On hevosten hommia, ennen oli hevoset joilla nämä hommat tehtiin, nykysin vuokratöinä ja alimman paskatyöpalkoilla, huhhuh. esim muurarin apulainen joka vittu tekee enemmän töitä ku itse muurari, ja muurari vetää 30€h btw.
Vuokratyöpaikat on aina paskahommia
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele muurariksi niin pääset itsekkin kunnon palkoille, ei vaadi ylioppilastutkintoa.
- Anonyymi
Kyse oli paskaduuneista vuokrafirmoissa, lisää juttuja kiitos.
- Anonyymi
Joissakin vuokrafirmoissa ei ole edes niitä paskahommia. Arsenaalikin ilmoittaa paikoista mitä ei ole edes olemassa.
- Anonyymi
niinhän se monasti on. Mutta se vanha viisaus on tässä: Minkä taaksensa jättää sen edestänsä varmasti löytää.
Jos et vielä ole iällä pilattu niin hanki itsellesi kunnon ammatti . Muutoin olet ikuisesti muurarin apupoika vuokrafirman palkkalistoilla. - Anonyymi
Itse olin vuoratyöntekijä pari vuotta sitten. Samana vuonna yritys palkkasi 4 uutta työntekijää välitysfirman kautta. Taustalla aiemmat huonot kokemukset koeajan lyhyydestä yms. Vuoden jälkeen kolme meistä rekryttiin suoraan yritykseen vakituiseen työsuhteeseen. Työnantaja ei halunnut riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848