Selästä alkoi ensimmäinen kirvely ja tarkastelin sitä kohtaa, niin löytyi ihonvärinen laikku, jonka reuna oli vähän tummempi kuin iho.
Laikkuja tuli nopesti lisää ja ne laajenivat isommaksi. Niiden sisälle muodostui uusia pieniä laikkuja rypälemäiseen, kukkamaiseen kuviooon.
Nyt niitä on joka puolella päästä varpaisiin, myös kasvoissa ja nenäpäässä, varpaissa, jalkapohjissa, käsivarsissa, säärissä, vatsassa, pakaroissa, jne.
Olo on hiukan kuumeinen, mutta ei ole kuumetta.
Ongelma on se, että ne näkyvät vain läheltä tarkkaan katsottuna, ja siksi Mehiläisessä ei lääkäri ja hoitajat uskoneet, että minulla on mitään. He vilkaisivat niitä puolen metrin päästä ja hoitaja sanoi, ettei siitä saa enää puhua. Eivät varanneet uutta aikaa tutkimukselle.
Kirvely kestää jonkin aikaa, sitten loppuu ja siirtyy kirvelemään toista laikkua.
Pahimmillaan se tuntuu siltä kuin neuloilla pisteltäisiin.
Minulla on vaalea iho, ehkä siksi nuo laikutkin ovat vaaleita.
Olen kokeillut 1% kortisonia, joka joissakin laikuissa on lopettanut kirvelyn, mutta ne kasvavat ja lisääntyvät silti.
Oikeasti huolestuttaa, että jos onkin ihosyöpä, joka olisi kiireesti hoidettava. Pelottaa myös, että se leviää silmiin. Korvia on jo kirvellyt.
Tietääkö joku mikä se voisi olla ? Rengasgranula on sen näköinen, mutta sen ei pitäisi kirvellä ja tehdä uusia laikkuja renkaiden sisään.
Kirveleviä nopeasti laajenevia ihonvärisiä laikkuja iholla
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Uudestaan lääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165