Profetoimista (?) kahvin ja viskin voimalla!

Anonyymi

Aikoihin on eletty!

Tällä palstalla sekavia tekstejä kirjoittava eräs, jolle sopii nimi "kahvi-profeetta"!- on nyt avannut salaisia komeroitaan?

Jotta millä kaikella voimalla hän tuottaa ns. profeetallisia tekstejään?
Omien sanojensa mukaan, hän käyttää - ei vain kahvia, vaan "miestä väkevämpiä" aineita.... No, hyvä se, että pimennosta hän itse nosti nämä asiat. Olihan se oletettavaa, että jotakin "pimeää mähkyrää" on hänen tekstiensä takana.
Hän kun korottaa itseään ja kehuu, ja uhkaileekin - jos joku hänen tekstejään "koettelee"...

No, erilaisilla "aineilla" saadaan hallusinaatioita, harhoja ja omnipotenssin tuntemuksia. Joissa ihminen kuvittelee olevansa Jokin Suuri, jokin Muita Ylempi. Jolla jotakin "valtaa" toisiin ihmisiin.
Höpö-höpö!

Tässä "kahviprofeetan" (!) omaa tekstiä toisessa ketjussa ( Suora lainaus, sitaatti)


(kahviprofeetan tunnustusta:)
"Joten en nauti kahviani tabujen kanssa, MUTTA
MUTTA usein nautin kahvin ohessa Whiskyetä
esim, nyt on kahta laatua ja merkkiä:

Ballantine sekä Bowmore, 12v sekä Macallan eli kolme.
Kuitenkaan en niitä nauti kuin pikkurillin siivun verran ja sekin koska niissä on valtavasti alkoholia jonka keho voi muuttaa energiksi, sillä syön vielä vähemmän kuin Daniel!
ajtkuvasti enkä vain kolmea viikkoa. vaan jopa.. olkoot....

Joten hyvää Päivän jatkoa.
ja sitten juhlan kunniaksi otan, siivun viskiä."
------------------------------------------------------------------------

Herra armahtakoon! Kirjoittajaa ja lukijoita..

59

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juoppo ateisti kirjoittelee, ei siitä tarvitse välittää.

      • Anonyymi

        Ai se sama joka atestipalstalla julistaa uskoaan Jumalaan haukkumalla Häntä?


    • Anonyymi

      Kyseessä on joku hell luopio, joka tuntee Raamattua, mutta on eksynyt parka...
      Näitä addiktio-profeettoja piisaa. Taitaa se erä rabbikin olla- mitä lie?

      • Anonyymi

        Rabbidaniel synagogalta kadonnut lammas etsii luvattua maata ei vaan löydy ....eikä mitään jehovat väittää että kun maailman Loppu ei tullutkaan -74 niin se onkin ilmaston muutos. Ja kiitos tyhmät teidän rahoilla jehovayhwh rakensi uuden hotellin new York n mutta koska har mageddon on kadonnut sitä etsitään ilmaston muutoksesta jos annat rahasi jehoville sekin voi muuttua.


    • Anonyymi

      No mistä se kengä nyt puristaa ?
      vai salaiset, olenko sen ja tämän usein tuonut esille:
      Jumala itse sanoo, joukaa ja syökää?
      Toki EDES Jumala on oikeassa?
      Joten kertaus on teille hyväksi!

      5. Moos. 14:
      26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

      MIKÄ tässä Herran Sanan kohdassa ei ole totta?

      Jes. 54:
      jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      - - - jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
      - - - Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      miksi tahdot lyödä päätäsi jatkuvasti karjalan mäntyy?

      ettekö te ikinä opi!

      KUKAAN EI VOI VOITTAA MINUA kun Herran Sanaa julistan, tahi kirjoittelen!
      EI KUKAAN
      - - - Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      opi nyt edes tämä!

      "Hän kun korottaa itseään ja kehuu, ja uhkaileekin - jos joku hänen tekstejään "koettelee"..."

      Osaat varmaakin copy/paste ?
      jso niin, tuo esille se paikka JOSSA UHKAILEN niitä jotka koettelevat, sitä ilmoitusta tahi väitettä, mitä Kirjoitusten perusteella kirjoitan.

      ellet kykene tuomaan, OLET TAAS valehtelija, anoo ananias!

      Mutta samase, el itämä osoittaa ,että joku ei pidä siitä mitä tuon esille!

      voi teitä te järjettömät tomppelit!
      AINA te eksytte!"
      AINA.

      aj sitten lisää kahvia!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Se vaan ei aukea siitä se Jeesus ei mitenkään vaikka kuinka Kuopii kirjaimen vanhaa.Mitä missä se on.....onneksi lähi itään lennot kulkee vielä. Sodoma ja Egypti odottaa siellä.


    • Anonyymi

      Voi teitä te järjettömät tomppelit!

      "No, erilaisilla "aineilla" saadaan hallusinaatioita, harhoja ja omnipotenssin tuntemuksia. Joissa ihminen kuvittelee olevansa Jokin Suuri, jokin Muita Ylempi. Jolla jotakin "valtaa" toisiin ihmisiin."

      EI minulla ole valtaa, en ole toisia ylempänä, enkä ole suuri tahi muita suurempi, MUTTA
      MUTTA
      sitä Rukoilen, Jumalalta Kaikkivaltiaalta että, saan vallan!
      eikä se ole pieni valta mitä tahdon vaan absoluuttinen, mitä lie sana merkitsee, koko Suomea ja koko Suomen kansaa ja kaikkia ja kaikea mikä koskee Suomea.

      ja USKON, sinun uskostasi en välitä eikä Jumala!
      Joten uskon että tulen tämän nopeasti eli äkisti saamaa, ja
      Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Seabot, ITSE, notkistaa taivaat ja ASTUU ALAS!
      minun tyköni, kuka lie olen
      ja
      SIUNAA minua sekä antaa mitä olen anonut, sen mukaan Mitä Jumala itse tahtoo ja hyväksi havaitsee!

      Toki sen uskot, että TULEN TEKEMÄÄN SUUREMPIA kuin ITSE JEESUS?

      mutta sase!

      Kukaan eikä ketään, ei taivaassa, ef 6:12 eikä maan päällä eikä maan alla,kykene minua estämmän tahi voittamaan, SILLÄ
      SILLÄ
      Jumala, Kaikkivaltias, Herra Sebaot on kanssani.

      en tiedä kuinka monta enkeliä nytkin on suojani, mutta se on suuri määrä!
      aj se kasvaa sen mukana mitä enemmän saan VOIMAA ja VALTAA, Jumalalta, Herrani Jeesuksen ansiosta ja armosta,
      teitä kohtaa ja varten.

      joten, jos tietäisitte, oletus että olet uskova, niin
      Kiittäisit ja ylistäisit Jumalaa
      ja jos et ole uskossa, voi sinua:
      itke ja valita!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Sitten Jehova onkin Sebaot hokkus pokkus kirjaimen vanhaa HAPATUSTA ulkokultaa.


    • Anonyymi

      Taas on viskiprofeetta vauhdissa, tänään 19.6.2022 näin:

      "ja sitten nautin kahvia, itse pavuista jauhetusta kahvista ;) nam nama ja nam
      joten ketun aihe on voi voi ja voi
      Mutta toki voin itse nauttia sen ohessa nam nam nam :)

      PS / JK
      ai niin, meinas viski unhoittua ettei kukaan saa mitään kipinöitä ja pahansuovia ajatuksia että juon vain muutaman tunnin (vähintää) levännyttä vettä tahi muutamia päiviä, "puhdistettua" vettä, vaan tilkan viskiä, mallia bowmore,
      ja loistavan lontoo kielen osaaja tulkitsen ja käännän sen:
      Kumartaa lisää ;)
      nyt, mittasin mitalla että, lasissa on noin; 12 millimetriä väkiviinaa, eli muutama ruokalusikallinen, mitäs siihen sanot?"

      Että olet juoppo harhaopettaj!

    • Anonyymi

      Sinä järjetön tomppeli

      OSOITA mikä on se mitä sanot harhaopetukseksi?

      ellet olet TAAS valehdellut!

      Olkoon Jumala sinun sielullesi armollinen sanoo; Ananias!
      ja muista, mitä ja mistä olen sinua jo VAROITTANUT!

      Jumala kääntäköön pahuutesi omaan päähäsi!
      Totisesti, totisesti!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Että olet juoppo harhaopettaj!"

      Gal. 1:
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

      Nyt sisi väität että, olen harhaopettaja eli
      Kirottu!

      Jumala olkoon sielullesi armollinen!

      2. Tim. 4:
      14 Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Paholainen siinä kiukutteleeaaa


      • Anonyymi

        Aleksander saa pahojen tekojensa mukaan


    • Anonyymi

      Vihvilä kiiskellä luultavimmin.

      • Anonyymi

        Joku varasti sihvilän uunivuuan puhui venäjää hebreaa


    • Anonyymi

      Heh, rusinapullaprofeetta seurakunnan omista jauhoista.

    • Anonyymi

      Room.14

    • Anonyymi

      Matt. 11:
      6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."
      Hyvä on jos voi elää kaikkien kanssa rauhassa ja jos se meistä riippu, niin tehkäämme niin.
      nyt, tämä paha aika ja ihmisten, varsinkin jumalattomien herkkänahkaisuus on niin herkkä että he, luokkaatuvat kaikeen ja kaikesta.
      esim eräs taho, "verisesti" loukkaantui, kun Päivi, sanoi ja todisti pitävänsä mielummin Jumalan Sanan kuin maailman jumalattomien tavat.

      joku saattaa luokkaatua siitä että syö mitä liha kaupasta saa, kuitenkin käyttävät nahka kengiä ja villapaitaa.

      Joten ei meidän ole tarvis, olla maailmalle mieliksi, eikä osallisia maailma jumalttomien teoista ja aivoituksista.

      esim. jos rukoilen kuten Herra opetti:
      "Isä meidän, joka olet taivaissa, niin
      mahdollisesti kaikki kiivailevat "saulukset" loukkaatuvat, miten ja ketää rukoilen.
      Tulisiko sitten lopettaa rukoileminen, Jumalan Sana lukeminen ja Jumalan Sanan esillä pitäminen?
      ei toki, mutta jos on heikko, voin ja teen parhaani, niin etten ole lankeemukseksi enkä ansaksi enkä paulaksi uskoville.

      Mutta, toki itse voin päättää, mikä on ja ei ole hyvää ja otollista Jumalalle, minussa ja kauttani, mitä Herra antaa ja on antanut.

      Joten TUTKIN, jatkuvasti, yötä päivää että, tiedän ja ymmärrän mitä on Jumalan tahto, varsinkin itseni kohdalla.

      Mutta olkoot,
      samase.

      JK/PS
      ai niin, tässä tuli eteen vielä tämä:
      1. Moos. 14:
      18 Ja Melkisedek, Saalemin kuningas, toi leipää ja viiniä; hän oli Jumalan, Korkeimman, pappi.

      Joten olen mutkan kautta, Aabrahamin lapsi ja teen kuten Aabraham :)

      Joh. 8:
      39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.

      Toki Aabraham on Jumalan Ystävä, tahi Jumala on Aabrahamin Ystävä.

      Mark. 14:
      25 Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."

      Tässä saattaa olla viittaus,
      Jumalan, Korkeimman, pappin, Melkisedek, Saalemin kuninkaan
      tulevaa tapahtumaan, ja sitten siellä taivaassa, mikä lie, Isä itse meille kaataa runsaasti, viiniä :)

      No, enii wei, nyt tee uuden tuoreen kahvin, juuri jauhetuista pavuista, ja nautin sen kiitoksen kanssa Jumalan kunniaksi, ja itselleni hyväksi :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Vanhan liiton laki galatalaiskirje luku 2


    • Anonyymi

      Lisää viskiä niin alamme näkemään lentäviä kameleita, ja eri värisiä tottakai.

      🥴🤪🥴

      • Anonyymi

        Mitä eroa on kärsä vai sarvet. Beliar ja Jeesus. Väärät jeesukset ja opettajat vai✝️


    • Anonyymi

      Nyt miten on, miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret:
      saako Jumalan Nasiiri juoda, olutta, väkiviinaa ja viiniä, sekä mehua joka on tehty viini rypäleistä?

      Toki, saa, kun on virkansa tehnty tahi on palelijan päivät täyttynett, kuten Job sanoo:
      Job 7:
      1 "Eikö ihmisen olo maan päällä ole sotapalvelusta, eivätkö hänen päivänsä ole niinkuin palkkalaisen päivät?

      Joku tekee ahkerasti työtä viinitarhassa, ja Jumala lähettää runsaan siunauksen että viini kuurnat ovat "haljeta" viinin runsaudesta :)
      Toki, viinitarhan omistaja ahkeroitsee että saa palkan ja sitten voi nauttia viiniä ja jos tekee siitä väkiviinaa.

      Nyt miten on, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret, pääsääntö on ettei Herran Nasiiri saa juoda viiniä, tahi jos on sekä Nasiiri että Profeetta.
      Mutta mitä maailma, tämä herkäänahkainen, jumalaton sanoo;
      Kol. 2:
      21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
      ja mitä se on:
      22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
      23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.

      joten oman lihani tyydytystä, kuten leipä ja vesi, ja sitten joku nauttii viiniä, oman lihansa makujen mukaan, ja se on sitten, ilman arvoa eli merkitystä Jumalan edessä.

      Nyt miten on, te miehet ja veljet sekä ihanat sisaret;
      Mitä voimme OPPIA uskon sankarista, Simsonista?
      Hepr. 11:
      32 Ja mitä minä vielä sanoisin? Sillä minulta loppuisi aika, jos kertoisin Gideonista, Baarakista, SIMSONISTA, Jeftasta, Daavidista ja Samuelista ja profeetoista,

      Onko tässä jotain mistä voimme jotain oppia.
      Nyt Nasiirin/lle käsky:
      4. Moos. 6:
      1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
      2 "Puhu israelilaisille ja sano heille: Kun mies tai nainen tekee nasiirilupauksen vihkiytyäksensä Herralle,
      3 niin pidättyköön hän viinistä ja väkijuomasta; älköön juoko hapanviiniä tai hapanta juomaa älköönkä mitään viinirypäleen mehua; älköön syökö tuoreita älköönkä kuivia rypäleitä.
      4 Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, älköön hän syökö mitään, mikä viiniköynnöksestä saadaan, älköön edes raakiloita tai köynnösten versoja.

      HUOM Herra PUHUI

      13 Ja tämä on nasiirilaki: Sinä päivänä, jona hänen nasiirilupauksensa aika on kulunut umpeen, tuotakoon hänet ilmestysmajan ovelle,
      Kun työ on tehty niin:
      20 ... Sen jälkeen nasiiri saakoon juoda viiniä.

      jos sitten on koko ikänsä Nasriiri, ja juo viiniä tahi muuten rikkoo lupauksen voin sen lupauksen uudistaa, yleensä ajamalla hiuksensa.
      "ja pyhittäköön uudelleen hänen päänsä sinä päivänä."

      Nyt Miten on, mitä me voimme siis OPPIA Simsonista?
      eikö ole kirjoitettu, kuolleeseen ei saa koskea? eikö ole Kirjoitettu, älä juo viiniä? jne jne
      Nyt erää kerran sitten, tapahtui Simosonille, että Herran HEnki poistui ja sitten Simsonin voima katosi, ja tästä kerrasta siis Herra oli "vihainen" ja pahoillaan.

      Nyt, miten oli kaiken sen, Simosin elämä ja vaellus, joka rikkoi lähes kaikki Nasiirin vaatimukset, käskyt, mitä siis opimme?

      eli, ME EMME TIEDÄ, mitä ja Miksi Jumala tekee jotain tahi, miten Jumala vaikuttaa meissä tahtomista ja tekemistä.
      Kuten tiedät, Profeetta Hoosea ja uskottoman vaimon?

      2 Kun Herra alkoi Hoosealle puhua, sanoi Herra Hoosealle: "Mene, ota itsellesi haureellinen vaimo ja haureudesta syntyneet lapset, sillä maa on peräti rikkonut avion luopumalla Herrasta".

      Miten on, tekikö Hoosea oikein vai väärin olemalla tottelevainen ja kuuliainen Jumalan äänelle?
      viittaus Kuninkas Saul joka oman päätelmän mukaan teki hyvää kun ei surmanut kaikkia ja elukoita?
      1. Sam. 15:
      23 Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta.

      Nyt Hoosea oli tottelvainen ja kuulianen Herralle.

      Joten, me emme tiedä miten ja miksi Herra tekee mitä tekee!

      Tuom. 13:
      24 Ja vaimo synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Simson; ja poika kasvoi, ja Herra siunasi häntä.
      25 Ja Herran henki alkoi hänessä vaikuttaa Daanin leirissä, Soran ja Estaolin välillä.

      Tuom. 14:
      1 Ja Simson meni alas Timnaan ja näki Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä.
      2 Niin hän tuli sieltä ja kertoi sen isälleen ja äidilleen ja sanoi: "Minä näin Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä; ottakaa hänet nyt minulle vaimoksi".
      3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Simson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni".
      1/x
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        nainen joka oli "kielletystä kansasta" eikä saanut ottaa vaimoa kuin omien veljien keskuudesta!
        MUTTA
        MUTTA
        4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta, sillä hän etsi tilaisuutta filistealaisia vastaan. Filistealaiset näet hallitsivat siihen aikaan Israelia.

        eli Herra vaikutti tahtomista ja tekemistä:
        Fil. 2:
        13 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.

        Toki Simsonilla oli SAMA Pyhä Henki kuin meillä ja Paavalilla ja Jeesuksella? ! ! !

        9 Ja hän kaapi hunajan kouriinsa ja kulki edelleen ja söi sitä. Niin hän tuli isänsä ja äitinsä luo ja antoi heille, ja he söivät. Mutta hän ei sanonut heille, että oli kaapinut hunajan leijonan ruumiista.

        Kuoleesta leijonasta! ravintoa!

        19 Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä, otti heiltä vaatteet ja antoi juhlapuvut arvoituksen selittäjille. Ja hänen vihansa syttyi, ja hän meni isänsä kotiin.

        koskee kuolleisiin !

        1 Niin Simson meni Gassaan, ja hän näki siellä porton ja meni sen luo.
        Porton luo!
        ja lisää kiellettyjä naisia!
        4 Sen jälkeen hän rakastui erääseen Soorekin laaksossa asuvaan naiseen, jonka nimi oli Delila.

        22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.

        Nyt jostain syystä, tämä oli Herralle merkittävää, että hiukset jälleen alkoi kasvamaan ja sitten Simson sai voimat takaisin eli Jumalan Siunauksen.

        Nyt mitä tästä opimme?
        eli, ME EMME TIEDÄ mitä Jumala meistä tahtoo ja miten vaikuttaa tahtoa ja tekemistä!
        ME EMME TIEDÄ, mutta on hyvä totella Jumalaa enemmän kuin ihmistä.

        Nyt ettei tule taas irvileukoja, joita tulisi aasinleukaluulla opettaa! niin
        Herra ei ole tästä asiasta, omastani, mitä lie, selvästi sanonut juuta eikä jaata, joten teen tehtäväni mitä Herra on minulle jo ennen maailman perustmista suunnitellut ja valmiiksi tehnyt, ja te saattee iloita ja riemuita tahi itkeä ja valittaa.

        itse teen sen, mitä tiedän, mitä Herra on minulle luvannut ja opettanut, ja sitä päivää odotelleessa, odotan että:

        Jes. 30:
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
        21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

        Nyt koska, Herra antaa:
        "Pankaa tämä vankilaan ja elättäkää häntä vaivaisella vedellä ja leivällä, kunnes minä palaan"
        juon viiniä, harvoin sillä se on pahan makuista, olutta usein sekä väkiviinaa, lähes päivittäin, sillä en saa eikä ole korppeja tuomassa lihaa eikä leipää!
        eli ei ole ravintoa kuin niukasti, joka tuottaa kaikkinaista vaivaa ja harmia!
        1. Kun. 17:
        4 Sinä saat juoda purosta, ja minä olen käskenyt kaarneiden elättää sinua siellä."
        eikä ole leskivaimoa tahi vaimoja jotka sitten elättäisivät minua.

        Mutta, toki te, jotka pidätte Herraa Rakkaana iloitsette ja Riemuisette, kun Herra itse, Notkistaa taivaat ja astuu alas, minun tyköni ja siunaa minut ja
        jumalattomat saavat sitten osakseen, itkeä ja valittaa!

        joten, olen tähän asti pitänyt, vapaa-ehtoisen lupauksen Herralle joka lupaus perustuu monilta osin, Nasiiri lupauskeen aj heti tein sen poikkeus, "vaatimuksen" Herran edessä että juon ja syön mitä juon ja syön.
        Muut seikat ovat teille tuntemattomia enkä niitä teille suo, joten
        Enemmän tulee kuunnella Jumalaa ja
        OSOITTAA Jumalalle että kestää Koetuksen!

        2. Tim. 2:
        15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

        Nyt aina PYRIN osoittautumaan JUMALALLE, en ihmisille, että kestän KOETUKSEN ja mitä Herra eteen tuo!
        ja aina pyrin OIKEIN JAKAMAN teille kuka lie olet, täällä sen aikaa kuin vielä olen, TOTUUDEN SANAA.

        2. Kor. 11:
        10 Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä

        iloitkaa ja vieläkin sanon teille, iloitkaa, ilo Herra on minun ja teidän voima!
        Merkki Jumalalta, ja hyvä tuoksu teille ja maailmalle kuoleman tuoksu!

        "kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi. Ja kuka on tällaiseen kelvollinen?"

        "Vai tarvinnemmeko, niinkuin muutamat, suosituskirjeitä teille tai teiltä?"
        ja
        "Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee."

        Tässä teille aamupalaa, syökää ja juokaa, mitä lihakaupasta saa!

        2/x
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Kato antikristus ihan itse 😈😈😈🐒🐒🐒🐒🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen joka oli "kielletystä kansasta" eikä saanut ottaa vaimoa kuin omien veljien keskuudesta!
        MUTTA
        MUTTA
        4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta, sillä hän etsi tilaisuutta filistealaisia vastaan. Filistealaiset näet hallitsivat siihen aikaan Israelia.

        eli Herra vaikutti tahtomista ja tekemistä:
        Fil. 2:
        13 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.

        Toki Simsonilla oli SAMA Pyhä Henki kuin meillä ja Paavalilla ja Jeesuksella? ! ! !

        9 Ja hän kaapi hunajan kouriinsa ja kulki edelleen ja söi sitä. Niin hän tuli isänsä ja äitinsä luo ja antoi heille, ja he söivät. Mutta hän ei sanonut heille, että oli kaapinut hunajan leijonan ruumiista.

        Kuoleesta leijonasta! ravintoa!

        19 Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä, otti heiltä vaatteet ja antoi juhlapuvut arvoituksen selittäjille. Ja hänen vihansa syttyi, ja hän meni isänsä kotiin.

        koskee kuolleisiin !

        1 Niin Simson meni Gassaan, ja hän näki siellä porton ja meni sen luo.
        Porton luo!
        ja lisää kiellettyjä naisia!
        4 Sen jälkeen hän rakastui erääseen Soorekin laaksossa asuvaan naiseen, jonka nimi oli Delila.

        22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.

        Nyt jostain syystä, tämä oli Herralle merkittävää, että hiukset jälleen alkoi kasvamaan ja sitten Simson sai voimat takaisin eli Jumalan Siunauksen.

        Nyt mitä tästä opimme?
        eli, ME EMME TIEDÄ mitä Jumala meistä tahtoo ja miten vaikuttaa tahtoa ja tekemistä!
        ME EMME TIEDÄ, mutta on hyvä totella Jumalaa enemmän kuin ihmistä.

        Nyt ettei tule taas irvileukoja, joita tulisi aasinleukaluulla opettaa! niin
        Herra ei ole tästä asiasta, omastani, mitä lie, selvästi sanonut juuta eikä jaata, joten teen tehtäväni mitä Herra on minulle jo ennen maailman perustmista suunnitellut ja valmiiksi tehnyt, ja te saattee iloita ja riemuita tahi itkeä ja valittaa.

        itse teen sen, mitä tiedän, mitä Herra on minulle luvannut ja opettanut, ja sitä päivää odotelleessa, odotan että:

        Jes. 30:
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
        21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

        Nyt koska, Herra antaa:
        "Pankaa tämä vankilaan ja elättäkää häntä vaivaisella vedellä ja leivällä, kunnes minä palaan"
        juon viiniä, harvoin sillä se on pahan makuista, olutta usein sekä väkiviinaa, lähes päivittäin, sillä en saa eikä ole korppeja tuomassa lihaa eikä leipää!
        eli ei ole ravintoa kuin niukasti, joka tuottaa kaikkinaista vaivaa ja harmia!
        1. Kun. 17:
        4 Sinä saat juoda purosta, ja minä olen käskenyt kaarneiden elättää sinua siellä."
        eikä ole leskivaimoa tahi vaimoja jotka sitten elättäisivät minua.

        Mutta, toki te, jotka pidätte Herraa Rakkaana iloitsette ja Riemuisette, kun Herra itse, Notkistaa taivaat ja astuu alas, minun tyköni ja siunaa minut ja
        jumalattomat saavat sitten osakseen, itkeä ja valittaa!

        joten, olen tähän asti pitänyt, vapaa-ehtoisen lupauksen Herralle joka lupaus perustuu monilta osin, Nasiiri lupauskeen aj heti tein sen poikkeus, "vaatimuksen" Herran edessä että juon ja syön mitä juon ja syön.
        Muut seikat ovat teille tuntemattomia enkä niitä teille suo, joten
        Enemmän tulee kuunnella Jumalaa ja
        OSOITTAA Jumalalle että kestää Koetuksen!

        2. Tim. 2:
        15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

        Nyt aina PYRIN osoittautumaan JUMALALLE, en ihmisille, että kestän KOETUKSEN ja mitä Herra eteen tuo!
        ja aina pyrin OIKEIN JAKAMAN teille kuka lie olet, täällä sen aikaa kuin vielä olen, TOTUUDEN SANAA.

        2. Kor. 11:
        10 Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä

        iloitkaa ja vieläkin sanon teille, iloitkaa, ilo Herra on minun ja teidän voima!
        Merkki Jumalalta, ja hyvä tuoksu teille ja maailmalle kuoleman tuoksu!

        "kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi. Ja kuka on tällaiseen kelvollinen?"

        "Vai tarvinnemmeko, niinkuin muutamat, suosituskirjeitä teille tai teiltä?"
        ja
        "Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee."

        Tässä teille aamupalaa, syökää ja juokaa, mitä lihakaupasta saa!

        2/x
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Sodoman väki. Delilah Egyptistä Kleopatra .


    • Anonyymi

      "Lisää viskiä niin alamme näkemään lentäviä kameleita, ja eri värisiä tottakai."

      No ei ihan mutta lähellä.
      eli, tulee päivä ja on jo, kun näen enkeleitä, itseni ympärillä ja uskovien, ja eri "laatuisia" sekä eri arvoisia, eli arvoasemaan perustuvia, valtoja ja voimia, sitä ennen tulen kohtaamaan Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin kasvoista kasvoihin kuin, Mooses ja Paavali.

      Joten ohi meni, ei maalia!
      yritä uudelleen.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Ymmärrämme harhaiset kuvitelmasi.
        Mutta et voi kai mitään sairaudellesi?

        JK. JUmala ei aseta palvelijoitaan KEHUMAAN itseään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrämme harhaiset kuvitelmasi.
        Mutta et voi kai mitään sairaudellesi?

        JK. JUmala ei aseta palvelijoitaan KEHUMAAN itseään...

        Varsinkaan vakuuttelemaan suom24:n sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan vakuuttelemaan suom24:n sivuilla.

        Nyt se on nasiiri sodomasta


    • Anonyymi

      Vertaa Mooses parka itseään Danieliin joka eli tuhansia vuosia sitten ja yllätys ennusti Jeesuksen tulevan.

    • Anonyymi

      Tuota "aikoihin on eletty" ei ihan jokapoika raamatusta löydäkään 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Kahvi-ja viskiprofeetta koettaa puolustella päihteiden käyttöä, Raamatulla.
      Siis että viski kuuluu "Rohveetan" perusravintoon?

      No, tervehenkiset uskovat ja ihmiset kyllä näkevät missä mennään!

      Kahvirohveetan kirjoitukset ovat niin ala-arvoisiakin? Tässä esimerkkiä:

      (Suora lainaus tämän ketjun eräästä kommentista...)

      "saako Jumalan Nasiiri juoda, olutta, väkiviinaa ja viiniä, sekä mehua joka on tehty viini rypäleistä?
      Toki, saa, kun on virkansa tehnty tahi on palelijan päivät täyttynett, kuten Job sanoo:"

      Mikä on "palelija" tai "täyttynett"...

    • Anonyymi

      Dan 12
      10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

      Pyhä Henki ei ole jumalattomissa ja sitten heidän opetajansa, vaan
      Jumalan Henki ON USKOVISSA ja opettaa!

      Mutta edes tätä jumalattomat, eivät ymmärrä eikä voi ymmärtää!

      ja sitten teen lisää uutta kahvia, ja jos menen ulso metsää kävelemään toki nautin, siivun viskiä että siellä jaksan kävellä!

      No mitä Kirjoitukset sanovat, saako nasiiri juoda kun on täyttänty virkasta vai ei!

      te järjettömtä tomppelit,
      AINA TE YKSYTTE ja eksytätte.
      AINA
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Sekoilun gogtailia!

      "....ja sitten teen lisää uutta kahvia, ja jos menen ulso metsää kävelemään toki nautin, siivun viskiä että siellä jaksan kävellä!"

      Alkoholisti profetoi....

    • Anonyymi

      Rasvaisen grillipihvin jälkeen ramaisee. Oletteko testanneet?

      • Anonyymi

        Kyllä kahvin ja viskin voimalla syntyy mitä hulluimpia juttuja!

        Viskiprofeetta kehuu, etta pelkällä puukolla voi pärjätä pula-aikana!

        Joo! Joo?


    • Anonyymi

      Usko ilman tekoja on kuollut.Jumala antaa viisautta ja käytännön neuvoja JOKAISELLE joka Häneen uskoo.

    • Anonyymi

      "Viskiprofeetta kehuu, etta pelkällä puukolla voi pärjätä pula-aikana!"

      Miten on sinä järjetön tomppeli:
      Miten SUOMALAISTEN esi-isät selvisivät, ilman metallista puukkoa tahi kirvestä tahi sahaa?

      Toki he joivat, mitä joivat, mutta miten se muu sitten meni?
      Kykenikö SUOMALAINEN MIES, esin tekemään kivkaudella, tahi muuna aikana, metsästys aseita, KALAVERKKOJA ja muuta tarpeellista ilman, METALLISTA puukkoa, joka on saattanut tulla SUOMEEN jo, Pronssi-kaudella kun muut käyttivät pehmäää pronsia:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pronssi
      kun SUOMALAISET; tutki esim, SUOMEN entistä aluetta, Nikkelin alueella jos saa ja sai KUPARIA!
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikkeli

      Suomen pronssikauden katsotaan alkaneen 1700-luvulla eaa.[4] Rannikolla elänyt väestö oli osa Itämeren piirin verkostoa ja yhteyksiä oli erityisesti Etelä-Skandinaviaan. Sisämaassa eläneen väestön yhteydet olivat puolestaan Keski-Volgalle ja Uralille saakka.[5] Itäinen vaikutus tuli noin 1500 eaa. kukoistaneesta Seiman–Turbinon kulttuurista ja 800–400 eaa. kukoistaneesta Ananjinon kulttuurista.[6]

      "Pronssia osattiin Suomessakin valaa, mutta suuri osa löydetystä pronssiesineistä oli tuotu sekä lännestä että idästä. On löydetty kirveitä, partaveitsiä, miekkoja, tikareita, ja koruja. Idässä oli pronssia hyvin niukasti. Pronssiesineet olivat kalliita, ja suomalaiset eivät voineet ostaa niitä paljoa. Vaikka Etelä-Skandinavian pronssikautinen yhteiskunta romahti kauden lopussa, Suomessa muutos pronssikaudesta rautakauteen oli ainakin kulttuurisesti rauhallinen. Pronssikauden kulttuuri jatkui melko samanlaisena rautakaudella.[7] "

      ja nyt, sitten arkeologi joka maata kaivaa, on löytäneet USEITA seppien tulisijoja, joista on löydetty, kuona-ainetta joka tulee kun tehdää metallia ja vieläpä harvinaista terästä, kuten "damaskus-teräs" ja viiteet ovat myös Intiaan ja aina Kiinaan asti.

      Joten, esi-isät SUOMALAISILLA ei muilla vaan SUOMALAISET, osasivat 99,98% varmuudella tehdä metallia ja jopa Damaskusterästä Pronssi-kaudella!
      ja silloin ei vielä ollut olemassa norjaa tahi ruotsia tahi venäjää eli RUS.

      Joten, toki osan sen mitä isäni osasivat!

      Joten OHI MENI ei maalia
      Yritä uudelleen!


      Toki tiedät, että SUOMALAINEN MIES selvisi ilman puukkoa?
      Mistä voit olla varma että Suomalainen mies ja nainen selvisi ilman puukkoa, kerro se jos kykenet!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "pelkällä puukolla voi pärjätä pula-aikana!"

      Nyt Tässä voit, käytänössä havaita kuinka se tapahtuu.
      toivottavasti kestät katsoa sen, ettei tule, mitään kohtuuttomia kärsimyksiä!

      Joten VAROITUS, ei heikko hermoisille eikä epäuskosille.
      https://www.youtube.com/watch?v=KLOsnBaWVBA
      Kurjuuden maksimointi - Maximizing misery

      Joten nauti Suomalaisen miehen sisusta ja, ihmettele!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Lyhyt historian oppitunti ja katsaus, Suomen Historiaa!

      - - - Kivikausi
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kivikausi_Suomessa

      Taidetta koteihin, a'la Kivikausi: Hirvenpää nuija eli päälikön tahi papin arvoesine!
      https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kivikautinen_karhunpäänuija.jpg
      AJOITUS kivikausi!


      Hirvenpäänuija, ajoitus: kivikausi
      https://www.finna.fi/Record/museovirasto.665E63A35E57BFB3DC2949A63008B317

      Hirveä SUOMESSA mahdollisesti käytettiin, ratsuna eli "hevosena", ja naapurit olivat kauhuissaa, ja huusivat, mutta Suomalainen mies Huusi:
      Hakkaa päällä, eli jos et ymmärrä niin Hakkapelita!

      ruotsin petoksen jäljiltä, pelottavin sotilas, viikinki ajan jälkeen, 1100 ja eteen päin.

      Joten, kuka ne, TAIDE ESINEET teki ja MITEN ja MILLÄ!

      Tutki näitä jos tahdot tietää mitä meiltä on viety, petoksen ja valheen voimalla!
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomen_rautakautiset_muinaisjäännökset

      https://kalmistopiiri.fi/2015/07/02/suomen-pronssikautiset-roykkiot-moninaisia-hautaustapoja-ja-merkityksia/
      Suomen pronssikautiset röykkiöt – Moninaisia hautaustapoja ja merkityksiä

      Joten, tämä tulee vielä ilmi koko maailmalle, että meiltä on viety kunnia ja maine.

      Jumalan Edessä se on törkeä varkaus ja ryöstö
      Kunnia sille jolle se kuuluu
      ja
      Työmies on palkansa ansainnut!

      Joten OPI ja voit selvitä, luonnossa, kun kaikki romahtaa, ellet opi, ei ole maito kauppaa jossa olisi maitoa tarjolla!


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      kahvi-ja viskiprofeetta pullistelee taas hauiksiaan ja kehuu itseään, kuin jokin VoimaMies? Näin...

      Anonyymi
      30.06.2022 12:31
      UUSI

      "Nyt tämä, mitä joku irvi leuka voi sanoa itse-kehuksi niin olkoot, siis kehun itseäni sillä. TUNNEN HERRANI ja TIEDÄN Jumala Kaikkivaltiaan voiman ja vallan, ja se tulee olemaan niin suuri ja ihmeellinen että ette voi edes kuvitella ja e ikauaa näitten päivien jälkeen!"

      ________________________________

      Sorry, mutta ei kukaan kuvittele hulluttelijoista suurta ja ihmeellistä Jumalan voimaa? Harhat ja suuruusharhat ovat sairautta, ja se ns. voima on vain korvien välissä ja mielikuvituksessa...

      • Anonyymi

        vai niin! ja joopa joo.

        "kahvi-ja viskiprofeetta pullistelee taas hauiksiaan ja kehuu itseään, kuin jokin VoimaMies? Näin..."

        Missä olen sanonut olevani VOIMAMIES?

        näytä toki se paikka!

        MUTTA olen sanonut että olen VASTAVOIMA!

        MUTTA kaikki järkevät vastaväitteet, "aina" otan VAKAVASTI ja olen teille ja koko maailmalle VASTAVOIMA, joka taistelee, vielä salassa, Jumalan ilmoittaman totuuden ja oikeuden puolesta :)

        Toki ymmärrät, mitä eroa on voimamiehellä ja vastavoimalla?

        ellet ymmärrä, pyydä NÖYRÄSTI ja opetan :)


        voi voi ja voi, sinä järjetön tomppeli!
        "Sorry, mutta ei kukaan kuvittele hulluttelijoista suurta ja ihmeellistä Jumalan voimaa? Harhat ja suuruusharhat ovat sairautta, ja se ns. voima on vain korvien välissä ja mielikuvituksessa..."

        Mitä Sanoo Jumalan vastaus:
        Jes. 49:
        6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

        eli, itselleni, monet LUPAUKSET mitä Jumala on JO antanut ovat liian vähäisiä joten pyydän vielä ENEMMÄN:

        Ef. 3:
        20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,

        KAIKKI mitä anon tahi YMMÄRRÄN!
        ja usko, anon SUURIA ja ymmärrän paljon mitä Jumala Sanoo ja ON: KAIKKIVALTIAS!

        ja sitten piste, iin päälle, mitä lie merkitsee:
        Jumalan Pojan Todistus:

        Joh. 14:
        12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

        Mitä suuria tekoja Jeesus teki?
        olkoot kuinka suuria tahansa, minä kuka lie olen, tulen tekemään VIELÄ SUUREMPIA, kun Olen Kohdannut, Jumalan Kaikkivaltiaan!

        Toki uskot että Jumala voi sen tehdä mitä Jeesus lupasi!

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai niin! ja joopa joo.

        "kahvi-ja viskiprofeetta pullistelee taas hauiksiaan ja kehuu itseään, kuin jokin VoimaMies? Näin..."

        Missä olen sanonut olevani VOIMAMIES?

        näytä toki se paikka!

        MUTTA olen sanonut että olen VASTAVOIMA!

        MUTTA kaikki järkevät vastaväitteet, "aina" otan VAKAVASTI ja olen teille ja koko maailmalle VASTAVOIMA, joka taistelee, vielä salassa, Jumalan ilmoittaman totuuden ja oikeuden puolesta :)

        Toki ymmärrät, mitä eroa on voimamiehellä ja vastavoimalla?

        ellet ymmärrä, pyydä NÖYRÄSTI ja opetan :)


        voi voi ja voi, sinä järjetön tomppeli!
        "Sorry, mutta ei kukaan kuvittele hulluttelijoista suurta ja ihmeellistä Jumalan voimaa? Harhat ja suuruusharhat ovat sairautta, ja se ns. voima on vain korvien välissä ja mielikuvituksessa..."

        Mitä Sanoo Jumalan vastaus:
        Jes. 49:
        6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

        eli, itselleni, monet LUPAUKSET mitä Jumala on JO antanut ovat liian vähäisiä joten pyydän vielä ENEMMÄN:

        Ef. 3:
        20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,

        KAIKKI mitä anon tahi YMMÄRRÄN!
        ja usko, anon SUURIA ja ymmärrän paljon mitä Jumala Sanoo ja ON: KAIKKIVALTIAS!

        ja sitten piste, iin päälle, mitä lie merkitsee:
        Jumalan Pojan Todistus:

        Joh. 14:
        12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

        Mitä suuria tekoja Jeesus teki?
        olkoot kuinka suuria tahansa, minä kuka lie olen, tulen tekemään VIELÄ SUUREMPIA, kun Olen Kohdannut, Jumalan Kaikkivaltiaan!

        Toki uskot että Jumala voi sen tehdä mitä Jeesus lupasi!

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Kahvi-ja viskiprofeetta on nyt keksinyt uuden termin "Vastavoima"!

        Kun tätä ennen pullisteli ja kehui olevansa voimaa täynnä! Ihan siis överiä voimaa.

        No, nyt se on saanut uuden aiheen, apinarokko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi-ja viskiprofeetta on nyt keksinyt uuden termin "Vastavoima"!

        Kun tätä ennen pullisteli ja kehui olevansa voimaa täynnä! Ihan siis överiä voimaa.

        No, nyt se on saanut uuden aiheen, apinarokko.

        hah hah hah voi voi ja voi sinua kurjaa syntistä!

        ei Vastavoima ole uusi nimimerkki, mutta se on bannattu jokaissa paikassa jossa olen sitä käyttänty, jopa täällä aarvovaltaisella foorumilla!

        En minä ole kehunut että olen voimaa täynnä vaan edelleen odotan että Jumala, joka on voimani, ja "valtani" joka sen vallan vo antaa!

        ja USKOn että Herra sen nopeasti tulee tekemään,
        joten itke ja valita kurjuuttasi!

        en ole saanut mitään uutta aihetta, jos viittaat siihen mitä jo toin esille, että sen tekivät sitä tuovat esille.

        jos LUIT, mitä laitoin, niin MITÄÄN Apinaruttoa ei tule eikä ole Suomessa.
        siitä on THL. todistanut ja jokainen äiti joka on vauvaa katsellut kun ovat saaneet "kaikki" rokotusket!

        eli meillä Suomalaisilla on 100% turva eli immunitetti sitä ja mutia LASTEN TAUTEJA vastaaa, ollut jo 1900-luvun alusta, sanoo. Alpo Ylppö!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Arvo_Ylppö
        sekä
        Neuvola, kaikkien äitien ilo:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvola

        ja
        Vuonna 1944 annettiin laki, jonka mukaan joka kuntaan oli vuoteen 1949 mennessä perustettava äitiys- ja lastenneuvola.[2]

        Tämä vaikutus on Suomessa, lasten rokotus ohjelmat eli KAIKKI lasten tauteja vastaan!
        aina kouluu asti, noin 15-16 ja miehille sitten vielä tehoa lisää armaijassa!

        joten, se ahnke mitä tässä, apinaruossa, ajataan ei ole meille, Suomalaisille mikään ongelma, kuten THÖ viime kuussa, Toukukuussa ilmoitti!

        Joten jso edes lukisit!

        aj sitten lisää kahvia!
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      eli tässä on uusi MUISTUTUS mitä tulee
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17482598/tuleva-apinarokko-

      ja tästä voit sitten LUKEA, mit' THL ja muut ovat TODISTANEET:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17312750/ensimmainen-valkea-hevonen--korona-

      Joten, KUN he "pakosta" ovat pakotettu muuttamaan tämä tappavaksi epidemiaksi, muista ja katso miten he viime kuussa ilmoittivat!

      Suomessa ei ole eikä tule olemaan, jo rokotus-ohjeman vaikutusta, mitää VAARAA!

      jso tulee sitten joku apinarokko, se ON TEHTY!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Älä juo niin paljo kahvia, tekstisi ovat sekasotkua. Äläkä ota viskiä liikaa.

    • Anonyymi

      Ef. 5:18

      Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,

      --------------

      Sananlaskut 23

      29 Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus? Kenellä torat, kenellä valitus? Kenellä haavat ilman syytä? Kenellä sameat silmät?

      30 Niillä, jotka viinin ääressä viipyvät, jotka tulevat makujuomaa maistelemaan.

      31 Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa ja helposti valahtaa alas.

      32 Lopulta se puree kuin käärme ja pistää kuin myrkkylisko.

      33 Silmäsi outoja näkevät, ja sydämesi haastelee sekavia.

      34 Sinusta on kuin makaisit keskellä merta, on kuin maston huipussa makaisit.

      35 "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

      • Anonyymi

        Sananl. 31:4-7

        4 Ei sovi kuningasten, Lemuel, ei sovi kuningasten viiniä juoda eikä ruhtinasten kysellä: "Missä väkijuomaa?"

        5 Muutoin hän juodessaan unhottaa, mitä säädetty on, ja vääntelee kaikkien kurjuuden lasten oikeuden.

        6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.

        7 Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko.


    • Anonyymi

      HAH HAH HAH ja haha
      siis joku löysi paikat joita usein on esillä!

      Mitn on te järjettömät tomppelit. miten on paljon kahvin juonnin seuraus on vatsan kipuja, tuleeko nauttia punaviiniä?

      Jos ei ole kipuja voiko toki, juoda vaikka väkevää Kunten Isä on kehoittanty, viittaus Mooses, ja kymmenykset,

      5. Moos. 14:
      26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.
      ja jos raha lopppuu kesken, mitä lie tarkoittaa, niin

      TOKI JEESUS voi tehdä lisää viiniä ja väkiviinaa?

      vai tekikö Jeesus SYNTIÄ eli pahaa lähimmäiselleen!

      NYt, totta on että, viini, viina saattaa saada aikaan, että
      Tulee paha meno,
      MUTTA se ei ole automaatti, vaan se on mahdollista, ja omalla kohdalla joskus kun kunnolla join, se oli lähes mahdotonta!

      Nyt väitätkö että valehtelen kun TODISTAN, Jumalan KASVOJEN Edessä, ANANIAS, tarkaavaisen katsellen,
      että juon silloin tällöin 10milliä, teräsmitalla, mitä konesepät ja muut ammatilaiset käyttävät, joten sen tarkuus on noin, 110%.

      nyt siis napsi-lasi, johon kaadan siivun, sormen mitan, niin, en tule siitä juovuksiin, vaan se antaa lämpöä sekä energiaa!

      Olen jo sen verran kravatille kaatanut että ei tämä mitättömän pieni vähäinen määrä vaiktua millään tavalla, "huumaavasti" tahi mousu humalan tavoin.


      "Ei sovi kuningasten, Lemuel, ei sovi kuningasten viiniä juoda eikä ruhtinasten kysellä: "Missä väkijuomaa?""

      Totta, kuninkaille ja ruhtinaille ja valtaa pitäville HYVÄ NEUVO!

      Joten, nyt kuka lie olet, väität että valhetelen eli, minussa on SINUN TODISTUKSEN MUKAAN sitten valheen henki?

      SIIS sano:
      onko minussa valheen henki?

      ole ystävällinen ja sano.
      Kiitos

      aj sitten nautin lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Kuule kuinka armollisesti sinulle puhun ja lempeästi haastan"
      mitä lie tarkoittaa, ihmettelee Hesekiel, niin

      sano, onko minussa valheen henki?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Juuri nautin tilkan viskiä, ja tarkasti mittasin sen mitä lasissa on ollut.
      2 (kaksi) ruokalusikallista viskiä!

      ja nyt on hyvä jatkaa.

      Miten on, olenko nyt kännissä ja valehtelen että minulla on valheen henki?


      mitä sanot, onko minussa valheen henki?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      1. Korinttolaiskirje 6

      13 Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;

      14 ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.

      15 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!

      16 Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".

      17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.

      18 Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.

      19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

      20 Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.

      --------------

      1. Korinttolaiskirje 3

      16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

      17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

      18 Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.

      19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

      20 ja vielä: "Herra tuntee viisasten ajatukset, hän tietää ne turhiksi".

      • Anonyymi

        "19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

        20 ja vielä: "Herra tuntee viisasten ajatukset, hän tietää ne turhiksi". "

        Muutettiinko Suomi "vanhan valtauksessa"54 v sitten takaisin pakanamaaksi? Monella erilaisella valtiollisella uudistuksella oli vaikutus, että raamatun sana kumoutuu käytännön elämässämme. Suurin niistä ehkä koulutus ja naisen rasittaminen "otsasi hiessä"-ansiotyönteolla. Se oli yliopistojen valtaus ja tietysti ml :n pappiskoulutus teologisessa.

        Jumala oli tasa-arvoinen sekä Adamin että Evan suhteen ja sitä tasa-arvoista viisautta ei ole lupa ihmisideoin korjailla eri sukupovien mielenvaihteluiden mukaan:
        Biblia 1776
        1. Mooseksen kirja 3
        16 Ja vaimolle sanoi hän: Minä saatan sinulle paljon tuskaa, koskas raskaaksi tulet: sinun pitää synnyttämän lapsia kivulla, ja sinun tahtos pitää miehes alle annettu oleman, ja hänen pitää vallitseman sinua.
        17 Ja Adamille sanoi hän: ettäs kuulit emäntäs ääntä, ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: ei sinun pidä siitä syömän: kirottu olkoon maa sinun tähtes; surulla pitää sinun elättämän itses hänestä kaiken elinaikas.

        Eli selkeä alkuperäinen jako luonnollisessa elämässä; vaimolle elämän kivuksi lapset ja miehelle työ. Molemmille kunnes elämäntaival hiipuu ja loppuu. On luonnollista, että vielä isoisoäitikin opettaa jälkeläistään ja yhtä luonnollista, että iäkäs miesvanhus tykkää tehdä työtään.

        Jumala antoi naisille koko elämän kestäväksi työksi jälkeläisten hoidon ja kasvatuksen, mutta se siirrettiin maassamme "hyvinvointi"yhteiskunnnan tehtäväksi jo vauvaiästä alkaen.

        Maamme ei ole kuitenkaan hylännyt Jumalan Sanaa, vaan tänään se maassamme leviää enemmän kuin koskaan ennen ja kiitos Herran myös viisaus lisääntyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kahviprofeetta vauhdissa

    • Anonyymi

      Onko kahviprofeetta mahdollisesti sama mies joka ilmoittaa olevansa myös;kansakuntien profeetta,kolmas Aadam ja seurakuntien sisäinen tarkastaja.

      • Anonyymi

        Ei ole, harvat ja "valitut" tietävät minut ja ani harvat tuntevat, joten ota kuppi pavuista jauhettua kahvia ja iloitse ja riemuitse, ja vieläkin sanon, iloitse :)


    • Anonyymi

      "Tällä palstalla sekavia tekstejä kirjoittava eräs, jolle sopii nimi "kahvi-profeetta"!- on nyt avannut salaisia komeroitaan?"

      Palstan aihe on sellainen, että siitä on kenenkään mahdoton sanoa mitään järjellistä.

      • Anonyymi

        Jos viittaa uuten ketjuuni, Juudan sukupuu, sukulija, niin mikä siinä on se mitä et ymmärrä?

        ja aiheeseen voi sanoa ja tulee aika kun sanotaan ihan tarpeeksi ellei liiaksikin.

        Nyt, miten on;
        KORVASIKO Iisak, Ismaelin esikoisena ja ensimmäisenä, Jumalan "suunnitelmissa" ?

        jos et ymmärrä, kysy ja vastaan, sillä välin teen lisää uutta kahvia; juuri jauhetuista kahvinpavuista :)

        iloitkaa ja riemuitkaa :)
        sillä,
        minä tulen pian!

        Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe