saavat olla uudess kodissa? Onko heitä pakko ottaa sillon kun pitäisi? Meillä ramppaa väkeä jatkuvasti ja en jaksa siivota ja kokata ruokaa jota ne ei kelpuuta. Ei puhu mitään mutta sotkevat ja huutavat. Kasvatettu huonosti ja minä, äitipuo pitäisi päästä viettää omaalaatuaikaa, eikä kaitseta toisten lapsia.
Yritän olla ihana äitipuoli, kaunis olen, mutta se ei riitä kun lapset mellastaa täällä.
Olen kuin siivooja joka epäonnistuu kaiekssa.
Olen ilmoittanu miehen eksälle ttä pitäs lapset kotona, eikä ne tulisi jatkuvasti tänne, mutta kun sen pitää päästä tanssiin ja iltaa viettää.
Ei ole yhtiestä aikaa, kun nämä tulee meille miten sattuu, olisi kiva kun kysyisivät minulta koska voi tulla. Kyllä ajan ne sitten kotiin kun kyllästyn.
On kauheeta olla hyvä äitipuoli kun väsyy. Jos lapset on meillä 5 päivää ja äidin luon joskus niin mistä me raavitaan rahat ruokaan, eikoskaan tuo mitään meille.
Äitipuoli ei voi mitään valittaa, mutta ex äiti voi laittaa lapset isälleen miten haluaa.
Rankkaa on.
Kuinka paljon toisen pennut
15
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa valitat niiden isälle etkä meille.
- Anonyymi
Jospa tunnistat tämän miehen kirjoittamaksi provoksi? Esim tuo kohta- ”kaunis olen”, no joo se liittyykin kodinhuoltoon olennaisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tunnistat tämän miehen kirjoittamaksi provoksi? Esim tuo kohta- ”kaunis olen”, no joo se liittyykin kodinhuoltoon olennaisella tavalla.
Tuo aloittaja on vanha yksinäinen äijä , joka vihaa naisia ja lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on sama trolli, kun tuo, joka kirjoitti, aloituksen ” Miksi miehen lapset ei ymmärrä”.
Ja monen muukin aloituksen , yleensä aloitukset alkaa , miehen lapset sitä ja tätä.
Sitten sillä on vaikea lukihäiriö, tai kirjoittelee jurrissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on sama trolli, kun tuo, joka kirjoitti, aloituksen ” Miksi miehen lapset ei ymmärrä”.
Ja monen muukin aloituksen , yleensä aloitukset alkaa , miehen lapset sitä ja tätä.
Sitten sillä on vaikea lukihäiriö, tai kirjoittelee jurrissa.Juu, puhut varmaankin samasta miehestä kuin me muutkin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittaja on vanha yksinäinen äijä , joka vihaa naisia ja lapsia.
No sen kyllä jutuistaan huomaa
- Anonyymi
Älä päästä sisään. Sano ettei nyt käy. Opettele sanomaan ei.
- Anonyymi
Älä vingu. Itse miehen otit ja sen myötä poppoon valitsit. Ottaa päästä tuollaiset vinkujat! Lapset kuului pakettiin!
- Anonyymi
Tuoko mies tämä omiin trollauksiin vastaaminen iloa sinun elämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoko mies tämä omiin trollauksiin vastaaminen iloa sinun elämään?
Oijoi jos osuu ja uppoaa voi sen aina muuksi yrittää vääntä. Ei mennyt läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi jos osuu ja uppoaa voi sen aina muuksi yrittää vääntä. Ei mennyt läpi.
Nyt en ymmärrä kyllä…
- Anonyymi
Ainahan se menee näin. Entinen äiti häpee niin jättää lapsensa uuden äidin huollettavksi. Mis on urpo kun ei tajuu että eksä vaan hankaloittaa ja kinuaa rahaa.
Uusi äiti on kullan arvoinen ihminen joka korjaa lasten ongelmat ja puutteet ja viat, ilman häntä lapset olisivat pelinappuloita.
Onnkeis mies tajusi että uusi äiti on paras ratkaisu.- Anonyymi
Siinän se on yksinäinen vanha äijän käppänä , jonka viha kohdistuu naisiin ja lapsiin.
Taitaa äijällä olla paha krapula.
- Anonyymi
Lapset on ihania. Varsinkin bonuslapset.
- Anonyymi
Niinpä, hietä voi kouluttaa mieleisekseen, heille voi järkkää kotitöitä jotta saa itse huilata ja käsyttää heitä ja meillä miehenkakarat siivoo aina huushollimme, ennenkuin lähtee, kesäsin siivoo pihan ja autotallin sekä talvella lumikolaavat pihan ja hiekottaa. Ei sen kummempia hommia, nopsaan tehtävisä ja ruuan ja täälläolon maksuksi. Muuten ei tuo mitään e i rahaa eikä ruokaa eikä vuodevaatteita.
Me saamme sitten olla vaan kun kodinhoitajat hoitaa, me vaan käskytämme. Sitä se on isän luona, ei täällä ole jodinhoitajaa ja kokkia, vaan vieraat tekevät.
Ja se kasvattaa lasia omatoimisuuteen ja opettaa että mitkään ei tule ilmaiseksi. Nytkin ovat mattoja pesemässä koko päivän.
Tänään meen heidän isän kanssa tanssuihin, joten lapset ovat meidän yhteisten kullannuppujen kanssa täällä. Aivan ihanaa kun on lastenhoitajatkin omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983