Älkää uneksiko

Anonyymi

Naisesta ja parisuhteesta. Se masentaa teitä vaan lisää. Yksinäisen ruman miehen on vaan hyväksyttävä että ette kelvannut naisille tässä elämässä. Keskittykää vaan työn tekoon ja verojen maksamiseen jotta joku jännämies saa teidän verorahoillanne kela korvauksia ja saa elättää jotain naista sitten.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kesällä rannalle ei kannata mennä koska siellä on kauniita bikini asuisia naisia lepäämässä. Se masentaa kun tiedätte että ette koskaan saa niin kauniiden naisten vartaloita koskea.

      • Anonyymi

        Kyllä on rumaa tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on rumaa tekstiä.

        Niin totta. On se ihmeen vaikeaa ymmärtää että naiset eivät halua olla vain yksi kosketeltava objekti miehen himojen tyydyttämiseksi.


    • Sanotaan näin, että minä keskityn työntekoon enkä kenenkään äpärien elättämiseen. Jos minun tekemästäni työstä verotettua käytetään muiden äpärien elättämiseen, johtuu se poliittisesta päätöksestä, johon en ole osallistunut.

      Kun vaalit tulevat, saatan äänestää ryhmittymää, joka tarjoaa verohuojennusta sen vuoksi, että kenenkään verovelvollisen ei pitäisi maksaa toisen siittämän äpärän elättämistä, vaan että jokainen vastatkoon omistaan.

    • Anonyymi

      Just pistin tilaukseen tennarit, shortsit ja pari t-paitaa. Ja 250 euroo meni. Että ne tulee ens viikolla. Ja sit ens viikonloppuna mulla on naisia. Että turha teidän on kateilla mulle kun mulla on naisia.

      • Anonyymi

        No ehä sänkyyn. Ja toisenkin kerran. Mutta tyhjänpäiväistä noloa ei kukaan halua.


    • Anonyymi

      Kannattaisi ymmärtää, että yksinäinen ja ruma eivät ole synonyymejä. Joku voi olla yksinäinen, joku taas ei. Ulkonäkö ei liity asiaan mitenkään. Ja niistä yksinäisistä sen verran, että jotkut yksinäiset haluavatkin olla yksinäisiä. Ihmisiä kun on niin monenlaisia.

      • Anonyymi

        Niin, jotkut haluavat asua omissa oloissaan, mutta pitävät yhteyksiä kivoihin ystäviin.
        t. Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jotkut haluavat asua omissa oloissaan, mutta pitävät yhteyksiä kivoihin ystäviin.
        t. Jari

        Useinkin helppo ja vapaamuotoinen ratkaisu, yes.


      • Anonyymi

        Kyllä kuule liittyy yksinäisyys ja ulkonäkö, ei ruma mies saa ystäviä, kaikki karttaa, kuin ruttotautista pahkuraa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule liittyy yksinäisyys ja ulkonäkö, ei ruma mies saa ystäviä, kaikki karttaa, kuin ruttotautista pahkuraa,

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule liittyy yksinäisyys ja ulkonäkö, ei ruma mies saa ystäviä, kaikki karttaa, kuin ruttotautista pahkuraa,

        Kauneus on katsojan silmässä. Rumaksi en sano ketään.mieluummin se vähemmän komea tai kaunis kuin höpö tyhjäpää.


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan luovuta!

    • Anonyymi

      Ruma mies kelpaa erinomaisesti rintamalle ja kuolemaan maansa puolesta, vaikkei töihin kelpaisi tai yhdellekään naiselle.

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Kohta pääset ei mee kauaa


    • Kyllä mä aina välillä uneksin naisesta, kun yllättää naisenhinku. Sitten taas helpottaa hetkeksi.

      • Anonyymi

        Katsotko silloin netistä römpsäkuvia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko silloin netistä römpsäkuvia?

        Joskus joo.


    • Miehenhän ei oikeastaan kannata luovuttaa, paitsi jos on luovuttajatyyppiä.

      Miehen parisuhdemarkkina-arvoa nostaa monta seikkaa toisin kuin naisella, joten on myös mota mahdollisuutta parantaa.

      1. Ulkonäkö. Salille siitä ja parturiin
      2. Koulutus. Ei muuta kuin kirja käteen ja kouluun
      3. Varakkuus. Koulutus mahdollistaa parempipalkkaisen työn.
      4. Status jos sinulla on hyvä koulutus ja arvostettu työ, niin statuskin on ok.

    • Anonyymi

      Elämässä pitää olla aina unelmia. Älä luovuta, useimmat ihmiset eivät pidä ulkonäköä tärkeimpänä kriteerinä kumppanin valinnassa.

      • Anonyymi

        Niinhän ne vastaavat kun kysytään, mutta totuus on että ei kukaan halua olla suhteessa sellaisen kanssa kenen ulkonäkö ei miellytä.


    • Anonyymi

      Minä olen tinderissä etsinyt tavallista miestä. Jolla ois aivot ja sydän. On vaan jotain golfin pelaajia.. omistaa juppi auton harrastaa dubain matkustelua. Juppi sitä juppi tätä. On vene on omakotitalo espoossa merenrannalla. Tennistä ja jääkiekkoa. Blå blå.
      Ei vaan kiinnosta vaikka ois millanen lihasrunko 73kg ja 188 pitkä. Haluan normaalin
      En myyjää. Duunarin minkä syliin voi nukahtaa vaikka meikit poskilla. Elää ja nauttia hetkistä

    • Anonyymi

      Niin keskityn työntekoon ja itseeni vapaa ajalla on paljon parempi kuin typerän turha parisuhde on kallistakin moinen touhu, sinkkuus on parasta.

    • Anonyymi

      Ei kannata haaveilla. Sitä vaan masentuu koska ei naiset kiinnostu rumista miehistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe