Feministien karmea kärsimys

Ei ihan naapurissamme, mutta jo Tanskassa feministit tekevät sellaisia teeveeohjelmia, joissa esitellään naisten sukupuolielinten moninaisuutta ja sanotaan yksiselitteisesti niiden kaikkien olevan hyvin kauniita.

Kun rohkenin sanoa saman tällä palstalla ja vieläpä sanoa että nainen saa, jos tuntee halua, näyttää kauneintansa myös HERTTAILUTARKOITUKSESSA miellyttävälle ja itse valitsemalleen miehelle, syntyi sellainen kakofonia, jota en ole ennen kokenutkaan.

Kyllä suomalaisessa feminismissä ja erityisesti palstafeminismissä on omat erityispiirteensä. Samaan aikaan, kun ulkomaiset feministit kilvan ylistelevät naisen elimien kauneutta, palstafeministit myöntävät korkeintaan, että naisen sukupuolielimet ovat 'neutraalit', kuten joku sisäelin.

Jotkut jopa todistelivat, miten RUMAT ne ovat. En suinkaan pyri diggaamaan ulkomaisia feministejä. Muutenhan he ovat yhtä vähätietoisia ja epäloogisiakin.

Käydyssä vilkkaassa keskustelussa ilmeni, että koko muukin KAUNEUDEN käsite oli feministeille perin vieras. Siihen ei KUKAAN edes viitannut. Täysin vieras oli myös herttailun käsite, muka sillä perusteella. että sitä ei ollut jossakin sanakirjassa. Kuitenkin jokainen normaali käsittää, mitä se tarkoittaa.

Olen pyrkinyt edistämään seksuaalista vapautta ennen kaikkea siksi, että se avaa portit huumaavaan tunteeseen, kun on yhdynnässä rakkaansa kanssa, sekä avaa tien rakastamaan myös silloin, kun ei ole ollenkaan kyse seksistä.

Mutta palstafeministien kielenkäyttökin kertoo enemmän KAUPANKÄYNNISTÄ ja VAATIMUKSISTA kuin RAKKAUDESTA. Uskon, että rakkaus on MOLEMMINPUOLISTA ANTAMISTA.

Ei ole viitettä, että palstafeministit vain kirjoittavat näin puutteellisesti. Paremmin vaikuttaa siltä, että he myös ajattelevat niin, kuin kirjoittavat. Jää sellainen kuva palstan synkästä ilmeestä, että palstafeministit todella kärsivät. 🌹👀

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä se jaksat tuosta feminismistä höpöttää. Rauhoitu jo, ei asiat muutu miksikään niitä hokemalla.

      Muistutat erään puolueen faneja, jotka ovat hokeneet jo kyllästymiseen asti: "Mamu, mamu, mamu..."

      Tällä jatkuvalla hokemisella, sekä muiden haukkumisella he ovat antaneet itsestänä heikkolahjaisten vaikutelman.

      Otappas kuppi kahvia, tuopillinen olutta tai vaikka huumeita, kunhan vain rauhoitut ja saat ajatuksesi pois siitä pelottavasta feminismistä.

      >51m1t1<

      • Vanha konsti ja läpinäkysä. Tuo rietas räähkä ja tiskirotta yrittää niiku tekeytyy ulkopuoliseks ja silvarjol esittää oman näkemyksensä niiku muka puolueettomasti. Ei muute onnistu. Tos muute Sillanpään marssilauluski sanottiin, et "tapa tuttu jo taattojen, nyt on hoidossa poikasten". Jäj-jäj-jäää.

        Ja vaik tulisit nettijohtoo pitki silmille, nii ei se onnistu, koska mää on virtuaaline, eikä mua oo olemaskaa. 👻


      • Anonyymi

        Tyypillinen feministin vastaus, jossa otat politiikan apuvälineeksi ja pyrit rinnastamaan asiat niin, että käänteisesti alat pilkkaamaan poliittista inhokkiasi.
        Jos joku puhuu feminismistä mikä pakko sun on aina persut siihen sotkea?
        Miksi et mene ja tutustu niihin persuihisi ja pääse näin peloistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen feministin vastaus, jossa otat politiikan apuvälineeksi ja pyrit rinnastamaan asiat niin, että käänteisesti alat pilkkaamaan poliittista inhokkiasi.
        Jos joku puhuu feminismistä mikä pakko sun on aina persut siihen sotkea?
        Miksi et mene ja tutustu niihin persuihisi ja pääse näin peloistasi?

        Timpsu onkin oikein emäfeminusti, suoranainen suffragetti! Palstafeministin perikuva!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timpsu onkin oikein emäfeminusti, suoranainen suffragetti! Palstafeministin perikuva!

        Onks se semmone, mitä veminiskit nimittää niiku miesoletetuks, mut miehet ei varmuulen vuoks nimitä olleskaan.

        Soo muute luonnos yks käytetty ratekia. Koiras naamioituu naaraaks, nii se pääsee si sivuumaan oikeita naaraita. Ihmisten ja kyöpelien keskuulessa sitä piletään kuiteskin ala-arvosena konstina. 👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timpsu onkin oikein emäfeminusti, suoranainen suffragetti! Palstafeministin perikuva!

        Emmekös me kaikki ole yksi ja sama, jotka kyniksen ketjussa olemme? Similäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmekös me kaikki ole yksi ja sama, jotka kyniksen ketjussa olemme? Similäkin.

        Kyllä, näissä ketjuissa jokainen anonyymi on yksi ja sama ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näissä ketjuissa jokainen anonyymi on yksi ja sama ihminen.

        Ja si vaan niiku totistaan, et noon eri ihmisii. Mää kylpiän niitä samana, ellei toisin tolisteta. Ähäkutti. 👻


      • Anonyymi

        Voi miten alentavasti kirjoitat vastauksen aloittajalle. Olet sellainen ” minä itse tyyppi”
        Joka luulee tietävänsä jotain, jos olisitolluthiemankin älykkäämpi olisit ymmärtänyt aloittajan tekstin kuten hän oli sen tarkoittanut. Anna arvo toisillekin ihmisille , vaikka tulkitsetkin heitä ihan väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten alentavasti kirjoitat vastauksen aloittajalle. Olet sellainen ” minä itse tyyppi”
        Joka luulee tietävänsä jotain, jos olisitolluthiemankin älykkäämpi olisit ymmärtänyt aloittajan tekstin kuten hän oli sen tarkoittanut. Anna arvo toisillekin ihmisille , vaikka tulkitsetkin heitä ihan väärin.

        En viitsinyt edes lukea, kuin hieman alkua. Oli pointti mikä hyvänsä, niin rajansa se on jankuttamisellakin.

        Vai pitäisikö minun ryhtyä joka ikisessä vastauksessa/aloituksessa ryhtyä jankkaamaan putkisubista ja kosteuden/lämpötilan vaikutuksesta äänennopeuteen ilmassa?

        >😤<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsinyt edes lukea, kuin hieman alkua. Oli pointti mikä hyvänsä, niin rajansa se on jankuttamisellakin.

        Vai pitäisikö minun ryhtyä joka ikisessä vastauksessa/aloituksessa ryhtyä jankkaamaan putkisubista ja kosteuden/lämpötilan vaikutuksesta äänennopeuteen ilmassa?

        >😤<

        Varmuudeksi halua selvetää, että kyse ei ole putken muotoisesta kotelosta. Se on ihan oikea, äänennopeuteen perustuva 1/4 taajuudella toimiva putkibasso. KVG.

        No olihan mukavaa kun jatkoin jankuttamista?

        >☠🥱☠<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten alentavasti kirjoitat vastauksen aloittajalle. Olet sellainen ” minä itse tyyppi”
        Joka luulee tietävänsä jotain, jos olisitolluthiemankin älykkäämpi olisit ymmärtänyt aloittajan tekstin kuten hän oli sen tarkoittanut. Anna arvo toisillekin ihmisille , vaikka tulkitsetkin heitä ihan väärin.

        Lisäksi havaitsin pääkaiuttimien sijoituksessa ongelmia. Ovat nyt sistullisesti hyvässä paikassa, mutta ei äänenlaadulliseti.

        Olen rakentanut jakosuotimen valitsemiini elementteihin 70-luvun koteloihin. Ne ovatkin saman vuosikymmenen kirjahyllyn päällä. Silloin tehtiin laatua, toisin kuin nykyaikana.

        Ongelmaksi muodostuu yli 10KHz:n taajuudet, jotka vaimentuvat lähes 10dB. Kun teho 2x niin äänen voimakkuus muuttuu 3dB.

        Ymmärtänet, että kyse on isosta ongelmasta, johon toivon pikaista ratkaisuehdotusta. Toisaalta harvassa musiikissa on edes 10KHz:n taajuuksia, mutta kyse onkin periaatteesta.

        Kerrohan sinä viisaanpana, mitä minun tulisi tehdä? Ratkaisu tulee olla myös sisustuksellisesti hyväksyttävä.

        Kirjoitan joka ikisen kommenttisi perään vastaavia viestejä, kunnes kerrot ratkaisun.

        >🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬<


    • Anonyymi

      Hienoo, että olet tutkinut ja tutustunut.

    • Anonyymi

      Hmm, sinähän olet itse kertonut elämäsi olevan yhtä kärsimystä. Taas projisoit.

      • Ja sit se Kynis neuvo, ettei saa vajota samalle tasolle, ku palstaveminiskit. Nii mää sit lupasin, et mää kyl jatkossa piän vähän snadimpaa suuta, paitsi jos kiusaus on hirveen iso. 👻


      • Anonyymi
        kynäkyöpeli kirjoitti:

        Ja sit se Kynis neuvo, ettei saa vajota samalle tasolle, ku palstaveminiskit. Nii mää sit lupasin, et mää kyl jatkossa piän vähän snadimpaa suuta, paitsi jos kiusaus on hirveen iso. 👻

        Elämäsi on ollut yhtä kamalaa kärsimystä, näin olet kertonut. Mistähän johtuu? Ai, niin geeneistä, joten tuossa uskossasi et ole asian suhteen mitään tehnyt, paitsi jatkanut kärsimistä. Surkeaa.


    • Anonyymi

      Huomaa, ettei Kyniksen ketjut enää meinaa oikein kerätä vastauksia. Joka ketju on nykyään täynnä noita elteregonsa postauksia.

      • Anonyymi

        Ja raukka luulee ainoaa kommentoijaa eli Timppaa eli Simitiä feministiksi 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja raukka luulee ainoaa kommentoijaa eli Timppaa eli Simitiä feministiksi 😅

        Feministihän se on. Pahantahtoinen räyhääjä jolle kaikki poliittiset ja ideologiset vastustajat on suoria vihollisia, kuten feminismissä on tapana.


    • Anonyymi

      femiNisti soviNisti, moniNisti jokaNisti.... nisti kuin nisti.
      Kerran nisti, aina nisti.

      Ja tuossa on noita: http://www.horrorhomeroom.com/christina-braithwhites-strange-love-craft/

      Christina Braithwhaite, Lovecraft Country -sarjasta, onkin hahmojani, pysäyttää noitavoimillaan täydessä vauhdissa olevan autonkin tyhjästä kuin seinään ja auto lentää romuna ilmaan kun törmää absoluuttiseen näkymättömään esteeseen :)

      Voisin katsoa koko sarjan uudestaaan.

    • Palstafeministit varoivat sanallakaan puuttumasta ALOITUKSENI asioihin. Pyrkivät vain johtamaan keskustelun sivuraiteelle.

      Lienee osoitus, että aloitukseni asiat, naisen kauneimman kauneus, sukupuolielimien käyttäminen herttailussa ja laajemminkin ystävyydenosoituksessa ja koko muukin herttailu.

      Edelleen sulautuminen toisen ihmisen kanssa erottamattomaksi yhdeksi, herttailun perustuminen molemminpuoliseen rakkauteen ja kaikenlaisen kaupankäynnin ja VAATIMISEN mahdottomuuteen rakkaudessa. Nämä ovat palstafeministeille VAIKEITA asioita.

      Ovat osoituksia TUNNEPUOLEN invaliditeetista.

      Kiitoksia kaikille keskustelijoille! 🌹👀

      • Anonyymi

        Sä teet samat oletukset, vaikka "palstafeministit" sulle vastaisivatkin. Vastaamatta päästään siis nopeammin ja helpommin samaan loppuolettamaan.


      • Tätä taas niiku ramasee, masentaa ja keljuttaa, ku ei saa pimitettyy alotusta. Ota ny aineski RaMaVit-öliksiirii, Soon just semmoseen riepomiseen sun kamaloitukseen. 👻


      • Anonyymi

        Niinhän sitä on vatuttanut jo vähän aikaa. Onhan tuo jaksanut jo monta viikkoa aina vaan ihmetellä, kun kukaan ei enää oikein jaksa näihin hänen samaa toistaviin juttuihinsa vastailla. Hänen pitää sitten itse luoda tuota alteregoa lisää ja komppailla itseään. Muuten näissä ei olisi yhtään vastausta enää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe