Rakastuminen, raskaus, tunteet

Anonyymi

Hei, en tiedä mistä tämän aloittaisi ettei mene pitkäksi, mutta kyseessä siis sellanen tilanne että luultiin olevamme sielunkumppanit, pitkään, toinen osapuoli meistä alkoi kadottamaan tunteitaan minua kohtaan ja meni toisen kanssa naimaan, jäi melkein aluksi kiinni mutta valehteli kaikesta, sitten sain hänet kiinni itseteosta ja silloin vasta myönsi kaiken, olen epäillyt häntä nyt koko ajan, ja vähän väliä suutahdan hänelle jostakin, vaikka ei olisi aihetta, rakastan häntä edelleen todella paljon mutta hän ei minua koska olen vainoharhainen ja epäilevä jatkuvasti enkä osaa jättää sitä menneisyyteen mitä tapahtui, siis se pettäminen.. meillä on alle kouluikäisiä lapsia, ihana koti ja muuten kaikki todella hyvin. Ero siis tulossa ellen minä muuta tapojani ja lakkaa epäilemästä ja syyttelemästä kaiken aikaa, minä en halua eroa ihan kaiken takia, itseni, hänen, lasten, kotimme ja sukulaistuhteidemme takia.. onko se kuitenkin ainut vaihtoehto vai katsommeko vain päivä kerrallaan osaanko minä muuttua ja saako hän tunteensa minua kohtaan takaisin.

0

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        62
        1208
      2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        42
        901
      3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
        Maailman menoa
        335
        685
      4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
        Ikävä
        51
        661
      5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
        Ikävä
        51
        638
      6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
        Ikävä
        116
        636
      7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
        Ikävä
        99
        613
      8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
        Ikävä
        38
        605
      9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
        Ikävä
        76
        582
      10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
        Ikävä
        56