Mitä hittoo

Anonyymi

Menkää nyt jo ulos tai jonnekkin etsimään sosiaalista elämää.

33

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä hittoa sä komennat? Ja toisekseen menenkin, kunhan vuoro vaihtuu... ei sitä töistä noin vaan lähdetä. :oD

• Anonyymi

No voi jumalauta. Kai sitä nyt saa työpäivän jälkeen kotonaan olla?

• Anonyymi

Kotisilla vaan. Se on raittiin miehen elämää.
        Menköön tämäkin vuosi ihmetellessä.

• Olin jo pitkän aikaa, kun veivasin ajaa nurmikot.

• Anonyymi

Istun kuule yksin kotona perse tiukasti liimattuna sohvaan, mutta en todellakaan ole yksin. Juttelen kuulokkeiden kautta kaverin kanssa, kuten olen tehnyt lähes joka päivä jo toista kuukautta, samalla kun pelataan cod vg rankedia. Ei siellä ulkomaailmassa tarvitse fyysisesti olla, että pystyy olemaan sosiaalinen. Ja jotta ei tule narinaa siitä, että miksi olen siitä huolimatta palstalla, niille heille tiedoksi että pelikaveri meni käymään tupakalla, ja tulin sillä aikaa piipahtamaan palstalla.

Jos ihminen on introvertti, mutta on työskentelee paikassa missä on jatkuvasti muiden ympäröimänä, niin tämä ei todellakaan lähde työpäivän jälkeen sosiaalisia suhteita hakemaan. Sen sijaan tämä lataa akkuja seuraavaksi päiväksi olemalla yksin.

L.

• Anonyymi

Tekis hyvää sinulle jos luoksesi tulis the mies ja heittää kuulokkeet roskiin ja peli komeroon ja sanoo nyt tehdään muutakin kuin pelejä no pelata voitte silloin tällöin kahdestaan mut on muutakin ja lähdette ajelemaan shoppailemaan lomailemaan sekstailemaan ym ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekis hyvää sinulle jos luoksesi tulis the mies ja heittää kuulokkeet roskiin ja peli komeroon ja sanoo nyt tehdään muutakin kuin pelejä no pelata voitte silloin tällöin kahdestaan mut on muutakin ja lähdette ajelemaan shoppailemaan lomailemaan sekstailemaan ym ym

Sivusta ... juu se on todella jo huomattu, että sä et tajua tuon taivaallista esim. kivusta. Sulle on tärkeetä sinä, sinä ja sinä ja toisen olosta viis veisaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... juu se on todella jo huomattu, että sä et tajua tuon taivaallista esim. kivusta. Sulle on tärkeetä sinä, sinä ja sinä ja toisen olosta viis veisaat.

No tykkään kyllä hellästä seksistä ja haluan tuottaa toiselle nautintoa ja antaa hellyyttä miks muka täytyis tuottaa kipua mitä saat sm ja sadomasokisti leikeistä kyllä seksi on siitä kaukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tykkään kyllä hellästä seksistä ja haluan tuottaa toiselle nautintoa ja antaa hellyyttä miks muka täytyis tuottaa kipua mitä saat sm ja sadomasokisti leikeistä kyllä seksi on siitä kaukana

Ihmiseen voi sattua kenenkään satuttamattakin. Juu, ymmärrän että asia on sinulle täysin käsittämätön. Siksipä et tule koskaan parisuhdetta löytämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiseen voi sattua kenenkään satuttamattakin. Juu, ymmärrän että asia on sinulle täysin käsittämätön. Siksipä et tule koskaan parisuhdetta löytämään.

Harva kumppani ehdokas sinua haluaa lyödä tai satuttaa eikä halua että sinäkään lyöt tai satutat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva kumppani ehdokas sinua haluaa lyödä tai satuttaa eikä halua että sinäkään lyöt tai satutat

Juu, kuten sanoit niin sä et vaan tajua mitään kivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa jos muhun sattuu ja toinen kehtaa ruveta länkyttämään jotain: "mennään ajelemaan, shoppailemaan, lomailemaan, sekstailemaan ym ym" niin saatan ensiksi kohteliaasti sanoa, että suksi nyt kuuseen noine ehdotelmines. Seuraavaksi tirvasen nenään, jos vielä jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kuten sanoit niin sä et vaan tajua mitään kivusta.

Juu en tiedä mut rupean syömään iltapalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en tiedä mut rupean syömään iltapalaa

Et tiedä, se on käynyt selväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa jos muhun sattuu ja toinen kehtaa ruveta länkyttämään jotain: "mennään ajelemaan, shoppailemaan, lomailemaan, sekstailemaan ym ym" niin saatan ensiksi kohteliaasti sanoa, että suksi nyt kuuseen noine ehdotelmines. Seuraavaksi tirvasen nenään, jos vielä jatkaa.

Totta. Kipeänä ollessa ei kaipaa mitään äksöniä, sillä silloin ei ole voimia mihinkään muuhun kuin siihen kivun kestämiseen. Silloin vähiten haluaa lähteä jonnekin, tehdä jotain, tai edes sekstata. Sillon kun siihen kivuliaaseen oloon ei edes lääkkeet auta, on jäljellä tasan tarkkaan kaksi vaihtoehtoa: purra hampaat yhteen ja kestää, tai tappaa itsensä. Tosin jälkimmäinen ei ole edes mikään vaihtoehto.

Mutta kun se itse kipu ei välttämättä ole se pahin juttu siinä, vaan kun päivä toisensa jälkeen kestää kovaa kipua, tulee uupumus joka ei lähde edes yöunilla pois. Mitä pitempään kipujakso kerrallaan kestää, sitä uupuneempi on päivä päivältä. Lopulta on kuin eläisi sumussa. Se on se pahin. Eli sama tunne kun on niin kännissä että alkaa sammua, eikä jaksa pitää enää silmiä auki, mutta yrittää väkisin pysyä hereillä. Tosin ilman viinaa.

Mä en olis edes niinkään kohtelias kuin sinä, vaan saattaisin tirvasta suoraan nyrkillä nassuun. Mä jouduin aikanaan väkisin harrastamaan seksiä kun kumppani halusi, vaikka itsellä ei edes tehnyt mieli silloin, koska olin liian kipeä. Sitä kun muutaman kuukauden joutui kerrallaan väkisin tekemään (seksi oli itsellä kuin suoritusta, josta ei nauttinut itse yhtään, katosi itsellä halut täysin jopa niinkin pitkäksi aikaa kuin kahdeksaksi vuodeksi.

Välikselle tiedoksi: mä olen löytänyt yhden toimivan kipulääkkeen, enkä siitä luovu. Se lääke on videopelaaminen. Sillä saan kivut katoamaan jopa kokonaan En tunne edes kipua, vaikka tuntia paria aiemmin olisi 10 kipupäivä, sillä niin keskittynyt olen peliin. Siis niin voimakas kipu, että moni ei sitä voimakkuutta kestäisi edes viittä minuuttia. En luovu pelaamisesta.

L.

• Anonyymi

Istun äitillä ja säästän.

• Anonyymi

Hyvä. Jatka samaan malliin.

• Anonyymi

Kannattaa nyt jotain nais kaveria vonkata ettette ihan koko kesää istu yksin kotona.

• Anonyymi

Viinamies on ainakin yrittänyt neuvoa et mistä ja miten kumppaneita saa

• Anonyymi

Mä saan aivan riittävästi sosiaalista kanssakäymistä töissä. En tosiaan halua sitä yhtään enempää enää työpäivän jälkeen.

• Anonyymi

En. Istun yksin kotona koko kesän ja valitan palstalle yksinäisyyttä. En edes yritä iskeä ketään, vaikka tinderissäkin olen.

• Anonyymi

Sinulla on mielenkiintoinen kesä.

• Vasta heräsin... ei tuolla pihalla ketään näy. Mihin sitä sosiaalista elämää pitäisi mennä etsimään? Entä jos sitä ei silti löydy? Voihan tuolla kävellä yksin ja syödä vaikka jäätelöä, taikka juoda kahvit. Kukaan ei tuppaudu seuraan kuitenkaan, kun ei tunne.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja on sosiaalista elämää.

Raitis mies on yksin kotona eikä hänellä sosiaalista elämää ole.

t. viinamies

• Anonyymi

Komensin naisen tänne luokseni jotta saan sosiaalista seksiä.

• Anonyymi

Mitä minä täällä teen. Kulutan aikaa, ei naiset tykkää minusta.

• Anonyymi

🤗🤗🥺🤖🥰🥰🙂

• Miksi täällä Sinkut-palstalla aina joku joskus kirjottaa, että menkää etsimään sosiaalista elämää ulkoa, älkää olko netissä? Miksei vaikka Julkkisjuorut-palstalla tai millä tahansa muulla palstalla? Ai siksikö, koska tällä palstalla käy ihmisiä, jotka oletettavasti sinkkuja? Eikö sitten parisuhteessa oleva ihminen voi olla sellainen, jolla ei ole paljon sosiaalista elämää tai joka ei ylipäätään pistä päätään ulos, ei käy edes parvekkeella tai kotipihassa?

• Anonyymi

Nämä kuvittelevart parisuhteen olevan erityisen sosiaalinen himmeli. Tosiasiassa isossa osassa parisuhteista ei juuri sosiaalista kanssakäymistä harrasteta, sattunnaisia murahteluja lukuunottamatta.

• Itse en käy täällä nykyään ihan jatkuvasti eikä tää Kaksnelonen ole ollu mulle koskaan koko elämä.

• Anonyymi

Ei tartte etsiä. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää. Ei ole mitään kiinnostusta tutustua keneenkään.

• Anonyymi

Sosiaalinen elämä on yliarvostettua paskaa

• Anonyymi

Ei ensin pitää katsoa koko Charles Bronsonin Väkivallan Vihollinen -elokuvasarja kokonaisuudessaan osat 1-5 kaikki siis.

Ja se uusinkin jossa Bruce Willis, se lopuksi (joka on huono).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      81
      3698
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2489
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      93
      2093
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1617
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1448
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1394
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      19
      1168
    Aihe