Miksi on muotia rikkoa toisten perhe?

Anonyymi

En jaksa ymmärtää, että halutaan toisille pahaa, varsinkin lapsille. Jos on näitä vapaita naikosia, menkää muualle etsimään niitä miehiä, kuin kenenkään kotoonta! Onko niin kiva nähdä itkeviä lapsia ja itkeviä puolisoita, kun rikotte toisten elämän. Kun lapset jää ilman isää eikä koskaan enää näe, niin miltä tuntus itsestänne.
Siksikö rikotte kun olette itse lapsuudessa kokeneet saman? kosto?

42

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan muu ei pysty kenenkään perhettä rikkomaan kuin sen jäsenet itse. Jos suhteessa on kaikki kunnossa niin silloin siitä ei kukaan lähde.

      • Anonyymi

        Kyllä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Ei voi. Jos jotain tahtoo syyttää, niin syytös kuuluu osoittaa sille perheestä lähtevälle. Kukaan ulkopuolinen ei voi ketään pakottaa perhettään jättämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Jos jotain tahtoo syyttää, niin syytös kuuluu osoittaa sille perheestä lähtevälle. Kukaan ulkopuolinen ei voi ketään pakottaa perhettään jättämään.

        Niinpä, onhan tuo hyvin erikoinen ajatusmaailma. Pojat on poikia ja mies itse ei ole lainkaan omista tekemisistään vastuussa? Olen lähes varma, että sama logiikka ei toimi, jos lähtijä onkin nainen. Silloin se onkin sen lähtevän osapuolen (= naisen) vika.

        Kyllä se perheen särkyminen on aina sen perheensä jättävän vika ja ketään muuta on siitä asiasta täysin turha yrittää syyttää.


      • Anonyymi

        Tämä on taivaan tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, onhan tuo hyvin erikoinen ajatusmaailma. Pojat on poikia ja mies itse ei ole lainkaan omista tekemisistään vastuussa? Olen lähes varma, että sama logiikka ei toimi, jos lähtijä onkin nainen. Silloin se onkin sen lähtevän osapuolen (= naisen) vika.

        Kyllä se perheen särkyminen on aina sen perheensä jättävän vika ja ketään muuta on siitä asiasta täysin turha yrittää syyttää.

        Kai se perimmäinen syy on siinä, ettei sen oman puolison täysin asiatonta toimintaa voi myöntää, kun haluaa sen kanssa edelleen jatkaa. Helpompi syyttää sitä ulkopuolista, joka aina ole edes perheestä tiennyt. Muuten sitä joutuisi miettimään, että kannattaako sen petturin kanssa muka haaveilla jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, onhan tuo hyvin erikoinen ajatusmaailma. Pojat on poikia ja mies itse ei ole lainkaan omista tekemisistään vastuussa? Olen lähes varma, että sama logiikka ei toimi, jos lähtijä onkin nainen. Silloin se onkin sen lähtevän osapuolen (= naisen) vika.

        Kyllä se perheen särkyminen on aina sen perheensä jättävän vika ja ketään muuta on siitä asiasta täysin turha yrittää syyttää.

        Siis todellakin juuri noin. Itseäni on kerran petetty. Ei käynyt hetkeäkään lähteä syyttämään siitä tilanteesta ketään muuta kuin eksääni. Onhan se nyt naurettavaa, jos mies muka voi mennä häntä koipien välissä piiloon ja sanoa, etten minä vaan tuo ilkeä nainen pakotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis todellakin juuri noin. Itseäni on kerran petetty. Ei käynyt hetkeäkään lähteä syyttämään siitä tilanteesta ketään muuta kuin eksääni. Onhan se nyt naurettavaa, jos mies muka voi mennä häntä koipien välissä piiloon ja sanoa, etten minä vaan tuo ilkeä nainen pakotti.

        Oma eksäni oli jo kasden kuukauden päästä vinkumassa takaisin, kun kesäromanssi lässähti. En huolinut takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Ei voi.


    • Anonyymi

      Itse miehenä myös huomannut sen, että on paljon pahantahtoisia naisia liikkeellä. Keinoja on monia, mut yhteistä näissä on monesti vastuuttomuus. Aina on toisen vika, jos heidän toimesta joku suhde rikkoutuu. Tuskin ajattelevat muuta kuin itseään. Hyvin toit julki ton puolen, et lapset ovat selkeitä sivu kärsijöitä. 👍🙏 Tsemppiä aplle.

      Naisen kauneus on ikävä ase, jos ja kun nainen sen myös itse tiedostaa. Saa ehkä jotain nautintoa niistä valloitus kyvyistään? Tunteeko itsensä paremmaksi ihmisenä, vertailua heikon itsetuntonsa kanssa? Itsekkyyttä ja ylimielisyyttä havainnut naisissa. Töykeys ja törkeys vähemmän mieleisiä kohtaan heille normaalia. Petollisia ja kostonhaluisia myös.

      • Anonyymi

        Miksi te miehet sitten olette niin niinden "syöjättärien" perään. Kyllä se on aina ihan oma vika, jos ei housut pysy jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te miehet sitten olette niin niinden "syöjättärien" perään. Kyllä se on aina ihan oma vika, jos ei housut pysy jalassa.

        Lyhytnäköinen toiminta ja halu kokea jotain uutta ja odotukset voivat olla suuria illalle? Ei ajatella asioita pitemmälle, kuin siihen hetkeen jossa ollaan. Itse ajattelen, että naiset jotka viettelee miehiä, eivät ole kykeneviä perheen parissa eloon, jos ero tulee tilanne muuttuu ja koettelee uuttakin parisuhdetta, joka harvemmin kantaa pitkälle. Oma olettamus tällainen, ei tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te miehet sitten olette niin niinden "syöjättärien" perään. Kyllä se on aina ihan oma vika, jos ei housut pysy jalassa.

        Lisään vielä, et harvemmin miehet ajattelevat riskejä ja sitä, et tämä pettäminen sillä kertaa voisi johtaa mihinkään eroprosessiin. Luottamus olemassa olevaan on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytnäköinen toiminta ja halu kokea jotain uutta ja odotukset voivat olla suuria illalle? Ei ajatella asioita pitemmälle, kuin siihen hetkeen jossa ollaan. Itse ajattelen, että naiset jotka viettelee miehiä, eivät ole kykeneviä perheen parissa eloon, jos ero tulee tilanne muuttuu ja koettelee uuttakin parisuhdetta, joka harvemmin kantaa pitkälle. Oma olettamus tällainen, ei tieto.

        Tuokin aika kova olettama, että ne perheelliset miehet tulisivat aina vietellyiksi ja vieläpä niin, että se "syöjätär" automaattisesti tietää miehen olevan varattu. Kyllä ne varatut (sekä miehet, että naiset) osaavat ihan itsekin vietellä ja olla kertomatta siviilisäätyään. Eiköhän tuossa puuhassa puntit ole varsin tasan. Vaan silloinkin ainoastaan perheellisellä on se vastuunsa siitä omasta perheestään ja vastuunsa pitää ne housut jalassa.


    • Anonyymi

      Millainen mies ei sitten mahdollisen eron sattuessa koskaan enää näkisi omia lapsiaan?

      • Anonyymi

        Sellainen luuseri, joka ei ymmärrä pitää oikeuksistaan kiinni, antaa ex eukon vierottaa lapset isästään.


    • Anonyymi

      Miksi syöjätar pörrää miehen ympärillä jolla on perhe. Ei vaimo voi enään mieheen luottaa vaikkei mitään tapahtuisikaan.
      Viestejä laittaa, flirttaa, puhuu ohi suun vihjailemalla. Monesti jopa perhetuttuja, joten turha sanoa ettei ulkopuolinen voi perhettä rikkoa. Syöjätar puolustautuu juuri sillä muka viattomuudellaan.

      • Anonyymi

        Kova olettama, että kaikki on aina naisesta lähtöisin. Kyllä ne perheelliset osaa ihan samalla tavalla muidenkin ympärillä pörrätä, laittaa viestejä, flirtata, vihjailla ja lupailla kuuta taivaalta. Kyllä se on aina perheellinen itse, joka omalla toiminnallaan perheensä rikkoo. Aina voisi jättää ne yritykset huomioimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova olettama, että kaikki on aina naisesta lähtöisin. Kyllä ne perheelliset osaa ihan samalla tavalla muidenkin ympärillä pörrätä, laittaa viestejä, flirtata, vihjailla ja lupailla kuuta taivaalta. Kyllä se on aina perheellinen itse, joka omalla toiminnallaan perheensä rikkoo. Aina voisi jättää ne yritykset huomioimatta.

        Kyllä osaa mut nyt oli kysymys näistä ulkopuolisista pörrääjistä. Ymmärrät kai että maailma ei ole noin yksioikoinen et syyt ovat vain yhdessä osapuolessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osaa mut nyt oli kysymys näistä ulkopuolisista pörrääjistä. Ymmärrät kai että maailma ei ole noin yksioikoinen et syyt ovat vain yhdessä osapuolessa.

        Kyllä se vika itseasiassa tasan yhdessä ihmisessä on. Vika on aina siinä, joka ei osaa joko jäädä tai lopettaa suhdetta ennen uutta säätöä. Vaikka olisi kuinka paska tahansa ja kumppani miten hirveä tahansa, niin AINA voi lopettaa edellisen suhteen, ennen uutta säätöä. Se miksi suhde on karilla, ei liity tuohon mitenkään.


    • Anonyymi

      Seksuaaliset valtapelit ja jännitys on muotia, sitä pitää kaikkien saada! Siinähän ihan voimaantuu kun vie miehen toiselta naiselta!

      Joka toinen urpo unelmoi pääsevänsä oikein kunnon pyöritykseen ja annas olla mikä tylsimys olet josset suostu sitä kyytiä antamaan.

      Tinderissä kyllä näki mitä pelleä porukkaa ja millaiset hurjat kuvitelmat omasta viehättävyydestä on monilla miehilläkin jotka lähinnä sais olla kiitollisia että joku nainen heihin edes vilkaisee😆

      Ihan niinkun oikeasti esim itse olisin kiinnostunut jostain naapurin tavis perheenisästä panokumppanina..huhhuh..ei mitään todellisuudentajua monilla.

      Jos ap miehesi on noin tyhmä niin pistä ulkoruokintaan, ei se niitä horoja kauaa jaksa kiinnostaa. Ja sit kun se ryömii takas, niin pistät sen kirjaimellisesti maksamaan. Etkä mitään anteeksipyyntöjä kuuntele.

      Ja kannattaa miettiä kosketko siihen ennen sukupuolitautitestejä, sen tason naiset on mitä on.

      • Anonyymi

        Tai helvettiäkö tuollaiseen mieheen edes aikaansa tuhlaa? Antaa mennä horojen perään, jos kerta tahtoo. Ei kukaan täysijärkinen halua antaa lapsilleen tuollaista kuvaa perhe-elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai helvettiäkö tuollaiseen mieheen edes aikaansa tuhlaa? Antaa mennä horojen perään, jos kerta tahtoo. Ei kukaan täysijärkinen halua antaa lapsilleen tuollaista kuvaa perhe-elämästä.

        Hyvä kommentti.


    • Anonyymi

      Jos parisuhde on terveellä mallilla niin siihen ei kukaan pääse " väliin". Se on aivan varma. Turhaa tuommoista potaskaa edes väittää mitä ap. kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Höpös höpös, tuo on vanha skomus, joka koskaan ei ole pitänyt paikkaansa.

        Kyllä perheitärikotaan tahallaan, ei muuten suomi olisi isättömiä ja isän puolelta hylättyjä lapsia puolillaan ja eksiä jotka kamppailevat yksin lasten ja elannon parissa.
        Naikkosia on jotka tahalteen rikkoo perheitä, ja ei vaan yhtä niitä menee vuodessa monta, jotkut tyytyy siihen yhteen, mutta voi voi,, perheitä rikotaan jatkuvasti.

        Kun ei saa siitä sanktiota niin se vaan jatkuu.

        Tietysti paras sanktio on kun lapset hyllkäävät sitten isän, eivät halua olla itse eikä omat lapset missään tekemissä, eikä he haluakkaan olla, kun jätti heidät jonkun norsun takia,.

        Turha luulla ettei perhtä rikota, kyllä se on tosi. Monet perheet rikotaan, se on julmaa, sinäkään et tahdo sitä uskoa, koska olet itse varmasti se rikkoja. Hehän ovat niitä suurempia puolustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpös höpös, tuo on vanha skomus, joka koskaan ei ole pitänyt paikkaansa.

        Kyllä perheitärikotaan tahallaan, ei muuten suomi olisi isättömiä ja isän puolelta hylättyjä lapsia puolillaan ja eksiä jotka kamppailevat yksin lasten ja elannon parissa.
        Naikkosia on jotka tahalteen rikkoo perheitä, ja ei vaan yhtä niitä menee vuodessa monta, jotkut tyytyy siihen yhteen, mutta voi voi,, perheitä rikotaan jatkuvasti.

        Kun ei saa siitä sanktiota niin se vaan jatkuu.

        Tietysti paras sanktio on kun lapset hyllkäävät sitten isän, eivät halua olla itse eikä omat lapset missään tekemissä, eikä he haluakkaan olla, kun jätti heidät jonkun norsun takia,.

        Turha luulla ettei perhtä rikota, kyllä se on tosi. Monet perheet rikotaan, se on julmaa, sinäkään et tahdo sitä uskoa, koska olet itse varmasti se rikkoja. Hehän ovat niitä suurempia puolustajia.

        Juu, miehet tokikaan eivät itse ole tilanteesta lainkaan vastuuta. Kyllä heidät on ilkeä nainen pakolla vienyt, vaikka itse olisivat niin kamalasti halunnee perheensä luona pysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpös höpös, tuo on vanha skomus, joka koskaan ei ole pitänyt paikkaansa.

        Kyllä perheitärikotaan tahallaan, ei muuten suomi olisi isättömiä ja isän puolelta hylättyjä lapsia puolillaan ja eksiä jotka kamppailevat yksin lasten ja elannon parissa.
        Naikkosia on jotka tahalteen rikkoo perheitä, ja ei vaan yhtä niitä menee vuodessa monta, jotkut tyytyy siihen yhteen, mutta voi voi,, perheitä rikotaan jatkuvasti.

        Kun ei saa siitä sanktiota niin se vaan jatkuu.

        Tietysti paras sanktio on kun lapset hyllkäävät sitten isän, eivät halua olla itse eikä omat lapset missään tekemissä, eikä he haluakkaan olla, kun jätti heidät jonkun norsun takia,.

        Turha luulla ettei perhtä rikota, kyllä se on tosi. Monet perheet rikotaan, se on julmaa, sinäkään et tahdo sitä uskoa, koska olet itse varmasti se rikkoja. Hehän ovat niitä suurempia puolustajia.

        Täyttä sontaa, ase ohimollako se sun ukkos pois teiltä haettiin, joku nainen tuli ja haki , tai monta naista, jaa juu, norsuhan se oli 😂. Sitten se ukko vielä muka hylkäsi mukulat, luulen että sinä vieroitit muksut isästään.
        Vai on oikeen sellainen naisjengi joka ”rikkoo ” perheitä , kyllä sulla on pehmeetä juttua.
        Ei mene sullakaan hyvin.


    • Anonyymi

      Kenen perhe on rikottu, ja miten, saatiinko syyllinen vastuuseen .😂

      • Anonyymi

        Lissun liitto on rikottu ja Lissu on itse siihen syyllinen.


    • Anonyymi

      Suoliväylä se on liukas käydä.

    • Anonyymi

      Näissä alotuksissa on koomisinta kaikki se jumalaton pjaska, jota ne ukkokullat p.llunkipeyksissään noista vaimoistaa kertoilevat. Tuntuu kaikilla olevan kotona odottamassa epävakaa ja mielenterveysongelmanen, frigidi syöttöpossu - ainakin jos vonkaavien ukkomiesten juttuja kuuntelee.

      Samat naiset sitten täälläkin syyttävät muita naisia ja nostavat sen miehensä korkeuksiin. Tekis teillekin joskus hyvää kuulla mitä se mies oikeasti teistä siellä kylillä vongatessaan puhuu. Vois muuttua mieli ja herätä tajuamaan, että moisissa miehissä ei kannata kenenkään roikkua.

      • Anonyymi

        Näin on kylillä puhuvat vaimoista ja kotona hutsuista. Kieroja ovat.


    • Anonyymi

      siellä ei pidä yhtään mikään

      outo tilanne

      ei ole yhtään mistä pitää

    • Anonyymi

      Mies joka lähtee niin saa mennäkkin. Ei arvosta lapsiaan ja vielä vähemmän niiden äitiä. Perhe on tärkein. Mutta ei väkivaltaa

    • Anonyymi

      Tuiskun konsertteihin lippuja.

      • Anonyymi

        Mitä maksaa?
        Mihin konserrttiin?


      • Anonyymi

        Joko ne Tuiskun konserttiliput meni?


    • Anonyymi

      Suturat, niillä ei ole muuta tekemistä kun hajottaa ja kiusata. Kunmies hylkää omat lapset sutturan käskystä, niin se ei ole enää isä, vaan lapatossu. Sutturat ne rikkooo jatkuvasti perheitä ja sitten nauravat kun meihen perhe on pulassa ja itkee ja kaipaa isää. mUtta onneksi ne ei ota enää takasin, sellanen mies joka lapset hylkää ei tarvi tulla takasin.
      Mies kärsii eniten kun menettää omat lapset ja lastenlapsetkin kun ei kukaan enäähalua olla heidän kanssaan. Sutturat ne osaa.

      • Anonyymi

        Melkomoisia lapatossuja te tosiaan ootte valinnu lastenne isiksi. Joku kuka vaan nainen vaan komentaa ja ukkonne hyppää. sillenkö se teidän suhteennekin alku meni? Sä komensit ja ukko hyppäs? Ei sit siinä kohtaa tullu mieleen, että on vähän liian altis akkojen komennoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkomoisia lapatossuja te tosiaan ootte valinnu lastenne isiksi. Joku kuka vaan nainen vaan komentaa ja ukkonne hyppää. sillenkö se teidän suhteennekin alku meni? Sä komensit ja ukko hyppäs? Ei sit siinä kohtaa tullu mieleen, että on vähän liian altis akkojen komennoille?

        Miehet olivat silloin ihania kun seurusteltiin ja perustettiin perhe. MUtta jotian vuosien kuluseesa niitä sutturoita alkoi ilmestymään joka nurkkaan. Heillä on otuo käsitys miehen iskemisestä, se ei tarkoita että perheelliset miehet ovat vapaata riistaa, vaan sutturat voisivat mennä sinne puisojen pekeille katsomaan, siellä on vpaita miehiä jotka varmasti olisivat iloisia naisista ja haluisivat heidän kanssan perheen ja kodin. Miksi ne ei keltaa? Pelastaisitte monta prappioholistia.

        Sutturat muuttaa varattujen miesten ajatusmaailmaa, lapsettomasta elämästä, vailla huolta ja murhetta, ja heistä on erittäin hauskaa kun eksä ja lapset surevat ja elävät rahattomina ja kurjuudessa. Miksi se on hauskaa, kukaan ei ole siihen vielä vastannut,.

        Sitten ne alkaa haukkumaan lapsia ja eksää kun mies on lähtenyt, mutta itseään ei ne koskaan syytä.
        Miksi ihmeessä pitää hajottaa monia perheitä, onko se niin että halu näyttäää olevansa vahva akka, että saa kenet tahansa. Sitten eletään miehen rahoilla ja pakotavat lopetamaan elarit ja näkemään lapsia ei saa. Joko lapset tai hän, suttura.

        On kumma tapa nykynaisilla, joilla ei ole mitään ja haluuvat elää siivellä. Surullista että mies kärsii eniten, perheen elämä jatkuu parempana kun ei ole enää pelkoa että joku tulee ja ryöstää heidän miehen talosta.


      • Anonyymi

        Mitäs otit kehitysvammaisen miehen, jota voi viedä , kun pässiä narussa ,niinhän sinäkin teit .
        Ja teit vielä lapsiakin tuollaisen vammaisen kanssa , olet tyhmä suttura sinäkin, tuo vammaisuus voi periytyä, ja periytyykin , kun molemmat vanhemmat ihan ääliöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet olivat silloin ihania kun seurusteltiin ja perustettiin perhe. MUtta jotian vuosien kuluseesa niitä sutturoita alkoi ilmestymään joka nurkkaan. Heillä on otuo käsitys miehen iskemisestä, se ei tarkoita että perheelliset miehet ovat vapaata riistaa, vaan sutturat voisivat mennä sinne puisojen pekeille katsomaan, siellä on vpaita miehiä jotka varmasti olisivat iloisia naisista ja haluisivat heidän kanssan perheen ja kodin. Miksi ne ei keltaa? Pelastaisitte monta prappioholistia.

        Sutturat muuttaa varattujen miesten ajatusmaailmaa, lapsettomasta elämästä, vailla huolta ja murhetta, ja heistä on erittäin hauskaa kun eksä ja lapset surevat ja elävät rahattomina ja kurjuudessa. Miksi se on hauskaa, kukaan ei ole siihen vielä vastannut,.

        Sitten ne alkaa haukkumaan lapsia ja eksää kun mies on lähtenyt, mutta itseään ei ne koskaan syytä.
        Miksi ihmeessä pitää hajottaa monia perheitä, onko se niin että halu näyttäää olevansa vahva akka, että saa kenet tahansa. Sitten eletään miehen rahoilla ja pakotavat lopetamaan elarit ja näkemään lapsia ei saa. Joko lapset tai hän, suttura.

        On kumma tapa nykynaisilla, joilla ei ole mitään ja haluuvat elää siivellä. Surullista että mies kärsii eniten, perheen elämä jatkuu parempana kun ei ole enää pelkoa että joku tulee ja ryöstää heidän miehen talosta.

        Ai, sieltä puistostako sinäkin ukkosi löysit , vammaisen alkoholistin ja et oppinut vielä yhdestä, vaan piti hakea vielä kaksi ukkoa lisää puistosta, ja kaikki puistokemistit on sutturat vieny, voi ,voi sitä surkeutta.
        Vai puistokemistien siivellä, kelatukijien siivellä, no omat juotu niin sitte haetaan toiselta lisää.
        Olet ilmeisesti itsekin juoppo, kun tuolaisia ukkoja haet, no et saa muuta, voi lapsiparat, tuolaiset juopot vanhempina, no ne otetaan pian huostaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      436
      1981
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1662
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1462
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      47
      1117
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1100
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      126
      1019
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe