Hei, en tiedä mistä tämän aloittaisi ettei mene pitkäksi, mutta kyseessä siis sellanen tilanne että luultiin olevamme sielunkumppanit, pitkään, toinen osapuoli meistä alkoi kadottamaan tunteitaan minua kohtaan ja meni toisen kanssa naimaan, jäi melkein aluksi kiinni mutta valehteli kaikesta, sitten sain hänet kiinni itseteosta ja silloin vasta myönsi kaiken, olen epäillyt häntä nyt koko ajan, ja vähän väliä suutahdan hänelle jostakin, vaikka ei olisi aihetta, rakastan häntä edelleen todella paljon mutta hän ei minua koska olen vainoharhainen ja epäilevä jatkuvasti enkä osaa jättää sitä menneisyyteen mitä tapahtui, siis se pettäminen.. meillä on alle kouluikäisiä lapsia, ihana koti ja muuten kaikki todella hyvin. Ero siis tulossa ellen minä muuta tapojani ja lakkaa epäilemästä ja syyttelemästä kaiken aikaa, minä en halua eroa ihan kaiken takia, itseni, hänen, lasten, kotimme ja sukulaistuhteidemme takia.. onko se kuitenkin ainut vaihtoehto vai katsommeko vain päivä kerrallaan osaanko minä muuttua ja saako hän tunteensa minua kohtaan takaisin.
Rakastuminen, raskaus, tunteet
Anonyymi
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41314Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41091- 261076
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es44772Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29693Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4677