Selästä alkoi ensimmäinen kirvely ja tarkastelin sitä kohtaa, niin löytyi ihonvärinen laikku, jonka reuna oli vähän tummempi kuin iho.
Laikkuja tuli nopesti lisää ja ne laajenivat isommaksi. Niiden sisälle muodostui uusia pieniä laikkuja rypälemäiseen, kukkamaiseen kuviooon.
Nyt niitä on joka puolella päästä varpaisiin, myös kasvoissa ja nenäpäässä, varpaissa, jalkapohjissa, käsivarsissa, säärissä, vatsassa, pakaroissa, jne.
Olo on hiukan kuumeinen, mutta ei ole kuumetta.
Ongelma on se, että ne näkyvät vain läheltä tarkkaan katsottuna, ja siksi Mehiläisessä ei lääkäri ja hoitajat uskoneet, että minulla on mitään. He vilkaisivat niitä puolen metrin päästä ja hoitaja sanoi, ettei siitä saa enää puhua. Eivät varanneet uutta aikaa tutkimukselle.
Kirvely kestää jonkin aikaa, sitten loppuu ja siirtyy kirvelemään toista laikkua.
Pahimmillaan se tuntuu siltä kuin neuloilla pisteltäisiin.
Minulla on vaalea iho, ehkä siksi nuo laikutkin ovat vaaleita.
Olen kokeillut 1% kortisonia, joka joissakin laikuissa on lopettanut kirvelyn, mutta ne kasvavat ja lisääntyvät silti.
Oikeasti huolestuttaa, että jos onkin ihosyöpä, joka olisi kiireesti hoidettava. Pelottaa myös, että se leviää silmiin. Korvia on jo kirvellyt.
Tietääkö joku mikä se voisi olla ? Rengasgranula on sen näköinen, mutta sen ei pitäisi kirvellä ja tehdä uusia laikkuja renkaiden sisään.
Kirveleviä nopeasti laajenevia ihonvärisiä laikkuja iholla
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Uudestaan lääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136