Kopioiva, epäaito ystävä

Anonyymi

Olenko väärässä kun alan miettiä onko ystäväni ystävä lainkaan? Pääsin hakemaani koulutukseen, ilolla kerroin tämän ja odotin vastakaikua, lähetin viestin ja kysyin mitä hän ajattelee paikasta. Ystävä sanoi että voih, yksikään viestini ei tullut perille, olinkohan lähettänyt ne väärään numeroon (lukukuittaukset näyttivät viestien avatu ja numero on whatsapissa sama kuin aiemmin), sitten vaihtoi puheenaihetta kuinka hän oli päivällä käynyt ostoksilla, tehnyt kakkua jne. Mutta ei sanaakaan onnistumisestani. Vain hänen arkisten asioiden läpi käyntiä koko tapaamisemme.

Toisena olen huomannut että hän käy jälkeeni ostamassa aina samanlaiset vaatteet kuin minulla, ymmärtäisin jos olisimme teinejä, mutta kyse on kahdesta keski-ikäisestä naisesta. Hän kopioi kaiken, talvella pipon, huivin, takin ja kesällä mekot, kengät, takit ja tuntuu hyvin nololta kun hänellä ei tunnu olevan omaa tyyliä, vain kopio minusta, kahvitteluja julkisissa paikoissa vältän kun asusteet ovat täysin samat. Tuntuu tyhmältä olla enää ko.henkilön ystävä kun hän ei iloitse kanssani, ei sure kanssani, mutta hänen kukkapenkin laitto vie tunnin keskustelun, vanhempani menehtyi, jolloin hän vetäytyi kokonaan eikä koskaan kysynyt kuinka voin. Kertoi vain kuinka hänestä on kivaa ystävän kanssa käydä kahvilla jne. Toivoin hänen lähtevän ulos kaville kanssani suruaikana kun olin aika voimaton, hän totesi ettei nyt ehdi kun on kaverin kanssa muuta.

Jos jokin asia on elämässäni huonosti, hän kuulostaa hyvin iloiselta ja naurahtelee, jos onnistun ja menestyn, hän kuulostaa hyvin allapäin olevalta, mitä tämä oikein on?

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätin ystäväni. Itseasiassa hän joku 30 vuoden jälkeen otti kontakti. Alussa kirjoitti kirjeitä.Ne alkoi lopumaan.S-posti tuli vain jos hänellä jotain elämys.Koskan ei noterannut inun tapahtumini joilla oli minulle merkitys.Hän on toista kertaa aviossa ja minä en kertaakaan.Mutta minulla 2 rakkauslasta. No esim.hänen lasenlapsi sain ylioppilas hatun ,kauhee kehuminen. Laitoin pinkaan omat lapset yo.kuvat ja 2 lasen lapsi.Nin ettei kasvot näkynyt mutta kuvat lakit pässä.Lähetin sen otos, Onhan noita täläkin ja lisää tulossa,kunmutama vuosi etenpäin menään.Vastasi en tienyt miksi et kertonut. Voi heran pieksut sentään,Eli nuolee titeletä,satuu niitä ole jo lapsillani.Kovasti kehuu matkoista kunmiehensä kanssa teke,ei kerro ne on eläkeläismatkat.Mut esitää kuin omatoimisa vireitä ovat.Mikä ystävä tollanen on?Kun tietä minulla ei mahdolisuus mihinkään,Jätin takseni.Olen oman oloisteni kanssa joista iloa,Jotka jakavat iloni ja suruni ja tuen heitä heidän surut,kuin iloitsen heidän ilot.

• Anonyymi

Hyvä päätös jättää ystävä taaksesi. Ei ole ystävyyden arvoinen. Kyllä surussa tukeminen, onnistumisista iloitseminen ja vastavuoroisuus ovat tärkeitä. Osa ei arvosta aitoa ystävyyttä, sellaiset kannattaa jättää pois elämästä.

• Anonyymi

Taidan ristiä sinut miss Marpleksi tästälähin tai oikeastaan A.Christie sopii paremmin. Tarkkanäköisyys ja juonenpunonta on laadukasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe