On hevosten hommia, ennen oli hevoset joilla nämä hommat tehtiin, nykysin vuokratöinä ja alimman paskatyöpalkoilla, huhhuh. esim muurarin apulainen joka vittu tekee enemmän töitä ku itse muurari, ja muurari vetää 30€h btw.
Vuokratyöpaikat on aina paskahommia
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele muurariksi niin pääset itsekkin kunnon palkoille, ei vaadi ylioppilastutkintoa.
- Anonyymi
Kyse oli paskaduuneista vuokrafirmoissa, lisää juttuja kiitos.
- Anonyymi
Joissakin vuokrafirmoissa ei ole edes niitä paskahommia. Arsenaalikin ilmoittaa paikoista mitä ei ole edes olemassa.
- Anonyymi
niinhän se monasti on. Mutta se vanha viisaus on tässä: Minkä taaksensa jättää sen edestänsä varmasti löytää.
Jos et vielä ole iällä pilattu niin hanki itsellesi kunnon ammatti . Muutoin olet ikuisesti muurarin apupoika vuokrafirman palkkalistoilla. - Anonyymi
Itse olin vuoratyöntekijä pari vuotta sitten. Samana vuonna yritys palkkasi 4 uutta työntekijää välitysfirman kautta. Taustalla aiemmat huonot kokemukset koeajan lyhyydestä yms. Vuoden jälkeen kolme meistä rekryttiin suoraan yritykseen vakituiseen työsuhteeseen. Työnantaja ei halunnut riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265818- 584803
- 984759
- 723776
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 513386
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502792- 432671