YLE: Macron, Scholz ja Draghi saapuivat Kiovaan.

Mitä asiaa troikalla on Zelenskylle? Vaihtoehdot:
1: "Tapelkaa sitkeästi Venäjän imperiumia vastaan niin voitte sitten joskus integroitua tulevaan EU-imperiumiin kunhan se on saatu pystyyn"
2: "Luovuttakaa ja alistukaa sovinnolla Venäjän imperiumin alamaisvaltioksi Valko-Venäjän tavoin. Imperiumien raja on Ukrainan länsiraja".

Vaihtoehto 1 olisi sikäli toivottavampi, että Venäjän imperiumi on jo olemassaolevaa todellisuutta,, mutta EU-imperiumi ei ehkä koskaan.

12

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos alistuu Venäjän alamaiseksi niin saa kaiken toivon heittää. EU:n suhteen on vielä toivoa. Voi panna integraatiolle hanttiin ilman että tervitsee tapella verissä päin.

• Anonyymi

Hieno tuki Ukrainalle, että saa noin korkea-arvisia vieraita. Pjutinia harmittaa.

• Anonyymi

Eräs Hels yliopistolta arvonimen saanut henkilö kirjoittaa jatkuvasti maamme edun vastaista tekstiä.
      .Erikoiseksi hänen kirjoituksensa tekee se, että hän twiittauksistaan korvaa arvonimessään olevan s-kirjaimen isolla z-kirjaimella.

• Anonyymi

Eivät ole asianomaisen yliopiston asianomaisen tiedekunnan edun eikä maamme edun mukaista nuo kirjoitukset ja niissä oppiarvo n s-kirjaimen korvaaminen isolla z-kirjaimella. Asiaan tulee heti puuttua!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole asianomaisen yliopiston asianomaisen tiedekunnan edun eikä maamme edun mukaista nuo kirjoitukset ja niissä oppiarvo n s-kirjaimen korvaaminen isolla z-kirjaimella. Asiaan tulee heti puuttua!!!

Ehkä arvaatte, mistä arvonimestä on kysymys, arvonimestä, jossa twiittaaja itse korvaa srvonimessä olevan s-kirjaimen isolla z-kirjaimella ja kirjoittelee oman maamme edun vastaisesti ja naapurimaan valtiollisia trolleja myötäillen. Hyvin tuomittavaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä arvaatte, mistä arvonimestä on kysymys, arvonimestä, jossa twiittaaja itse korvaa srvonimessä olevan s-kirjaimen isolla z-kirjaimella ja kirjoittelee oman maamme edun vastaisesti ja naapurimaan valtiollisia trolleja myötäillen. Hyvin tuomittavaa!!

Voisitteko selventää, sözzöttäjät? Onko kyseesä Juuhan Bekmanni?

• Anonyymi

Voihan Venäjä. Että Venäjän Imperiumi muka on jo olemassa. Venäjän kansantulo on pienempi kuin Italian. Yksin Saksan kansantalouden koko on moninkertainen verrattuna Venäjään. Kriisitilanteessa transatlanttinen länsi on yhtenäinen valtava voima.
      Ukrainassa vierailevat valtiomiehet edustavat jotain sellaista, johon verraten en Venäjää nimittäisi missään enkä koskaan imperiumiksi. Maata, joka on jo hävinnyt sodan, jonka itse aloitti rikollisella hyökkäyksellään Ukrainaan.

• Anonyymi

Ja tällaista roistovaltiota meillä ihannoi ja mainostaa korkean yliopistollisen oppiarvon saanut henkilö, joka twiittauksistaan on oppiarvonsa nimessä olevan s-kirjaimen korvannut isolla z-kirjaimella. Eikö Helsingin yliopiston asianomainen tiedekunta jo herää !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tällaista roistovaltiota meillä ihannoi ja mainostaa korkean yliopistollisen oppiarvon saanut henkilö, joka twiittauksistaan on oppiarvonsa nimessä olevan s-kirjaimen korvannut isolla z-kirjaimella. Eikö Helsingin yliopiston asianomainen tiedekunta jo herää !!!

Sen d'llä alkavan arvonimen on myöntänyt johtavan yliopistomme valtiotieteellinen tiedekunta ja tätä arvonimeään asianomainen turmelee korvaamalla arvonimessä olevan s-kirjaimen isolla z-kirjaimella ja kirjoittamalla oman maamme vastaisia ja naapurimaan valtiollisen trolliarmeijan probagsndaa tukevia twiittauksis, näin jo vuosia ja vuosia. Kuinka kauan maamme sallii tällaisen jatkua.

• Anonyymi

"Italian tukipaketista luvataan siivu ukrainalle,siksi draghi oli siellä"!!!

• Anonyymi

Sota on nyt pysähtynyt paikalleen!Ukrainalle varmasti annettu ohjeita jotka johtavat rauhaan?Eu on saattanut lehmänsä ojaan?

• Anonyymi

siionin viisaat kokoontuu 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe