Ihastunut mieheen

Anonyymi

Olen ihastunut sinuun J (mies) töistä. Haluaisin tutustua sinuun vielä paremmin ja viettää aikaa kanssasi muutenkin.

31

2076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin sinuun Nainen

    • Anonyymi

      Miten ajattelit tutustumisessa edetä? Oletteko paljon tekemisissä?

    • Anonyymi

      Jos olet yksi ihana E nainen. Niin tunne on hyvinkin pitkälti samanlainen.

      • Anonyymi

        Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)

        Se on semmoinen iso laitos ja alkaa T kirjaimella.


      • Anonyymi

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!

        No tässä yhteydessä se on kyllä selvääkin selvempää, että näin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!

        Hyvin sulla harhat toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.

        Setämies olet ja muita sinun ay-kaverisi sellaiseksi... tiedät kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Et taida olla sama J-mies, josta olen haaveillut. Hyvä niin ettei sydän särkyisi.... (minulta)`. Kiitos kun kerroit olevasi Lapista. (myöhemmässä viestissä) ........


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Ei ole kukaan tullut lähelleni näyttämään että kiinnostaa. En ymmärrä mitään pikku vihjeitä. Terveisin J mies.

    • Anonyymi

      No mutta kiskase hihasta seuraavalla kerralla kun nähdään M nainen.
      -J mies

      • Anonyymi

        En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.

        Hmmm..Ei ole puhelinnumeroa. Viitsisitkö käydä antamassa sen niin voinhan minä viestiä laittaakki.


      • Anonyymi

        Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...

        Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

        No voi harmi kun olet niin pohjoisessa...jos olisit ihan hitusen alempana kartalla niin ei todella jäisi haaveeksi!


    • Anonyymi

      Toivoisin että tämä J-mies tekisi aloitteen. Antaisi edes vedenpitävän vihjeen siitä, että tykkää, niin voisin itsekin rohkaistua aloitteeseen. Vaisto sanoo, että hän on kiinnostunut, mutta mitä jos vaisto on väärässä? En halua loukata häntä, tai rikkoa mitään.

      • Anonyymi

        Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.

        Totta tuokin. Kai siinä on juuri pelko siitä, että hän ei pidäkään ja tunnen sen jälkeen itseni tyhmäksi. Ja kun vielä ollaan samassa työpaikassa, jossa joutuisi toisen kohtaamaan joka päivä senkin jälkeen.


    • Anonyymi

      Tiedät että oon myös suhun jos olet Sirke 😏

    • Anonyymi

      Samoin jos olet se blondi töistä

    • Anonyymi

      Ei näkynyt tänään töissä. Oletko viikonloppuna tulossa?

    • Anonyymi

      Olin kyllä töissä ja viikonloppuisin en töitä tee. Joten väärä henkilö sulla.

      • Anonyymi

        Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?

        En. Ihan tavalliseen aikaan.


    • Anonyymi

      Jos alotus ei o provo, niin ei mikään. Kantsii katsoo, joku työpaikan dulle mustiksena kirjottelee.:/

    • Anonyymi

      Transun mieshormoonit ovat kadonneet ja tilalle
      tullut täti mumotauti.Tällaista se on se haavistolaisuus,joka pakkosyötetään hyväksi.Tulevaisuudessa tulette näkemään valitsemanne hyvän rajuna kasvuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe