En jaksa odottaa....

Anonyymi

Olen pitänyt jo muutaman kuukauden yhteyksiä erään miehen kanssa. Nyt hänestä ei ole kuulunut vähään aikaan mitään. Sen tiedän, että mies on oikeasti tosi kiireinen. Hänen viimeinen viestinsä on, että vastaan huomenna.. No, eipä ole vastannut huomenna, toisaalta ei ole ilmoittanut mitään muutakaan. Luulisi, että pitkän kirjoittelun jälkeen olisi kohteliastta ilmoittaa, jos tilanne jotenkin muuttuu. Kuinka pitkään jaksatte odottaa toisen viestejä?

11

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiireinen vaimonsa kanssa kenties? Ei kannata olla liikaa kiinnostunut kenestäkään. Ja jos se olisi sinusta niin varmasti pitäisi yhteyttä. Tekosyitä riittää aina.

    • Anonyymi

      Jaa, eipä minulla ainakaan koskaan ole ollut niin kiire ettei viestiin kerkeäisi vastata. Kannattaa ehkä jatkaa matkaa, huoh!

    • Anonyymi

      Niin kai se sitten on.. Sen tiedän, ettei miehellä ole vaimoa. Hänen työnsä on kyllä erityisen sitovaa ja vastuullista. Ymmärrän täysin, että hänen palautumisensa on myös vaativaa. En sitten tiedä, onko mies kyllästynyt, kun kumpikaan ei ole saanut aikaiseksi ehdottaa treffejä pitkästä kirjoittelusta huolimatta... Tai sitten yksinkertaisesti hän ei ole kiinnostunut. Harmillista toki, kun alku on ollut varsin lupaava ja vaikutti siltä, että tästä tulee ihan kunnon juttu... Yleensä mies on viestitellyt päivittäin, toki muutaman päivän viiveitä on ollut ennenkin...

    • Anonyymi

      Eks sää nyt ymmärrä että kun treffailet niitä syvän etelän miehiä niin se kuuluu jo kulttuuriin että kaikki tapahtuu huomenna, manana

    • Anonyymi

      Minusta kuuluu heti kun soitat minulle.

      • Anonyymi

        Olet aikaisemmin mulle soittanut.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti sillä miehellä on muitakin naisia kierroksessa. Älä laske yhden miehen varaan. Hanki lisää mätsejä ja viestittelen muiden miesten kanssa. Käy treffeillä ja tutustu. Niin se mieskin tekee. Tuo yksi mies ei ole maailman ainoa. Ethän sinä ole häntä edes tavannut, joten mistä tiedät että tykkäisit hänestä jos näkisutten kasvotusten?

    • Anonyymi

      Et sitten ole soitellut vaikka minulla ei ole kiire mihinkään.

    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi vaan unohtaa ja jatkaa eespäin.. mies on selvästikin löytänyt jotain kiinnostavampaa. Kiinnostunut mies kyllä viestittää päivittäin jopa montakin kertaa ja haluaa tietää kuulumiset. Tietenkin myös pyrkii näkemään mahdollisimman pian.
      Johan se on sitten valehdellut ja lupaillut turhia kun ei sitten vastannutkaan. Ei vastausta/viestejä = ei kiinnostusta, eikä monikaan sitä vaivaudu enää erikseen ilmoittelemaan. Jos siitä sitten taas kuuluukin joskus viikkojen tai kuukausien päästä ja jatkaisi kuin ei mitään, älä lankea enää siihen. Se toinen kiinnostavampi juttu sillä ei sitten vaan onnistunutkaan ja pitäisi sinua taas hetken varaviihdykkeenään, kunnes muuta löytyy.

    • Anonyymi

      Eihän mies ole 99.9% sinusta edes kiinnostunut jos toimii noin.

      Itse olen ollut duunin vuoksi todella joskus busy mutta aina on löytynyt jokin aika kun on ollut hyvä nainen kuvioissa. Ei sitä hyvää mimmiä unohdeta jos sellanen on eteen tullut.

      Kannattaisko olla vastaamatta vaikka viikon verran ja katsoo mitä tapahtuu.
      Sitten tiedän mikä kuvio on kyseessä.

    • Anonyymi

      Käykö se mies kirjautumaan treffit palvelussa? Jos käy niin on outoa ettei sulle kirjoita. Jos ei niin, silloinkin se voi hoidella muita naisia jossain muussa foorumilla tai sähköpostin puolella.

      Miksi kirjoittelet pitkään ettekä kuitenkaan näe? Mä joskus (kun olin edeltävän kerran sinkku) sitä tein, mutta totesin että pitkäkirjoittelu on ajantuhlausta ja pienikin ihastuminen väärään henkilöön estää sinua löytämästä hyvän miehen. Ja nuo vetkutteluja miehet aiheuttavat sen, että sinä kohta poistat profiilisi. Älä käytä sellaiseen aikaasi.
      Tsemppiä!
      -Nainen-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe