon ostosten vuoksi konkurssiin. Vaimo ei pysty säästämään yhtään mitään isompaan varten tai yllättäviä menoja varten. Tämä on sitten vaimon ja hänen kavereidensa mielestä vallankäyttöä ja paheksuvat minua.

Ei ole ollut kiinnostunut suunnittelemaan yhteisiä matkoja.

Ei ostanut joululahjoja eikä isänpäivälahjoja tietyllä ajanjaksolla, vaikka pitää erittäinen tärkeänä läheisten muistamista lahjoilla.

Seksiä vain kun vaimo tarvitsee orgasmin.

Ei suutele seksin aikana.

Työreissulla oli iso työporukan illanvietto kaukana pois kotoa. Soitti klo 22 ja oli selkeästi paljon humalassa ja sanoi, että menee pian nukkumaan. (Tämä kuullosti silti kuin älä vaan soita enää). Tokaisi yksittäisen kommentin tämän työmatkan jälkeen, ettei jutellut kenenkään miehen kanssa, vaikka en kysynyt mitään. Siksi tämäkin outo kommentti ja tapahtuma jäi minun mieleeni.

Eräällä reissulla oli joutunut nukkumaan toisessa paikassa kun kaveri oli kuulemma oksentanut lakanoille. Piti ostaa uudet. Epäilen että vaimo harrastanut kännipäissään menkkojen aikaan seksiä ja siksi lakanat meni jo reissussa roskiin.
Kotona kyllä lasten kakkasia ja oksennuslakanoita kyllä pestään, mutta tuolta reissusta ei voinut tuoda lakanoita kotiin pestäväksi. Veriset lakanat olisivat kyllä herättäneet minussa ihmetystä, mutta oksennuksessa olevat lakanat eivät. Vaimolla oli tuolta reissulta muutakin salattavaa ja olen kuullutkin eri tarinoita vaimon suusta.

Nyt en tiedä miten paljon vaimo on pettänyt minua, mutta jos lasken epäilyttävät kerrat niin varmaan viisi yksittäistapausta ja sitten voi olla pari pidempää pettämisjaksoa. Vakuuttaa olevansa siveyden sipuli. Silti ihmettelen kun joltain reissulta selkeästi ohjasi minua uusiin asentoihin ja kauhea kiima päällä.
Hiljattain neuvoi, miten käteni pitää asettaa hänen alapäähän. Mielestäni kädenasento oli sellainen, joka pitää oppia.
Pettämisreissujen jälkeen paljon seksiä takaapäin, ettei tule katsekontaktia.
Sitten on toisenlaisia kaverireissuja, joissa myös juodaan rentoudutaan ja on hauskaa, mutta kotona ei ole sitä kiimaa.
Kiima ja seksivillitys kotisängyssä liittyy niihin reissuihin missä on ollut miehiä. Tämä alkoi yhtäkkiä. Aikaisemmin samoissa porukoissa näin ei tapahtunut vaikka olivat baarissakin käyneet ja kaverit hävinneet kuka ties minne.

Paljon muitakin kommentteja. Peittelee omaa mustasukkaisuuttaan minusta ja väittä minua liian mustasukkaiseksi. Tästä esimerkkinä, että ottaa suihin vain, kun olen ollut työmatkalla tai olen ollut harvoin iltaa viettämässä kaverin kanssa. Suihinotto vaikuttaa minun tarkastamisesta, olenko pettänyt.

Olen henkisesti ihan romuna. En tiedä enää mitä uskoa ja mitä tehdä.

Tämä siis heille, jotka luulevat olevansa taitavia peittämään pettämisensä. Lopulta kaikki tulee kuitenkin ilmi.

1

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä mies.. tiedät kyllä mitä tehdä.
      Noin toksisesta avioliitosta ulos ja tulet vielä onnelliseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe