Ihastunut mieheen

Anonyymi

Olen ihastunut sinuun J (mies) töistä. Haluaisin tutustua sinuun vielä paremmin ja viettää aikaa kanssasi muutenkin.

31

2321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin sinuun Nainen

    • Anonyymi

      Miten ajattelit tutustumisessa edetä? Oletteko paljon tekemisissä?

    • Anonyymi

      Jos olet yksi ihana E nainen. Niin tunne on hyvinkin pitkälti samanlainen.

      • Anonyymi

        Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)

        Se on semmoinen iso laitos ja alkaa T kirjaimella.


      • Anonyymi

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!

        No tässä yhteydessä se on kyllä selvääkin selvempää, että näin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!

        Hyvin sulla harhat toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.

        Setämies olet ja muita sinun ay-kaverisi sellaiseksi... tiedät kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen

        Et taida olla sama J-mies, josta olen haaveillut. Hyvä niin ettei sydän särkyisi.... (minulta)`. Kiitos kun kerroit olevasi Lapista. (myöhemmässä viestissä) ........


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Ei ole kukaan tullut lähelleni näyttämään että kiinnostaa. En ymmärrä mitään pikku vihjeitä. Terveisin J mies.

    • Anonyymi

      No mutta kiskase hihasta seuraavalla kerralla kun nähdään M nainen.
      -J mies

      • Anonyymi

        En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.

        Hmmm..Ei ole puhelinnumeroa. Viitsisitkö käydä antamassa sen niin voinhan minä viestiä laittaakki.


      • Anonyymi

        Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...

        Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

        No voi harmi kun olet niin pohjoisessa...jos olisit ihan hitusen alempana kartalla niin ei todella jäisi haaveeksi!


    • Anonyymi

      Toivoisin että tämä J-mies tekisi aloitteen. Antaisi edes vedenpitävän vihjeen siitä, että tykkää, niin voisin itsekin rohkaistua aloitteeseen. Vaisto sanoo, että hän on kiinnostunut, mutta mitä jos vaisto on väärässä? En halua loukata häntä, tai rikkoa mitään.

      • Anonyymi

        Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.

        Totta tuokin. Kai siinä on juuri pelko siitä, että hän ei pidäkään ja tunnen sen jälkeen itseni tyhmäksi. Ja kun vielä ollaan samassa työpaikassa, jossa joutuisi toisen kohtaamaan joka päivä senkin jälkeen.


    • Anonyymi

      Tiedät että oon myös suhun jos olet Sirke 😏

    • Anonyymi

      Samoin jos olet se blondi töistä

    • Anonyymi

      Ei näkynyt tänään töissä. Oletko viikonloppuna tulossa?

    • Anonyymi

      Olin kyllä töissä ja viikonloppuisin en töitä tee. Joten väärä henkilö sulla.

      • Anonyymi

        Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?

        En. Ihan tavalliseen aikaan.


    • Anonyymi

      Jos alotus ei o provo, niin ei mikään. Kantsii katsoo, joku työpaikan dulle mustiksena kirjottelee.:/

    • Anonyymi

      Transun mieshormoonit ovat kadonneet ja tilalle
      tullut täti mumotauti.Tällaista se on se haavistolaisuus,joka pakkosyötetään hyväksi.Tulevaisuudessa tulette näkemään valitsemanne hyvän rajuna kasvuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe