Kuinka paljon toisen pennut

Anonyymi

saavat olla uudess kodissa? Onko heitä pakko ottaa sillon kun pitäisi? Meillä ramppaa väkeä jatkuvasti ja en jaksa siivota ja kokata ruokaa jota ne ei kelpuuta. Ei puhu mitään mutta sotkevat ja huutavat. Kasvatettu huonosti ja minä, äitipuo pitäisi päästä viettää omaalaatuaikaa, eikä kaitseta toisten lapsia.
Yritän olla ihana äitipuoli, kaunis olen, mutta se ei riitä kun lapset mellastaa täällä.
Olen kuin siivooja joka epäonnistuu kaiekssa.
Olen ilmoittanu miehen eksälle ttä pitäs lapset kotona, eikä ne tulisi jatkuvasti tänne, mutta kun sen pitää päästä tanssiin ja iltaa viettää.
Ei ole yhtiestä aikaa, kun nämä tulee meille miten sattuu, olisi kiva kun kysyisivät minulta koska voi tulla. Kyllä ajan ne sitten kotiin kun kyllästyn.

On kauheeta olla hyvä äitipuoli kun väsyy. Jos lapset on meillä 5 päivää ja äidin luon joskus niin mistä me raavitaan rahat ruokaan, eikoskaan tuo mitään meille.

Äitipuoli ei voi mitään valittaa, mutta ex äiti voi laittaa lapset isälleen miten haluaa.
Rankkaa on.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa valitat niiden isälle etkä meille.

      • Anonyymi

        Jospa tunnistat tämän miehen kirjoittamaksi provoksi? Esim tuo kohta- ”kaunis olen”, no joo se liittyykin kodinhuoltoon olennaisella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tunnistat tämän miehen kirjoittamaksi provoksi? Esim tuo kohta- ”kaunis olen”, no joo se liittyykin kodinhuoltoon olennaisella tavalla.

        Tuo aloittaja on vanha yksinäinen äijä , joka vihaa naisia ja lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tunnistat tämän miehen kirjoittamaksi provoksi? Esim tuo kohta- ”kaunis olen”, no joo se liittyykin kodinhuoltoon olennaisella tavalla.

        Aloittaja on sama trolli, kun tuo, joka kirjoitti, aloituksen ” Miksi miehen lapset ei ymmärrä”.
        Ja monen muukin aloituksen , yleensä aloitukset alkaa , miehen lapset sitä ja tätä.
        Sitten sillä on vaikea lukihäiriö, tai kirjoittelee jurrissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on sama trolli, kun tuo, joka kirjoitti, aloituksen ” Miksi miehen lapset ei ymmärrä”.
        Ja monen muukin aloituksen , yleensä aloitukset alkaa , miehen lapset sitä ja tätä.
        Sitten sillä on vaikea lukihäiriö, tai kirjoittelee jurrissa.

        Juu, puhut varmaankin samasta miehestä kuin me muutkin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloittaja on vanha yksinäinen äijä , joka vihaa naisia ja lapsia.

        No sen kyllä jutuistaan huomaa


    • Anonyymi

      Älä päästä sisään. Sano ettei nyt käy. Opettele sanomaan ei.

    • Anonyymi

      Älä vingu. Itse miehen otit ja sen myötä poppoon valitsit. Ottaa päästä tuollaiset vinkujat! Lapset kuului pakettiin!

      • Anonyymi

        Tuoko mies tämä omiin trollauksiin vastaaminen iloa sinun elämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko mies tämä omiin trollauksiin vastaaminen iloa sinun elämään?

        Oijoi jos osuu ja uppoaa voi sen aina muuksi yrittää vääntä. Ei mennyt läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi jos osuu ja uppoaa voi sen aina muuksi yrittää vääntä. Ei mennyt läpi.

        Nyt en ymmärrä kyllä…


    • Anonyymi

      Ainahan se menee näin. Entinen äiti häpee niin jättää lapsensa uuden äidin huollettavksi. Mis on urpo kun ei tajuu että eksä vaan hankaloittaa ja kinuaa rahaa.
      Uusi äiti on kullan arvoinen ihminen joka korjaa lasten ongelmat ja puutteet ja viat, ilman häntä lapset olisivat pelinappuloita.
      Onnkeis mies tajusi että uusi äiti on paras ratkaisu.

      • Anonyymi

        Siinän se on yksinäinen vanha äijän käppänä , jonka viha kohdistuu naisiin ja lapsiin.
        Taitaa äijällä olla paha krapula.


    • Anonyymi

      Lapset on ihania. Varsinkin bonuslapset.

      • Anonyymi

        Niinpä, hietä voi kouluttaa mieleisekseen, heille voi järkkää kotitöitä jotta saa itse huilata ja käsyttää heitä ja meillä miehenkakarat siivoo aina huushollimme, ennenkuin lähtee, kesäsin siivoo pihan ja autotallin sekä talvella lumikolaavat pihan ja hiekottaa. Ei sen kummempia hommia, nopsaan tehtävisä ja ruuan ja täälläolon maksuksi. Muuten ei tuo mitään e i rahaa eikä ruokaa eikä vuodevaatteita.

        Me saamme sitten olla vaan kun kodinhoitajat hoitaa, me vaan käskytämme. Sitä se on isän luona, ei täällä ole jodinhoitajaa ja kokkia, vaan vieraat tekevät.

        Ja se kasvattaa lasia omatoimisuuteen ja opettaa että mitkään ei tule ilmaiseksi. Nytkin ovat mattoja pesemässä koko päivän.
        Tänään meen heidän isän kanssa tanssuihin, joten lapset ovat meidän yhteisten kullannuppujen kanssa täällä. Aivan ihanaa kun on lastenhoitajatkin omasta takaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1605
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1018
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe