Minä en kutsu mökilleni

Anonyymi

Kavereita kumppaneineen jotka seurustelee. En halua nähdä kun toiset halailee ja pussailee ja panee koska olen itse sinkku. Olisi vaan ärsyttävää nähdä kun pariskunnat halailee ja ovat kiinni toisissaan ja kännissä ne sitten panee niin että koko mökki raikaa.

11

77

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä kutsun ainoastaan maksullisia naisia kotiini.

• Anonyymi

Se on ihan oikein. Itse en huoli edes onnellisia ihmisiä kylään, vaikka sinkkuja olisivatkin. Lohduttoman yksinäiset ovat tervetulleita.

• Anonyymi

Melkoiset kekkerit teillä siellä mökillä jos pariskunnat kutsuu kaikki kaverit katselemaan panemistaan? Tuollaisella exhibitionismillahan voisi alkaa takoa rahaa!

• Olisi kyllä painajaista katsella sivusta ,kun muilla on elämää.

• Anonyymi

Saitko mökin perinnöksi?

• Anonyymi

👍👍👍🙃

• Anonyymi

Voi laittaa mökille pääsymaksun 1000euroa. Ja oleskelumaksu eEsim. 250euroa/tunti.

• Anonyymi

Vierailulla käyvät seurustelusuhteessa olevat ihmiset eivät varmaan missään pussaile toisten nähden. Kyllä ne asiat hoidetaan kotona.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Minun kaverit on niin aikuisia jo ettei ne paneskele vieraan mökissä eli minun mökissä.
      Juhannuksena tulee tänne mökille porukkaa. Veljeni ja kaveri nainen jonka kanssa olen pannut monesti.

• Sellaiset hillityt orgiat ovat ihan kivoja. Yleensä mukana on ollut myös sinkkuja.
      Vaatii tietysti kunnon intiimitilat, ettei irstailla missään autolautan kimppahytissä.

• Anonyymi

Ei mökilläni ole mitään orgioita. Joskus joku kaveri pariskunta on alkanut nussimaan olohuoneen sohvalla vaikka sanoo että menkää vierasmajaan niin ei ne tottele. Lähinnä sen takia en halua mitään pariskuntia mökille koska ne kännipäissän ei kunnioita mökin omistajan toiveita ettei olohuonessa panna muiden nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      83
      1664
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1243
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      985
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      883
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      825
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      778
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      14
      694
    8. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      680
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      29
      666
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      69
      640
    Aihe