Miksi rehvastella vanhoilla panoilla?

Anonyymi

Olen itse aika helvetin kokenut ja elämää nähnyt 42-vuotias, akateemisesti koulutettu ja varsin avarakatseinen mies.

Mua kiinnostaa, että miksi naiset retostelevat mielellään vanhoilla panoillaan, mutta kun avaan vastavuoroisesti omaa kokemuslaariani, niin naama menee näkkärille.

Onko kyse jostain kusisesta alistamisyrityksestä, itsensä kiinnostavammaksi tekemisen yrityksestä, keskenkasvuisuudesta vaiko mistä?

Pidän kokeneista naisista ja itselläkin on pitkälle 150 kumppania. Saman sallin kumppanille kuin itselleni, luonnollisesti, mutten ole aiemmilla panoillani kehuskellut tai ottanut puheekseni milloin missäkin.

Ihan vitun rasittavaa. Ihmiset nussivat, kakkaavat ja syövät. Perustoimintoja- ja tarpeita. Hyvästä tyypistä tulee vaan ääliö omissa korvissani ku moista kuuntelee.

En ole koskaan ollut impien tai uskovaisten perään ja arvostan kokemusta. Ei järvi soutamalla kulu, mut ei semmonen Pulttibois -luokan typeryyskään jaksa iskeä. Mielikuvat on ainakkn itselle kivempia.

17

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän täytyy nyt kysyä, että mistä noita tollasia helmiä on löytynyt? Kuulostaa meinaan todella oudolta toiminnalta.

      • Anonyymi

        En tiedä. Varmaan itsellä vikaa päässä kun on tollasia valinnut. No, asiallinen keskustelu aiheesta on jees, enkä mä ajattele, että toisen eletty elämä ois multa pois päinvastoin. Jännä vaan ku vastaa jotain ni saa pitkää naamaa. Ois kiva löytää fiksu ja kokenut nainen, mutta varmaan puhdasta fantasiaa. Toki fantasiat on kivoja 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Varmaan itsellä vikaa päässä kun on tollasia valinnut. No, asiallinen keskustelu aiheesta on jees, enkä mä ajattele, että toisen eletty elämä ois multa pois päinvastoin. Jännä vaan ku vastaa jotain ni saa pitkää naamaa. Ois kiva löytää fiksu ja kokenut nainen, mutta varmaan puhdasta fantasiaa. Toki fantasiat on kivoja 😂

        Mua häiritsee tuo "kokenut nainen". Toivottavasti et ainakaan noilla sanoilla etsi, sekin kun voisi selittää. Ei niiden asiallisten ja fiksujen yleensä tarvitse määrittää itseään noin. Kaikilla on historiansa, eikä sitä tarvitse sen kummemmin korostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua häiritsee tuo "kokenut nainen". Toivottavasti et ainakaan noilla sanoilla etsi, sekin kun voisi selittää. Ei niiden asiallisten ja fiksujen yleensä tarvitse määrittää itseään noin. Kaikilla on historiansa, eikä sitä tarvitse sen kummemmin korostaa.

        Voi tosiaan olla, että jos kokeneisuutta haetaan, niin sitä on sitten tarve korostaa. Ehkä siitä tulee jokin kilpailu ja se aiheuttaa sitten naaman vääntelyä, jos oma luku onkin pienempi. Olisitko ehkä törmännyt kovasti kilpailuhenkisiin naisiin?


    • Anonyymi

      Uskon miehenä niin, että nainen haluaa olla se kokeneempi kumppani. Onko menneisyydellä merkitystä, kun miehet alisti naisia vielä -80- luvulla ja naiset haluaa nyt todistaa, etteivät alistu enää ja haluavat olla se joka määrää. Sinä kokeneena miehenä heikennät sen mahdollisuutta?

      Miehet ja naiset uskon ajattelevan eri tavalla näistä, uskon toki, et on myös eriäviä mielipiteitä samaa sukupuolta olevien keskenkin. Itse ajattelen, etten voisi olla naisen kanssa, jolla on paljon seksiaktiviteettia ollut.

      Luottamus, sitoutuminen, yhdessä olo eri elämän arvot omaavan kanssa synnyttää vain turhia riitoja. Tautipelot, asioiden vähättely, jotka kokee itselle merkitykselliseksi, ei anna uskoa yhdessä ololle. Mies ennakoi enemmän tulevaa, kun nainen elää hetkessä.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että kokeneet harvemmin haluaa mennyttä kaivella. Koska siellä voi olla arkoja juttuja, joita ei halua muistella. Elämä on ....monenmoisia?


    • Anonyymi

      Aloittaja 150 naiskumppania, naiset pelkää vertailua. Mihin kategoriaan kenetkin naisen määrittelet. Helppo, vaikea, kiinnostava, potentiaalinen kumppani, hyvää bailuseuraa, edustava, fiksu, blondi, kevytkenkäinen, hairahdus, pettymys jne. Onhan näitä paljon muitakin. Epäily tulevasta?

    • Anonyymi

      Tuota...akateemisesti koulutettu ja yleistät noin?! Joku ei nyt täsmää... se, mikä meidät akateemisesti koulutetut erottaa ei-akateemisista on yleensä juuri tuo, ettemme koskaan yleistä koska no, sehän ei ole akateemista ja sehän on maallikkomaista tai joku sanoisi junttimaista.

    • Anonyymi

      Itselleni naisena on ihan sama kuinka kokenut mies on. Tärkeämpää on hyvä kemia ja ylipäätään se että viihtyy toisen seurassa. En haluaisi kuulla ensimmäisillä treffeillä miehen kertovan, että olen muuten pannut 159 naista. Ihan toisarvoista asioita. Omat kriteerit on.. miehen pitää tulla toimeen omillaan ja käy säännöllisesti töissä. Sitten kaikki muu loksahtaa jos loksahtaa.

      • Anonyymi

        Erooksää jos mies saa potkut?


    • Anonyymi

      Mahdatko olla sanonut/kohdellut naistasi jotenkin epäkunnoittavasti? Ehkä haluaa ”näpäyttää” sinua kilpailuhenkisenä ihmisenä takaisin jostain asiasta. Itse en arvosta noin montaa ( 150) naista pannutta miestä. Ei herätä mitään luottamusta tai arvostusta. Jos ei arvosta kumppania, tulee sanottua kaikkea typerää, kuten kehuskeltua esim. vanhoilla panoilla….

    • Anonyymi

      Akatemiaan ei vaadita mitään suurta järkeä, pelkkä hyvä ulkomuisti riittää, tuntuuko joskus että, olet oivaltanut jotain sellaista mitä kukaan muu ei vielä ole.
      Matemaattinen älykkyys, ei takaa vielä, että ymmärtäisi vielä yhtään mitään.
      Kumppanien määrä ei aina kerro totuuta seksitaidoista, halu kiihottaa toinen huippuunsa, työkalun sopivuus, ja intohimo, sekä tunne siitä kumpikin välittää toisesta, saavat aivan mahtavia tunteita aikaan.

    • Anonyymi

      Joku prätkä hiiri hokee kolmelle muijjalle samaan aikaan rakastan rakastan, ja blastaa kavereille että on jo yli 300 kaatoa kovalla egolla, on jotain niin ihanaa.

    • Anonyymi

      No itse koen näin että jos on 150 kumppania oli kyseessä nainen tai mies hän on jollain tavalla terapian tarpeessa ja yrittää täyttää seksikumppaneilla jotain tyhjiötä tai ongelmaa joka hänen korviensa välissä on.

      • Anonyymi

        Tälläisiä löytyy saastoja


    • Anonyymi

      Elämänkumppaninäkökulmasta vain tulevalla on väliä.

      Kiertopalkinnon kanssa ennuste on huono.

    • Anonyymi

      Ompa outoa koko aloitus? Kun kaksi ihmistä aloittaa terveen suhteen. Taaksen pitäisi jättää eli sulkea ovi kinni mennet suhteet.Miksi niitä menneitä suhteita tai panoja pitää tuoda pöytiin uuden suhteen kanssa.Jos nitä tuodaan niin silloin haikaillaan myös niitä ja ei osattu laskea irti ne.Mitä tulee miehin en nyt tarkoita aloiteen tekijää vaan yleiseti. Annan pari esim. Autoin yksi mies. Menin hänen tuoeksi sosiaali virasto.Henkilö oli ystäväni ystävä,Minulla ei ystävyyttä hänen kanssaan.Käynti vain sosiali virasto tukena,ei kahvitelua,vaikka pyysi.. Vuodet kului paljon. Jossain menin henkilön ohi.Katsoin tervehtimättä ohi kulkiessa.Itä-Hesinki aluella.Ajatellen rappiolle tuokin mennyt juoppo porukoissa joi keskikaljaa. Hän kovaan ääneen juoppo porukassa kaljassa: Katsokaa tuo nainen olen häntä pannut. En reakoinnut takaisin ei syytä!Ihmisen mieli halut ja kun ne ei kohtaa naisen mieltä ja haluja,Kannetaan vuosia kaunaa : Pästettään mörköjä suusta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe