Mies ei ole oma itsensä vanhempiensa läsnäollessa

Anonyymi

Mieheni on aina vaivaantunut kanssani omien vanhempiensa ollessa läsnä. Käyttäytyy ylikorostetun asiallisesti ja on totinen. Muulloin on rento ja hymyilevä, oma itsensä. Onko muilla ollut samaa ja mistä tämä käytös voi johtua? Johtuuko se minusta vai hänen vanhemmistaan? Mieheltä en saanut vastausta.

6

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köpököistä se johtuu ja on ihan yleistä ja normaalia.
      Sinusta se ei johdu.
      Et ole tosiaankaan asian kanssa yksin.

    • Anonyymi

      Osaako joku sanoa miksi vanhempien seura tekee vaivaantuneen olon?

    • Anonyymi

      Mun exällä oli salaisuus ja pelkäsi että vanhempansa paljastavat sen. Niin kävikin kun appi kerran paljasti sen, miehellä oli salalapsi yhden illan jutusta. Lapsen elämässä ei ollut mukana eikä halunnut asian tulevan ilmi, vaikka lapsi oli saanut alkuna jo vuosia ennen meidän suhdettamme. Erosimme kun asia paljastui. Voisiko sinullakin mies pelätä jotain paljastuksia hänen menneisyydestään?

      • Anonyymi

        Etkö tosiaan ollut nähnyt hänen papinkirjaansa? Siinä lehtolapsi on mainittu.
        Jos hän ei ole lasta tunnustanut, niin ei vanhemmatkaan olisi tienneet koko asiasta.
        Miksi erosit?
        Koska salasi, vai koska maksoi elatusapua, vai tapasi salalasta?


    • Anonyymi

      Valtaosa ihmisistä on ainakin hieman erilaisia eri ihmisten seurassa. Moni jopa palautuu lapsuudenkotiin mennessään hieman sellaiseen outoon lapsen asemaan. Normaalisti tosi itsenäinen ja omatoiminen onkin yhtäkkiä täysin passattava jne. Jos vanhemmat tapaa jossain ihan muualla niin tilanne voi olla epämääräinen ja jäykkä. varsinkin jos vanhempiaan ei tapaa kauhean useasti, voi sellainen luonteva aikuisuuden yhdessäolo loistaa poissaolollaan.

      • Anonyymi

        Itse esimerkiksi kuulemma puhun eritavalla, jos soittaja on jompikumpi vanhemmistani. Sanon kuulemma, sillä en itse huomaa sitä lainkaan. Minut tuntevat kuitenkin tietävät heti, jos soittaja on toinen vanhemmistani. Esim. lapauuden murre nousee silloin kuulemma hieman pintaan, tietty nuotti, tietyt sanat ja sanonnat, joita ei muutoin kuule.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe