Tinder noviisi kyselee

Anonyymi

Sellaista kyselen. Kun tinderissä on saanut matchin ja vastaa ekana toiselle, katoaako matchi näkyvistä kunnes toinen vastaa takaisin vai kyse ns matchin raukeamisesta?

32

1096

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymys oli aika vaikeasti muotoiltu. Matchi katoaa, jos se toinen päättääkin olla olematta sun matchi. Niin käy usein naisten kanssa. Sanot niille ensimmäisen Moi, tai jotain muuta, niin kohta sitä ei olekaan enää. Ei siellä kukaan halua jutella ikinä mistään. Vahinko swaippauksia tai jotain. Siksi niin turha appi kun olla ja voi.

      • Anonyymi

        Tästäkin syystä ihan rehellisesti sanottuna Bumble on parempi. Siellä eri tavalla ohjelmoitu kuvien selaus. Vierittämällä. Ei tuu niin herkästi vahinko painalluksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin syystä ihan rehellisesti sanottuna Bumble on parempi. Siellä eri tavalla ohjelmoitu kuvien selaus. Vierittämällä. Ei tuu niin herkästi vahinko painalluksia.

        Voinkin kuvitella jääväni kokonaan ilman tykkäyksiä siellä. Näin myös käy fb datingissa. Eipä niillä vahinko swaipeillakaan mitään tee. Nykyajan deittailu on pyllystä.


      • Anonyymi

        Vinkki: kun aloitat keskustelun, älä sano pelkästään moi. Toiselle tulee siitä sellainen olo että hän joutuu ottamaan vastuun keskustelun etenemisestä. Minä en enää jaksa ottaa sitä vastuuta yksinäni. Jos toinen ei osaa muuta kuin moikata niin nykyään päätän että Ok, en osaa minäkään.

        Keskustelusta tulee tylsää:
        Hän: Moi.
        Minä: Moi.
        Hän:. Kuinkas hurisee?
        Minä: Ihan hyvin. Entä siellä?
        Hän: Hyvin.
        Minä: Kiva kuulla.
        Hän: Ok.
        Minä: 👍
        Hän: 👍

        Mitenkäs siitä eteenpäin? Tuohon se tyssää. Kumpikaan ei keksi mitään. Hetken päästä jompi kumpi poistaa toisen.

        Jos haluat keskustella, kirjoita jotain mistä toinen huomaa että olet lukenut hänen profiilitekstinsä/katsonut kuvat. Kysy niistä jotain. Silloin se menee vaikkapa näin:
        Hän: Missä tuo veneilykuva on otettu?
        Minä: Saimaalla siskon mökillä.
        Hän: Oletko kesämökki-ihmisiä?
        Minä: Olen. Omaa mökkiä ei ole mutta tykkään kyllä kesämökkeilystä.
        Hän: Minulla on pieni perintömökki. Ei sähköjä eikä vesijohtoja mutta autotie perille. Päärakennus ja sauna.
        Minä: Järvenranta?
        Hän: Joenranta. Paljon kaloja.
        Minä: Kuulostaa kivalta.
        Hän: Etsinkin kalastuksesta tai ainakin kalaruoasta pitävää tyttöystävää.
        Minä: Tykkään molemmista. Onkiminen on kivaa.
        Hän: Pitäisikö meidän tavata ja tutustua?
        Minä: Mikäs siinä. Käydään kahvilla tässä joku päivä.
        Hän: Sopii. Jutellaan kasvotusten. Sittenhän se selviää onko meistä kalakavereiksi.
        Minä: Juuri niin. Että sovitaanko samaan veneeseen. Yksityiskohdista sovitaan sitten myöhemmin.
        Hän: Mistä Yksityiskohdista?
        Minä: Kumpi soutaa jne.
        Hän: 👍

        Jne. Syntyy keskustelua! Itse aloitan keskustelun aina kysymyksellä joka liittyi toisen osapuolen profiiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: kun aloitat keskustelun, älä sano pelkästään moi. Toiselle tulee siitä sellainen olo että hän joutuu ottamaan vastuun keskustelun etenemisestä. Minä en enää jaksa ottaa sitä vastuuta yksinäni. Jos toinen ei osaa muuta kuin moikata niin nykyään päätän että Ok, en osaa minäkään.

        Keskustelusta tulee tylsää:
        Hän: Moi.
        Minä: Moi.
        Hän:. Kuinkas hurisee?
        Minä: Ihan hyvin. Entä siellä?
        Hän: Hyvin.
        Minä: Kiva kuulla.
        Hän: Ok.
        Minä: 👍
        Hän: 👍

        Mitenkäs siitä eteenpäin? Tuohon se tyssää. Kumpikaan ei keksi mitään. Hetken päästä jompi kumpi poistaa toisen.

        Jos haluat keskustella, kirjoita jotain mistä toinen huomaa että olet lukenut hänen profiilitekstinsä/katsonut kuvat. Kysy niistä jotain. Silloin se menee vaikkapa näin:
        Hän: Missä tuo veneilykuva on otettu?
        Minä: Saimaalla siskon mökillä.
        Hän: Oletko kesämökki-ihmisiä?
        Minä: Olen. Omaa mökkiä ei ole mutta tykkään kyllä kesämökkeilystä.
        Hän: Minulla on pieni perintömökki. Ei sähköjä eikä vesijohtoja mutta autotie perille. Päärakennus ja sauna.
        Minä: Järvenranta?
        Hän: Joenranta. Paljon kaloja.
        Minä: Kuulostaa kivalta.
        Hän: Etsinkin kalastuksesta tai ainakin kalaruoasta pitävää tyttöystävää.
        Minä: Tykkään molemmista. Onkiminen on kivaa.
        Hän: Pitäisikö meidän tavata ja tutustua?
        Minä: Mikäs siinä. Käydään kahvilla tässä joku päivä.
        Hän: Sopii. Jutellaan kasvotusten. Sittenhän se selviää onko meistä kalakavereiksi.
        Minä: Juuri niin. Että sovitaanko samaan veneeseen. Yksityiskohdista sovitaan sitten myöhemmin.
        Hän: Mistä Yksityiskohdista?
        Minä: Kumpi soutaa jne.
        Hän: 👍

        Jne. Syntyy keskustelua! Itse aloitan keskustelun aina kysymyksellä joka liittyi toisen osapuolen profiiliin.

        Ei jäänyt siitä kiinni. Luovutin jo Tinderin suhteen. Kokeilen toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: kun aloitat keskustelun, älä sano pelkästään moi. Toiselle tulee siitä sellainen olo että hän joutuu ottamaan vastuun keskustelun etenemisestä. Minä en enää jaksa ottaa sitä vastuuta yksinäni. Jos toinen ei osaa muuta kuin moikata niin nykyään päätän että Ok, en osaa minäkään.

        Keskustelusta tulee tylsää:
        Hän: Moi.
        Minä: Moi.
        Hän:. Kuinkas hurisee?
        Minä: Ihan hyvin. Entä siellä?
        Hän: Hyvin.
        Minä: Kiva kuulla.
        Hän: Ok.
        Minä: 👍
        Hän: 👍

        Mitenkäs siitä eteenpäin? Tuohon se tyssää. Kumpikaan ei keksi mitään. Hetken päästä jompi kumpi poistaa toisen.

        Jos haluat keskustella, kirjoita jotain mistä toinen huomaa että olet lukenut hänen profiilitekstinsä/katsonut kuvat. Kysy niistä jotain. Silloin se menee vaikkapa näin:
        Hän: Missä tuo veneilykuva on otettu?
        Minä: Saimaalla siskon mökillä.
        Hän: Oletko kesämökki-ihmisiä?
        Minä: Olen. Omaa mökkiä ei ole mutta tykkään kyllä kesämökkeilystä.
        Hän: Minulla on pieni perintömökki. Ei sähköjä eikä vesijohtoja mutta autotie perille. Päärakennus ja sauna.
        Minä: Järvenranta?
        Hän: Joenranta. Paljon kaloja.
        Minä: Kuulostaa kivalta.
        Hän: Etsinkin kalastuksesta tai ainakin kalaruoasta pitävää tyttöystävää.
        Minä: Tykkään molemmista. Onkiminen on kivaa.
        Hän: Pitäisikö meidän tavata ja tutustua?
        Minä: Mikäs siinä. Käydään kahvilla tässä joku päivä.
        Hän: Sopii. Jutellaan kasvotusten. Sittenhän se selviää onko meistä kalakavereiksi.
        Minä: Juuri niin. Että sovitaanko samaan veneeseen. Yksityiskohdista sovitaan sitten myöhemmin.
        Hän: Mistä Yksityiskohdista?
        Minä: Kumpi soutaa jne.
        Hän: 👍

        Jne. Syntyy keskustelua! Itse aloitan keskustelun aina kysymyksellä joka liittyi toisen osapuolen profiiliin.

        Entä jos ei ole kesämökki ihmisiä lainkaam ja sen ilmaisee. Toinen ei pidä siitä ja juttu jäö siihen. Tämä on joidenkin kohdalla todellista toiminta tapaa. Kaikki ei mene niinku kuvittelet päässä ja haluat toisesta, sit se on heti no ei jutskatakkaan enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: kun aloitat keskustelun, älä sano pelkästään moi. Toiselle tulee siitä sellainen olo että hän joutuu ottamaan vastuun keskustelun etenemisestä. Minä en enää jaksa ottaa sitä vastuuta yksinäni. Jos toinen ei osaa muuta kuin moikata niin nykyään päätän että Ok, en osaa minäkään.

        Keskustelusta tulee tylsää:
        Hän: Moi.
        Minä: Moi.
        Hän:. Kuinkas hurisee?
        Minä: Ihan hyvin. Entä siellä?
        Hän: Hyvin.
        Minä: Kiva kuulla.
        Hän: Ok.
        Minä: 👍
        Hän: 👍

        Mitenkäs siitä eteenpäin? Tuohon se tyssää. Kumpikaan ei keksi mitään. Hetken päästä jompi kumpi poistaa toisen.

        Jos haluat keskustella, kirjoita jotain mistä toinen huomaa että olet lukenut hänen profiilitekstinsä/katsonut kuvat. Kysy niistä jotain. Silloin se menee vaikkapa näin:
        Hän: Missä tuo veneilykuva on otettu?
        Minä: Saimaalla siskon mökillä.
        Hän: Oletko kesämökki-ihmisiä?
        Minä: Olen. Omaa mökkiä ei ole mutta tykkään kyllä kesämökkeilystä.
        Hän: Minulla on pieni perintömökki. Ei sähköjä eikä vesijohtoja mutta autotie perille. Päärakennus ja sauna.
        Minä: Järvenranta?
        Hän: Joenranta. Paljon kaloja.
        Minä: Kuulostaa kivalta.
        Hän: Etsinkin kalastuksesta tai ainakin kalaruoasta pitävää tyttöystävää.
        Minä: Tykkään molemmista. Onkiminen on kivaa.
        Hän: Pitäisikö meidän tavata ja tutustua?
        Minä: Mikäs siinä. Käydään kahvilla tässä joku päivä.
        Hän: Sopii. Jutellaan kasvotusten. Sittenhän se selviää onko meistä kalakavereiksi.
        Minä: Juuri niin. Että sovitaanko samaan veneeseen. Yksityiskohdista sovitaan sitten myöhemmin.
        Hän: Mistä Yksityiskohdista?
        Minä: Kumpi soutaa jne.
        Hän: 👍

        Jne. Syntyy keskustelua! Itse aloitan keskustelun aina kysymyksellä joka liittyi toisen osapuolen profiiliin.

        Juttu luistaa jos kemiat kohtaa. Miten ne kohtaa jossain, jossa näet toisesta vaan kuvan ja tekstiä? Jos ei vaan keksi mitään kysyttävää taikka toinen ei vastaa kuin parilla sanalla. Mielestäni siitä olisi siirryttävä tapaamiseen melko pian, ennen kuin mielenkiinto lopahtaa.


      • Anonyymi

        Jos itse naisena aloitan keskustelun, en todellakaan sano vain moi. Jos mies aloittaa keskustelun, hän luultavasti sanoo nimenomaan vain moi eikä mitään muuta. Sitten kumpikin sanoo moi ja hei ja mitä kuuluu, eikä keskustelua synny. Jossain vaiheessa todella poistan mätsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäänyt siitä kiinni. Luovutin jo Tinderin suhteen. Kokeilen toista.

        Mitä toista!?????
        Uskovien plättänään ei edes uskonnoton pääse...
        Ja se vasta uskonnon mukaista onkin raakata toista ohi,,, liian päälle liimattua pyhyyttä kuin ilmastokompensoitu lento,,ihan vaan p a s k a a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei ole kesämökki ihmisiä lainkaam ja sen ilmaisee. Toinen ei pidä siitä ja juttu jäö siihen. Tämä on joidenkin kohdalla todellista toiminta tapaa. Kaikki ei mene niinku kuvittelet päässä ja haluat toisesta, sit se on heti no ei jutskatakkaan enempää.

        Noinhan sen juuri kuuluukin mennä. Pointtina on tutustua siihen toiseen. Jos toinen on kesämökki-ihminen ja toinen ei lainkaan, niin juttu ei tule kuitenkaan toimimaan (ihan kokemuksesta sanon). Eli seuraava peliin, eikä tuhlata aikaa mahdottomaan yhtälöön.


    • Anonyymi

      Aika erilaisesti ja kivasti muotoiltu

    • Anonyymi

      Nainen kyllä katoaa heti jos saa tietää ettet ole rikas toimitusjohtaja ja komea top 10 mies.

      • Anonyymi

        Siksi en käytä Tinderiä.


      • Ja mielellään alle 40 v.


      • Anonyymi

        Samoin lähtee mieskin jos naisen kuvissa on huvipursia, upeita asuntoja ja urheiluautojen kuvia tms.
        Pisteen loppuun vetää vielä tehostettu titteli "director", johtaja tai jokin vastaava suuruus.

        Monilla miehilläkin on status työelämässä mutta mitä sitten. Ei sitä elvistelyllä haeta toista osapuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin lähtee mieskin jos naisen kuvissa on huvipursia, upeita asuntoja ja urheiluautojen kuvia tms.
        Pisteen loppuun vetää vielä tehostettu titteli "director", johtaja tai jokin vastaava suuruus.

        Monilla miehilläkin on status työelämässä mutta mitä sitten. Ei sitä elvistelyllä haeta toista osapuolta.

        Joillekin se status on vaan ratkaseva. Voit olla täysmulkku ihmisenä, mit jos sulla on hieno koulutus ja palkka about vaikka anestesialääkäri saat mahiksen. Jos taas oot vaikka putkiasentaja, et saa mahdollisuutta. Ammattinimike on joillekin tärkeämpää kuin millainen ihminen aidosti on.

        Nään sen huomaa tv tosi ohjelmissakin. Napakympis oli 3 naista. Neiti C oli jotain ammatiltaan. B oli just lääkäri ja Yleisö aplodeerasi, sit Kataja kysyi A:n ammattia myös. Lääkäri sai aploodit kaksi muuta ei.


      • Anonyymi

        tip top mies ei kiinnosta ellei ole ok taloa , mökkiä ,mammonaa


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Ja mielellään alle 40 v.

        Heh, mun entinen tili.


    • Anonyymi

      Ei katoa. Katoaa vasta jos toinen poistaa sen.

      • Anonyymi

        Ei mitääön väliä enää, kuten sanoin poistin Tinderin ja vaihdoin tilalle toisen. En ole katunut. Tinder ajan hukkaa. Kukaan siellä etsi muuta kuin klikkejä ja seurauksia omille sometileille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitääön väliä enää, kuten sanoin poistin Tinderin ja vaihdoin tilalle toisen. En ole katunut. Tinder ajan hukkaa. Kukaan siellä etsi muuta kuin klikkejä ja seurauksia omille sometileille.

        Miten deitti palvelut muka eroaa toisistaan? Samat lainalaisuudet niissä kaikissa toimii.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten deitti palvelut muka eroaa toisistaan? Samat lainalaisuudet niissä kaikissa toimii.

        Kokeile niin tiedät. Perusperiaate on dama, mutta miten sovellus koodattu, toimii, ulkoasu, mitä ominaisuuksia siinä on ja mitä ilmaiseksi ja se tärkein onko etsimäsi henkilö juuri käyttämässäsi deittisovelluksessa. Se voi olla myös siinä toisessa mitä et käytä. Siksi välillä kannattaa myös vaihdella. Tai jos käyttää useaa samanainakaisesti ei tarvii toista heivata pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile niin tiedät. Perusperiaate on dama, mutta miten sovellus koodattu, toimii, ulkoasu, mitä ominaisuuksia siinä on ja mitä ilmaiseksi ja se tärkein onko etsimäsi henkilö juuri käyttämässäsi deittisovelluksessa. Se voi olla myös siinä toisessa mitä et käytä. Siksi välillä kannattaa myös vaihdella. Tai jos käyttää useaa samanainakaisesti ei tarvii toista heivata pois.

        Eipä se rakkaus koskaan ole vastaan etsimällä tullut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eipä se rakkaus koskaan ole vastaan etsimällä tullut.

        Kenelle on tullut kenelle ei. Minulle se tuli etsimällä. Tosin sain etsiä melkein kolme vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle on tullut kenelle ei. Minulle se tuli etsimällä. Tosin sain etsiä melkein kolme vuotta.

        Miten sitä etsit, ihan olisi kiva kuulla? Kuinka löysit sen?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten sitä etsit, ihan olisi kiva kuulla? Kuinka löysit sen?

        Tinderistä. Sitä edelsi lukuisat treffit milloin kenenkin kanssa. Yhtä iholle tullutta sikaporssta lukuunottamatta kaikki treffikumppanit olivat ihan siivoja ja kunnollisia miehiä, jotkut jopa komeita. Mutta ei vain sytyttänyt. Kunnes yksillä treffeillä lopulta kolahti. Nyt ollaan oltu yhdessä puoli vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä. Sitä edelsi lukuisat treffit milloin kenenkin kanssa. Yhtä iholle tullutta sikaporssta lukuunottamatta kaikki treffikumppanit olivat ihan siivoja ja kunnollisia miehiä, jotkut jopa komeita. Mutta ei vain sytyttänyt. Kunnes yksillä treffeillä lopulta kolahti. Nyt ollaan oltu yhdessä puoli vuotta.

        Aika hyvä. Onnea sille. Naisilla tuo Tinderi toimiikin paremmin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🥳 Kokeillaan vaan.


    • Anonyymi

      Miten muuten on, jos käytte keskusteluja monen matchin kanssa ja monen kanssa treffeillä samoihin aikoihin, niin missä vaiheessa ilmoitatte niille muille, että "löysin nyt toisen paremman" ja unohdetaan me jatkotapaamiset?
      Eikö tunnu ilkeältä antaa pakit ihmisille, jotka on ehkä kuvitelleet siltä suhteelta enemmän?

      • Ei siellä varmaan kellekään mitään ilmoitella. Heittävät vaan pois taikka ghostaavat loputtomiin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe