Niin paljonkos on sopiva summa jonka voit kuluttaa treffeillä ja maksaako mies naisen juomat ja ruuat ja lipun konserttiin vaikkapa?
Paljonko kulutat rahaa treffeillä?
64
102
Vastaukset
En tiiä, kumpikohan muuten maksoi treffeillä. Sanni vai Shirly?
- Anonyymi
Veikkaan että Sanni...
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Shirlyllä on höllempi kukkaro.
Mistä tiedät et shirly olis se uros puolinen eli isäntä ja mies ja sanni naaras eli emäntä ja nainen voi olla et sanni on se mies ja shirly nainen ja sanni maksoi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät et shirly olis se uros puolinen eli isäntä ja mies ja sanni naaras eli emäntä ja nainen voi olla et sanni on se mies ja shirly nainen ja sanni maksoi
Höllempi kukkaro eli törsää enempi rahaa. Voi hyvin olla, että Sannilla on millä maksaa, kun toisella on rahat jo loppu. :D
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Höllempi kukkaro eli törsää enempi rahaa. Voi hyvin olla, että Sannilla on millä maksaa, kun toisella on rahat jo loppu. :D
Et sinä sitä tiedä eli ostoksiin on kummankin suostumus mut taidat itse pitää shirlyä miehenä ja sannia naisena mut luulo ei oo tiedon väärtti niin oikeasti shirly voi olla se nainen ja sanni mies
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä tiedä eli ostoksiin on kummankin suostumus mut taidat itse pitää shirlyä miehenä ja sannia naisena mut luulo ei oo tiedon väärtti niin oikeasti shirly voi olla se nainen ja sanni mies
Ne on molemmat naisia. Miksi lesbosuhteessa tarttis toisen olla mies? Eihän se olis enää lesbosuhde. :D
Bätääs kirjoitti:
Ne on molemmat naisia. Miksi lesbosuhteessa tarttis toisen olla mies? Eihän se olis enää lesbosuhde. :D
Mut Shirly on kertonut ostavansa seksileluja. Liekö hän sitten on leluvastaava?
Bätääs kirjoitti:
Voihan toinen olla maskuliinimpi, toisen ollessa femiinimpi, muttei välttämättä. Voi olla mitä vaan.
Mut kun kaksi pimppaeläjää on yhdessä, niin kyllähän heillä on sama biologinen sukupuoli, olkoon identiteetti vaikka joulupukki.Bätääs kirjoitti:
Voihan toinen olla maskuliinimpi, toisen ollessa femiinimpi, muttei välttämättä. Voi olla mitä vaan.
Mut kun kaksi pimppaeläjää on yhdessä, niin kyllähän heillä on sama biologinen sukupuoli, olkoon identiteetti vaikka joulupukki.Tämä on yksi seikka miksi en pidä transitiota ideaalina, vaikka sitä joskus olen jopa harkinnut. Minusta menee vaan vaikeemmaksi selitellä asiaa, kun parta kasvaa, kroppa on miesmäinen mutta pimppa on pippelin tilalla. Nään siinä ongelman. Kaikki ei nää ja hyvä heille.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Mut kun kaksi pimppaeläjää on yhdessä, niin kyllähän heillä on sama biologinen sukupuoli, olkoon identiteetti vaikka joulupukki.Toinen on suhteessa se mies ja toinen nainen ja voi olla et toinen tuntee olevansa tai on mies tai sukupuolueeton vaikka kasvi esim tuntee itsensä voikukaksi tai lumpeeksi mut siltikin toinen on se ns uros ja toinen on naaras eli nainen
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Mut Shirly on kertonut ostavansa seksileluja. Liekö hän sitten on leluvastaava?
Ostaako itseään varten vai sannia varten
Bätääs kirjoitti:
Tämä on yksi seikka miksi en pidä transitiota ideaalina, vaikka sitä joskus olen jopa harkinnut. Minusta menee vaan vaikeemmaksi selitellä asiaa, kun parta kasvaa, kroppa on miesmäinen mutta pimppa on pippelin tilalla. Nään siinä ongelman. Kaikki ei nää ja hyvä heille.
Niinpä olen ajatellut, että jos joskus olisin naisen kanssa ryhtymässä suhteeseen, niin nainen saisi hyväksyä mut tämmöisenä. Naisena joka on keskivertoa maskuliinimpi olemukseltaan. Mitään mieskehoja en persoonani takia ala muokkaamaan, kun en karsasta kehoani kuten he, jotka sen maskuliinisoivat.
Kelpaan tai en. Jos tykkääminen on rintakarvoista kiinni, niin antaapa olla sitten. Ei silloin tykätä ihmisestä, vaan sukupuoliominaisuuksista.Anonyymi kirjoitti:
Toinen on suhteessa se mies ja toinen nainen ja voi olla et toinen tuntee olevansa tai on mies tai sukupuolueeton vaikka kasvi esim tuntee itsensä voikukaksi tai lumpeeksi mut siltikin toinen on se ns uros ja toinen on naaras eli nainen
Heh, sun juttujas.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Heh, sun juttujas.
Ei ole vaan voi olla vaikka vilja esim sanni on ohra ja shirly kaura tai sielunkumppanit shirlykin on kaura
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan voi olla vaikka vilja esim sanni on ohra ja shirly kaura tai sielunkumppanit shirlykin on kaura
Moniviljapuuro. :)
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Shirlyllä on höllempi kukkaro.
Siksipä juuri. Tuhlaria on helppo rahalla miellyttää😁
- Anonyymi
Miksi naiset syrjii miehiä. Mies maksaa treffeillä mutta ei sitten pääse toisille treffeille. Se on syrjintää ja kertoo naisista sen että ne haluaa vain ilmaisen ruuan.
- Anonyymi
Kannattaa vähän miettiä minkätyyppisiä naisia treffeille pyytää, jos nainen on niin surkea tapaus, että käy treffeillä itseään ruokkimassa.
Varmaan löytyy jotain vinkkejä jo luonteesta ennen treffejä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vähän miettiä minkätyyppisiä naisia treffeille pyytää, jos nainen on niin surkea tapaus, että käy treffeillä itseään ruokkimassa.
Varmaan löytyy jotain vinkkejä jo luonteesta ennen treffejä..Ei näy vinkkejä edestäpäin, naisten tavoite on päästä ilmaiseksi syömään, lihavuudesta näkee parhaiten mikä mielessä treffeillä.
- Anonyymi
Minusta tuntuu pahalta, että toinen joutuu maksamaan, se tuntuu epäreilulta ja luo heti negatiivisen valta-asetelman.
Eri asia sitten suhteessa, jos joskus puolin toisin haluaa vähän toista hemmotella.
Tinderissä oli monella miehellä heti tekstissä "kävely ja kahvi"-ehdotus julki, mutta ei tuokaan houkuta. En käy koskaan itsekkään kävelyllä enkä sen paremmin kahvillakaan, kuulostaa todella tylsältä tavalta aloittaa tutustuminen.
Tuollainen "checking"-treffi on epätoivoisille ja kertoo että miehellä on ehkä jo valmiiksi negatiivinen ja ehkä ylemmyydentuntoinen asenne vastassa.
En koe, että minun täytyisi todistella vieraille ihmisille omia vaikuttimiani tai kantaa joidenkin rahanahneiden horojen karmavelkaa niskassani suostumalla kytyisille kahvitreffeille.
Varsinkin isossa kaupungissa on paljon kaikkea ilmaista jos vähänkin vaivautuu katsomaan ja myös halpaa treffitekemistä.
Voisin 10 € kuluttaa ensitreffeillä ja sillä jo pääsee vaikka mihin. Ruokatreffeillä 25 €, mutta sitten pitäisi miehen olla jo mieluiseksi koettu.- Anonyymi
Jos mies maksaa treffeillä, hän odottaa seksiä palkaksi. Ei ole ilmaisia lounaita. En itsekään lämpene tylsille kahvikuppitreffeille, joissa on aina vaivautunut tunnelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies maksaa treffeillä, hän odottaa seksiä palkaksi. Ei ole ilmaisia lounaita. En itsekään lämpene tylsille kahvikuppitreffeille, joissa on aina vaivautunut tunnelma.
Olen täysin samaa mieltä. Varmaan ne kahvikuppi-miehet on muutenkin jotenkin varautuneita jo valmiiksi, kun tärkeintä on säästyä maksamasta ja tarkastaa onko naisen kroppa mieluinen vaan mahdollisimman pikaisesti👎
Monesti se, jolla on rahat ja käyttää niitä yhteisesti, niin tuppaa myös ne päätökset tekemään, oli sitten kyse kuinka vähästä tahansa.
Tai sitten istuu mieleen kauna jota toisen kuuluisi tajuta hyviä.
Varakkaat miehet useinkin automaattisesti ylenkatsoo jos nainen on köyhä ja tuntuvat kuvittelevan, että määräys-ja arvovalta kuuluu heille ilman muuta ja naisen kuuluu olla kiitollinen ja osoittaa alistumista ja mielistellä miestä ja miehen oikkuja. Miehille maistuu pelastajan rooli, mutta vastarooli onkin sitten oltava oscarin arvoinen.
Monet haaveilee rikkaasta miehestä yhtä hyvin voisi haaveilla teatteriurasta tai palvelijan ammatista...hyi
No mä mietin tilannetta etukäteen... jos en kylve rahassa, niin pyydän lasilliselle tai kahville ja jos mä pyydän treffeille, maksan kyllä. Joskus deitit haluaa maksaa itse, niin sanon, että mähän pyysin, mutta en ala vänkäämään.
Eipä ole ikinä jäänyt paha maku mistään tarjottavista, vaikka aina ei ole sen kummempaa kuin ne kerran treffit tullut syystä tai toisesta.
Jos ei ole lyömäkettä oikein ollenkaan, niin ainahan treffit voi sopia puistoonkin tai vst. jolloin ei tarvitse rahan kanssa pelata. Tarkoitushan on kaiketi tavata ihminen, ei kestittää ketään tai tulla kestitetyksi.?- Anonyymi
Naisen pitää sanoo että on nälkä niin vien naisen grillille ja tilataan lihis kahdella nakilla. Maksaa 7 euroa niin ei se ole iso raha jos naisella on nälkä kyllä mnä tarjoon sen lihiksen.
- Anonyymi
Yksi itä-helsinkiläinen komea mies oli kirjoittanut tinderprofiiliinsa "et naiset en sit oo mikään wolt-kuski", eli aika moni nainen taitaa sitä ruokaa mieheltä haluta.
Aika omituista minusta, en olis tekemisissä.
Sama kun aloittais keskustelun, et "hei mies, mulla on nälkä, voitko ruokkia?" En kyllä ikänäni kehtais, vaikka itekkin oon suht persaukinen..
- Anonyymi
Molemmat maksaa itse omat syömisensä ja juomisensa on minusta hyvä periaate.
Aivan sama kuka on pyytänyt treffeille.
Nainen voi maksaa myös kaiken, jos miehellä vähän tuloja. - Anonyymi
10 €.
- Anonyymi
No kyllä sitä rahaa kuluu
- Taxiin 30 euroa
- Päivällinen ravintolassa 65 euroa
- Parit drinkit baarissa 25 euroa
- Kondoomit 5 euroa
- Seksi 250 euroa- Anonyymi
Siis miksi sä viet ilotytön päivälliselle ja drinkeille? Luulisi hänenkin arvostavan, kun et tuhlaa hänen aikaansa. Eri juttu tietenkin, jos olet maksanut hänelle koko illasta.
- Anonyymi
2000euroa
- Anonyymi
Talvella toi ei riitä mihinkään, ku pitää shoppailla sisätiloissa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon on rahaa taskussa ja koska seuraava tili mut kyl maksan jos vaan on rahaa tai sitä tarjoan mihin varaa ja rahat riittää
- Anonyymi
Jos pimppii saa niin kulutan varmaan 50 euroa.
- Anonyymi
Parhaat treffit on sellaiset, joissa kummallakaan ei juuri kulu rahaa. Korkeintaa voi kulua kahvikupillisen tai jätskitötterön verran ja molemmat tietysti maksavat omansa.
- Anonyymi
Olen kyllä ollut useammilla sellaisilla treffeillä, joihin mies on ilmeisesti laittanut kiinni suuremmankin summan rahaa. Itse en todellakaan ole koskaan pyytänyt jotain teatteria tai illallista, tmv. Päinvastoin lähden tollasiin hyvinkin vastentahtoisesti, kun eivät ole lainkaan mun juttuni, eivätkä varsinkaan treffipaikkana. Vaan minkäs teet, kun on tullut treffeille lupauduttua ja sitten toinen ilmoittaa, että ollaan menossa teatteriin. Siinä kohtaa ei oikein viitsi kieltäytyä, kun toinen on jo liput jne. hommannut. Eli miehet, mihin ikinä sen naisen päätättekään viedä, niin kysykää ensin kiinnostaako sitä naista se teidän ideanne. Tai vielä parempi, sopikaa yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ollut useammilla sellaisilla treffeillä, joihin mies on ilmeisesti laittanut kiinni suuremmankin summan rahaa. Itse en todellakaan ole koskaan pyytänyt jotain teatteria tai illallista, tmv. Päinvastoin lähden tollasiin hyvinkin vastentahtoisesti, kun eivät ole lainkaan mun juttuni, eivätkä varsinkaan treffipaikkana. Vaan minkäs teet, kun on tullut treffeille lupauduttua ja sitten toinen ilmoittaa, että ollaan menossa teatteriin. Siinä kohtaa ei oikein viitsi kieltäytyä, kun toinen on jo liput jne. hommannut. Eli miehet, mihin ikinä sen naisen päätättekään viedä, niin kysykää ensin kiinnostaako sitä naista se teidän ideanne. Tai vielä parempi, sopikaa yhdessä.
Mulle miehet ei ikinä halua tarjota yhtään mitään.
Kapinamieli nousee yhdessä mulkun kans.
Mistälie johtuu, en ihan tajua.
Olisit iloinen jos herätät tuollaisia tekoja:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle miehet ei ikinä halua tarjota yhtään mitään.
Kapinamieli nousee yhdessä mulkun kans.
Mistälie johtuu, en ihan tajua.
Olisit iloinen jos herätät tuollaisia tekoja:)En mä koe tuota mitenkään mukavaksi. Itse menisin mielummin johonkin kävelylle ja kahville tai jäätelölle torille, varsinkin näillä keleillä. Siis olihan se kesäteatteri ihan ok esitys, mutta ei siellä voinut keskustella ja tutustua toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä koe tuota mitenkään mukavaksi. Itse menisin mielummin johonkin kävelylle ja kahville tai jäätelölle torille, varsinkin näillä keleillä. Siis olihan se kesäteatteri ihan ok esitys, mutta ei siellä voinut keskustella ja tutustua toiseen.
Ei varmaankaan voinut.
Ehkä vedät jostain syystä puoleesi miehiä joilla on kova materialistinen näyttämisen halu?
Semmoiselle ihmiselle joku jätskitötterö torilla on kuin jotain jumalanpilkkaa..
Ite oon aikamoisen koreileva ja näyttämisenhaluinenkin, mut tähän asti ihan omin ansioin. Mitä hienoa se nyt on toisen kamoilla ja ansioilla leveillä..
Miehille tuntuu tulevan aina joku lowdown-pakko mun suhteeni.
Pyytäisikin joku vaikka oopperaan, saisin vetää viimeisen päälle ykköset niskaani pitkästä aikaa.
Kummaa, et ihminen ihastuu johonkin ja sit kuutenkin koittaa vääntää sitä väkisin väärään muottiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan voinut.
Ehkä vedät jostain syystä puoleesi miehiä joilla on kova materialistinen näyttämisen halu?
Semmoiselle ihmiselle joku jätskitötterö torilla on kuin jotain jumalanpilkkaa..
Ite oon aikamoisen koreileva ja näyttämisenhaluinenkin, mut tähän asti ihan omin ansioin. Mitä hienoa se nyt on toisen kamoilla ja ansioilla leveillä..
Miehille tuntuu tulevan aina joku lowdown-pakko mun suhteeni.
Pyytäisikin joku vaikka oopperaan, saisin vetää viimeisen päälle ykköset niskaani pitkästä aikaa.
Kummaa, et ihminen ihastuu johonkin ja sit kuutenkin koittaa vääntää sitä väkisin väärään muottiin.Voi olla, vaikka en kyllä tajua miksi. Noi mun kokemukset tosiaan on teatteria ja hienoa ravintolaa jne. Miehet ovat kertoilleet jostain matkoistaan formulakisoihin ja viskinmaisteluista skotlannissa ja mä siinä hiljaa mietin, että anteeksi mutta miksi ihmeessä sä olet kiinnostunut musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, vaikka en kyllä tajua miksi. Noi mun kokemukset tosiaan on teatteria ja hienoa ravintolaa jne. Miehet ovat kertoilleet jostain matkoistaan formulakisoihin ja viskinmaisteluista skotlannissa ja mä siinä hiljaa mietin, että anteeksi mutta miksi ihmeessä sä olet kiinnostunut musta.
Varmaan siksi, että ne on saanut vibat ettet välitä niiden rahoista ja koska ne haluu polttaa ite kaikki fyrkkansa😆
Ne haluu et ootat niitä kiltisti kotona ja kudot sukkaa.
Kerro seuraavilla treffeillä, että sulla on fetissi siveysvöihin, niin alkaa timantteja tippua sun korurasiaas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi, että ne on saanut vibat ettet välitä niiden rahoista ja koska ne haluu polttaa ite kaikki fyrkkansa😆
Ne haluu et ootat niitä kiltisti kotona ja kudot sukkaa.
Kerro seuraavilla treffeillä, että sulla on fetissi siveysvöihin, niin alkaa timantteja tippua sun korurasiaas.Aika erikoinen ajatus, jos olisis noin. Kyllä heillä jonkinlainen käsitys on mun elämäntyylistäni, harrastuksistani ja työstäni ollut eikä tuo oikein sovi niihin. Mä viihdyn kyllä kotona, kun työn puolesta joutuu reissaamaan, mutta en mä kauhesti ihan kotona istuksi.
MItä mä tekisin timanteilla? En käytä juurikaan koruja ja nekään mitä käytän eivät ole mitään timantteja ja jalometalleja. Ovat paljon edullisemmista materiaaleista, vaikkakaan eivät koruina niitä halvimpia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, vaikka en kyllä tajua miksi. Noi mun kokemukset tosiaan on teatteria ja hienoa ravintolaa jne. Miehet ovat kertoilleet jostain matkoistaan formulakisoihin ja viskinmaisteluista skotlannissa ja mä siinä hiljaa mietin, että anteeksi mutta miksi ihmeessä sä olet kiinnostunut musta.
Olet todella kaunis ja tasokas. Et ehkä itse tajua sitä. Ei muuten pääse rahapiireihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella kaunis ja tasokas. Et ehkä itse tajua sitä. Ei muuten pääse rahapiireihin.
Niin hän varmaan on:)
Hyvähän se on jos on jalat maassa. Timantteja tai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ole edes tiennyt noiden olleen jotain "rahapiirejä".
Mitäs jos naisella on kallis maku ja miehen maksukyky ei riitäkkään?
- Anonyymi
Se on naiselle goodbay
Anonyymi kirjoitti:
Se on naiselle goodbay
Mutta jääkö mies tiskaamaan, jos laskuun ei riitä rahat?
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Mutta jääkö mies tiskaamaan, jos laskuun ei riitä rahat?
Ennen jo sanotaan goodbay sen kertoo jutut jo nopeasti ja jos normaali ei kelpaa niin heippa sellaiselle tytölle ja etsitään normaalia naista ja hempukat ja heipsan keikkaa tytöt tinderi ja korkeastikoulutetuille jännämiehille
- Anonyymi
Mies voi olla todiste naisen kalliista mausta😉
Hyvä kriteeri on, että ottaisiko miehen vaikka tämä olisi köyhempikin. Anonyymi kirjoitti:
Mies voi olla todiste naisen kalliista mausta😉
Hyvä kriteeri on, että ottaisiko miehen vaikka tämä olisi köyhempikin.Totta muutes.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Totta muutes.
Näin on. Siinä paikassa on vaikea valehdella itselleen.
Vaikeusaste kohoaa, jos on itsellä tuohta, eikä toisen varakkuudella ole siten varsinaista merkitystä omaan elintasoon.
Joten jonkin muunlainen kysymys itselle tunteiden aitoudesta pitäisi pystyä tekemään silloin kun esim mies on rikas ja nainen köyhä.
Miljoonan euron kysymys😄🤣
- Anonyymi
En tiedä. En ole laskenut.
- Anonyymi
Riippuu hotellista
- Anonyymi
Mina ola irakiusta puhu huno suome mut tytöt tykätä minasta mina maksa rialilla eurolla doradilla mina varakas mias tytö tula seura kinu seksyä ja sano mina rakasta iso muna rikas mias sina jumal
- Anonyymi
Tytöt maksa raha minalle jota ole miun kaa oih jumalain mias tytö anta pimppa
Sehän riippuu ihan treffiseurasta. On joskus muinoin mennyt monta sataa yhteen iltaan. Eipä siinä mitään järkeä ollut. Silti, onhan se hieno ele, maksaa toiselle juuri nuo mitä mainitsit, juomat, ruuat, liput...
Siviilipillu tulee kalliimmaksi loppujenlopuksi kuin huorissa käyminen, jos ei mukamas oma käsi riitä. Jos tarvii toista ihmistä johonkin asiaan, niin aina maksaa.
- Anonyymi
Olisin kerran vienyt naisen treffeille karibialle. Olin maksanut 12000 euroa mutta ei nainen lähtenyt treffeille. Nainen epäili ettei minulla olisi rahaa edes. Olisin näyttänyt tiliotteen mutta ei halunnut.
- Anonyymi
En vie naista raflaan joten en kuluta mitään.
- Anonyymi
Kerran maksoin pizzan naiselle ja juoman. Ei se paska halunnut sit toisille treffeille.
- Anonyymi
Voin kuluttaa paljonkin jos on kiva nainen. En minä silleen mieti rahan kulutusta koska rahaa nyt menee muutenkin kaikkeen turhaan. Ostin vähän aikaa sitten polkupyörän peräkärryn että vois tavaroita kuskaa sillä mutta en tykännyt siitä kärrystä ekan ajon jälkeen. Se oli aika raskas vetää perässä polkupyörällä. Siihen tuhalsin 180 euroa, myin sen pois 110 eurolla eli tappiota tuli. Täysin turha ostos oli että treffeillä rahan kulutus voi olla myös täysin turhaa jos naista ei kiinnosta tutustua sitä ekaa kertaa enempää. Olen vienyt naisia konsertteihin ja huvipuistoihin kyllä se 50-100 euroa aina maksaa lippu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085