Kannattaako esim kaupassa yrittää miestä iskeä. Miten aloittaa keskustelu?
Kuntosalilla/kaupassa iskeminen
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydät apua tietenkin kaikessa ja lopuksi kysyt että haluaako lähteä päiväkahville. Jos ei niin kysy että kävisikö myöhemmin. Että voisit tarjota kaffea ja pullaaaaa...
- Anonyymi
Anna kehu jostain, minkä koit hänessä mieleiseksi. Housut, paita, takki, hattu, kengät, ryhti, peppu, olemus tai et vaikutat hyvä luontoiselta mieheltä, jota helppo lähestyä. Sitten kyselyä jotain päivän polttavasta asiasta, vaikka et mitä olet mieltä Putinista.
- Anonyymi
Kuntosalill jokainen suorittaa ohjelmaansa ja välttämättä eivät halua tulla häirityksi.
Kauppa tai muu paikka ihan ok - Anonyymi
Oon seurannut naikkosia, jotka yrittävät hakea miehiltä kuntosalilla huomiota, vaikka miesten vaimot/naisystävät paikalla. Yritetään hakea mieheltä katsekontaktia, ihan törkeää, vaikka näkee että miehellä on oma puoliso salilla mukana. En arvosta ja kunnioita tällaisia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285