oispa se tyttöystävä

yksinäiset illat

Tylsä oli tulla sukulaisilta taaaas yksin yksinäiseen kotiin. Katsoa yksin telkkaria. Syödä yksin iltapalaa. Käydä yksin nukkumaan. Nukkua yksin. Herätä yksin. Syödä aamupalaa yksin. Tylsä oli myös taaaaas vastata sukulaisille, että en ole vielä löytänyt uutta tyttöystävää.

Aamupalan syönnin jälkeen elämä tietysti yleensä helpottuu. Töissä tapaa ihmisiä ja on paljon muuta ajateltavaa. Töiden jälkeen yleensä aika menee mukavasti kaveria nähden, urheillessa tai muussa harrastuksessa.

Mutta joka päivä sitä tulee yksin sinne yksinäiseen kotiin. Kattoo yksin telkkaria. Syö yksin iltapalaa. Käy yksin nukkumaan. Nukkuu yksin. Herää yksin. Syö yksin aamupalaa.

Ja myös tietty viikonloppusin joutuu olemaan pidempiäkin aikoja yksin.

Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin. Siksi minäkään en varmasti siitä tykkää. Mielummin olisi kaksin, mutta seurustelukumppanin löytyminen näyttää kummallisen vaikealta asialta.

Eikä voi väittää etten olisi myös tehnyt asian eteen jotain. Käyn ajoittain ulkona, baarissa jne. Oon käynyt nettitreffeillä useammankin kerran. Käyn suihkussa ja mulla on puhtaat vaatteet ja kultaiset käytöstavat.

Eikai tää oikeesti voi olla näin vaikeeta ?? Ei pitäisi kun kerran kaduilla näkee niin paljon rakastuneita pareja. Ovathan hekin löytäneet toisensa. Miksen minä ?

22

4739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp

Jos katsot tilastokeskuksen väestötilastoja, huomaat että Suomessa syntyy jokaista sataa tyttöä kohti 104 poikaa. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei naisia riitä kaikille. Vaikka kaikki kuinka kävisivät baarissa, suihkussa ja pukeutuisivat siististi ei naisia siltikään riitä kaikille.

Kenties sinä vain kuulut niihin miehiin joille ei naista riittänyt?

• Shosanna79

Jaa-a, eipä me kaikki pariuduta tyttö-poika -pareiksi! Joten kyllä kaikille seuraa löytyy, jos sitä tahdomme, ja olemme seuranhakuun valmiit panostamaan.
        Turha on masentaa poikia tuommoisella tilastolla.

• ppp
        Shosanna79 kirjoitti:

Jaa-a, eipä me kaikki pariuduta tyttö-poika -pareiksi! Joten kyllä kaikille seuraa löytyy, jos sitä tahdomme, ja olemme seuranhakuun valmiit panostamaan.
        Turha on masentaa poikia tuommoisella tilastolla.

Ei kyse ole mistään pelottelusta vaan tosiasioiden ymmärtämisestä. Kun naisia ei riitä kaikille, jotkut jäävät ilman.

On totta että kaikki eivät pariudu mies-nainen -pareihin. Homoja ja lesboja on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon, joten jäljelle jäävissä heteroissa on kuitenkin enemmän miehiä mitä naisia. Ja edelleen jotkut miehet jäävät ilman naista. Kilpailu naisista on kovaa ja naiset ovat etulyöntiasemassa voiden valita parhaimmat miehet. Ylijäämämiehille jää sitten vaihtoehdoiksi jäädä yksin, tai jos rahaa riittää niin lähteä hakemaan vaimoa esim. Thaimaasta.

• kajsa
        ppp kirjoitti:

Ei kyse ole mistään pelottelusta vaan tosiasioiden ymmärtämisestä. Kun naisia ei riitä kaikille, jotkut jäävät ilman.

On totta että kaikki eivät pariudu mies-nainen -pareihin. Homoja ja lesboja on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon, joten jäljelle jäävissä heteroissa on kuitenkin enemmän miehiä mitä naisia. Ja edelleen jotkut miehet jäävät ilman naista. Kilpailu naisista on kovaa ja naiset ovat etulyöntiasemassa voiden valita parhaimmat miehet. Ylijäämämiehille jää sitten vaihtoehdoiksi jäädä yksin, tai jos rahaa riittää niin lähteä hakemaan vaimoa esim. Thaimaasta.

Tuota.. Totta on, että miehiä syntyy enemmän kuin naisia, mutta miesten kuolleisuus on isompi kaikissa ikäryhmissä, joten loppupeleissä naisia on enemmän... Onhan se tullut täälläkin useaan otteeseen todettua. Että eiköhän meistä naisista ihan jokaiselle haluavalle riitä.

• ppp
        kajsa kirjoitti:

Tuota.. Totta on, että miehiä syntyy enemmän kuin naisia, mutta miesten kuolleisuus on isompi kaikissa ikäryhmissä, joten loppupeleissä naisia on enemmän... Onhan se tullut täälläkin useaan otteeseen todettua. Että eiköhän meistä naisista ihan jokaiselle haluavalle riitä.

Miesten kuolleisuus on toki korkeampi. Naisia alkaa olla enemmän kuitenkin vasta yli 50-vuotiaissa, 20-30 -vuotiaaksi asti miehiä on kuitenkin saman verran kuin heitä syntyykin. Vaikka yli 50-vuotiaissa onkin enemmän naisia, tämä tieto tuskin paljoa auttaa yksinäistä nuorta poikamiestä.

• m77

"Vaikka kaikki kuinka kävisivät baarissa, suihkussa ja pukeutuisivat siististi"

Mutta kun näin ei ole. Ketjun aloittaja ei siis analyysin mukaan jää ilman naista.

100:n joukkoon pääseminen 104:stä ei vaadi mitään. Siihen riittää jo se suihkussa käynti. Siisti pukeutuminen ja käytöstavat nostaa jo 50 sakkiin tai ehkä paremmin. Kilpailu alkaa olemaan kovaa 10 joukossa tuosta porukasta. Olla paras sadasta on alkaa oikeasti olemaan todella kovaa. Tätä ei kuitenkaan tarvitse olla.

Siinäpä lukujenpyöritysanalyysiä.

• yksinäiset illat osa kaksi

paitsi että olen nainen..
      Tämä olisi helpompaa jos ei olisi ennen seurustellut, ehkä.. ei tietäisi tarkkaan mitä kaipaisi. En saa mitään kotona aikaiseksi, oma yksinäisyys vaan päällimmäisenä mielessä. Tänään viimeksi kysyttiin sukulaisissa että koskas tuon pojan näytille..ihan kuin olisi itsestäänselvyys että sellainen tipahtaa taivaalta :) Minäkin olen muutaman kerran kokeillut netin kautta tutustumista, ja niistä ei mitään ole tullut. Baarissa nyt tietää mitä valtaosa ihmisistä sieltä hakee, tai ainakin ne jotka uskaltautuvat juttelemaan. Ja aamuyöllä pienessä hiprakassa voi sitten kellahtaa sängylle parkumaan omaa säälittävää yksinäisyyttään vaikkei siinä nyt mitään säälittävää pitäisi olla.. ja sitten kun aamulla on herännyt ja syönyt aamupalan yksin, ja on jossain hiukan positiivisemmassa mielentilassa, niin viimeistään ulkona näkee näitä niiiiin onnellisia pareja. kuka on ylimääräinen.. :) en muuten suosittele menemistä citymarkettiin tms perjantaina ruuhka-aikaan, siellä näkee vaan pareja ja perheitä. heheh..
      Mutta kai olen niin romantikko ja edelleen luottavainen tulevaisuuden suhteen, että kyllä jokaiselle on joku. On näitä yksinäisiä täällä pilvin pimein..mistä tietää jos me joskus kohdataan :)

• yksinäiset illat

Joo mäkin oon onnistunut asumaan naisen kanssa jopa kolme vuotta vaikka on vasta 25 tullut ikää. Sitä tietää, mistä jää tällä hetkellä paitsi.

Toivottavasti kohdataan ;) .

• puusilmä26
        yksinäiset illat kirjoitti:

Joo mäkin oon onnistunut asumaan naisen kanssa jopa kolme vuotta vaikka on vasta 25 tullut ikää. Sitä tietää, mistä jää tällä hetkellä paitsi.

Toivottavasti kohdataan ;) .

...olet saanut maistaa sitä "parisuhteen ihanuutta". Ja vielä kolme pitkää vuotta! Sulla on asiat kuule paljon paremmalla mallilla kuin luuletkaan! Et sä taida oikeasti edes tietää mitä yksinäisyys on...

• qwerty

sama juttu, mutta eipä löydy edes työtä täyttämään yksinäistä päivää...:(

• wertyu

katos, löytyi kohtalotoveri

Itseäkin alkaa vähitellen nyppiä tämä suomi24 ja ja koneen rottelon ääressä istuminen päivästä toiseen...

• poniponi

Kun joku asia on akuutisti päällä niin alkaa nähdä juuri siihen juttuun liittyviä pointteja ympäristössään.

Kun on yksin ja kevät, näkee rakastuneita pareja.... Kun on raskaana näkee vain lastenvaunuja ja muita ankkakävely-meiningillä liikkuvia naisia...

menin tässä taannoin nettitreffeille ja oli hauska kokemus katsella ratikkapysäkillä oikein rakastunuttta nuortaparia. ajattelin että näinköhän minäkin kohta. treffit menivät täysin poskelleen :(

hyvä mieli tuli kuitenkin siitä että oli osannut katsella toisten onnea eikä tuntunut siltä että se olisi itseltä pois.

Kyllä se rakas vielä löytyy!!!! Älä vaivu synkkyyden suohon, sieltä sinua on vaikea kenenkään löytää :)

• Julie

Olet ihan oikeassa siinä, että ihmistä ei ole luotu olemaan yksin. Mutta sillä ei tarkoiteta sitä, ettei ihminen pärjäisi ilman seurustelukumppania. Yksinäisyys ja seurustelemattomuus eivät ole synonyymejä.

Ihminen tarvitsee yhteisöllisyyttä ja läheisiä ihmissuhteita. Ystäviä ja perheenjäseniä - seurustelukumppani ei ole se ainoa "yksinäisyydestä" pelastava asia.

Monet sinkut surkuttelevat itseään, koska he ovat antaneet parisuhteelle merkityksiä, joita sillä ei oikeasti ole. Myös parisuhteessa olevat saattavat olla yksinäisiä, tuntea elämänsä merkityksettömäksi jne. Eli elämän ongelmat säilyvät myös seurustellessa, siksi siihen ei pidä suhtautua liian suurien odotusten kera.

Keskity niiden ihmissuhteiden parantamiseen, joita elämässäsi on juuri nyt. Se tekee onnelliseksi ja luo yhteenkuuluvuuden tunnetta, mitä monet olettavat saavansa vain parisuhteesta. Ja koska kirjoittamastasi päätellen olet "good catch", ei ole epäilystäkään siitä, ettet jonain päivänä löydä elämänkumppania. Siihen meidän sinkkujen on luotettava :)

• Tuhkanen

Joo joo mistäs vitusta se saat. Kaikkeni tehny. Ostin kämpän, ostin auton, menin töihin, oon kohtelias, olen komee. Nii vittu ei nii vittu ei. Jumalauta että missä se vika on.

• käteenvetäjä

Soita minulle 05 384435 )-------------____

• Anonyymi

En lukenut ketjua, mutta ehkäpä tämänkertaiseen elämään et tahtonut syntyä hakeemaan/saamaan , onnea parisuhteesta. Ehkäpä tahdoit opetella löytämään sen jostain aivan muusta, vaikkapa omasta itsestäsi.🤷‍♀️

• Anonyymi

Harmi, jos ei osaa nauttia yksinolosta. Itse elin niin pitkään parisuhteessa, johon muutin suoraan "äidin helmoista" että olen tosissani nauttinut yksinolosta. Kukaan ei vaadi mitään, ei sotke, ei kinastele jne.

Nautin täysin rinnoin.

Kun / jos parisuhteen aika tulee, niin tulee. Ehkä en enää naimisiin haluakaan, saati asua miehen kanssa. Mikäli näin pääsee tapahtumaan, että vakiinnun, niin mielestäni vasta ollakseni onnellinen yksin, voin olla sitä myös toisen kanssa.

• Anonyymi

Näinpä. Joku mukamas käsikirjoitti että onnellisuus löytyy parisuhteesta. Miten monta onnetonta parisuhdetta maa päällään kantaa,miten monta eroa?? Jos löytyisi,ei kukaan koskaan eroaisi. Haette onnea itsenne ulkopuolelta. Sieltä sitä on turha etsiä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Joku mukamas käsikirjoitti että onnellisuus löytyy parisuhteesta. Miten monta onnetonta parisuhdetta maa päällään kantaa,miten monta eroa?? Jos löytyisi,ei kukaan koskaan eroaisi. Haette onnea itsenne ulkopuolelta. Sieltä sitä on turha etsiä.🤷‍♀️

Ja nämä sinulle parisuhteen ainoaa oikeaa tuputtavat on aika läheisriippuvaisia. Pidä pääsi ja näytä että heidän onni voi olla pelkkää kissankultaa. Kauniiseen paperiin käärittynä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä sinulle parisuhteen ainoaa oikeaa tuputtavat on aika läheisriippuvaisia. Pidä pääsi ja näytä että heidän onni voi olla pelkkää kissankultaa. Kauniiseen paperiin käärittynä.🤷‍♀️

Niinpä, ennemmin onnellinen yksin kuin huonossa suhteessa.

• Anonyymi

Naiset vihasivat kilttejä ja hyviä miehiä jo 20v sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe