Pyysit naista treffeille selvinpäin?
Milloin viimeksi
11
90
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä.
- Anonyymi
Siinä vajaa kolkyt vuotta sitten ja siitä sattui tulemaan vaimo kaiken lisäksi. No sen siitä saa kun ajattelee muilla ruumiinosilla kuin aivoilla. Tarvis vissiin alkaa harrastamaan paljon täälläkin mainostettua viinanjuontia niin ei tarvitse katua selvinpäin tehtyjä erehdyksiään. Viinapäissään tehdyt hölmöilyt eivät satu egoon niin kovasti 😁
- Anonyymi
Viinaksissa hölmöity panokerta ja elatusmaksut! Siinä jos missä ego jää kakkoseksi.
- Anonyymi
Vähän aikaa sitten. Nainen tuli mielellään, iloisesti.
Viime vuonna. Ei ne kyllä varsinaiset treffit olleet. Tapaaminen. :)
Sitä ennen viimeksi vuosia sitten, en ees muista minä vuonna. Kauan sitten, mutta se oli ihan treffipyyntö. Ihan siis romanttista suhdetta haaveillen ko. naisen kanssa.En koskaan. En päihtyneenä, enkä selvinpäin. Naiset ovat tehneet kaikki ne harvat aloitteet joita on ollut.
- Anonyymi
On siitä aikaa 10 vuotta ja nainen antoikin pakit. Se oli kahvilassa kun pyysin naista treffeille.
Pyysin sit kännissä toista naista treffeille ja se suostui. - Anonyymi
Selväpäisyys on kuitenkin melko harvinaista. eikun harvinaisuus eikö.
- Anonyymi
Viime viikolla.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Jouluna kahdeksan kuus
- Anonyymi
Joskus pyysin aika monta kertaa naisia treffeille aina selvinpäin, eivät koskaan lähteneet. Baareissa sit oli pakko käydä ja löysin sieltä tyttöystävän kännispäissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416