Naisen mahti

Anonyymi

Millainen on naisen mahti

58

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen vaietkoon seurakunnassa.

    • Anonyymi

      Naisena en tiedä? Mutta voisin kysyä Millainen on miehen mahti. Itse ainakin tullut höynäytetyksi pahasti elämässäni miesten puolelta! Tietysti yksinäisenä ,ei uteliaana on ollut hyväuskoisuteni takia mahdollista .Kuseta Suomeksi 100 % mies minua ja siis itse sallinut sen.Joten olen täysin menttänyt luoton mieheen,miehiin ja kuljen sitten yksin ilman rakkautta.Arvet ovat niin syvät. Enkä halua lisää arpia. Se on itse suojelua.

      • Anonyymi

        Ei se ole muuta kuin traumaa mitä et edes halua hoitaa kuntoon terapiassa. Sitävastoin haukut täällä jokaisen miehen alimpaan helevettiin ja olet niin feministiä että.
        Se että sinulla on ongelma mielenterveytesi kanssa ei ole koko mieskunnan vika mihin voit purkaa agressiotasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muuta kuin traumaa mitä et edes halua hoitaa kuntoon terapiassa. Sitävastoin haukut täällä jokaisen miehen alimpaan helevettiin ja olet niin feministiä että.
        Se että sinulla on ongelma mielenterveytesi kanssa ei ole koko mieskunnan vika mihin voit purkaa agressiotasi.

        Pidätkö tätäkin keskustelijaa oikeasti jonain muuna kuin trollaavana miehenä, vai oletko itse hanakkana virittelemässä tarinoitasi niihin vastaamalla? Kummassakaan kommentisssa ei ole mitään logiikkaa, mutta toisaalta mt-ongelmaa on varmasti muillakin kuin trollilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö tätäkin keskustelijaa oikeasti jonain muuna kuin trollaavana miehenä, vai oletko itse hanakkana virittelemässä tarinoitasi niihin vastaamalla? Kummassakaan kommentisssa ei ole mitään logiikkaa, mutta toisaalta mt-ongelmaa on varmasti muillakin kuin trollilla.

        Tottakai kaikki sellaiset on trolleja jotka ei tue omaa ideologiaa saati on liian kiusallisia puheineen joka osuu omille varpaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muuta kuin traumaa mitä et edes halua hoitaa kuntoon terapiassa. Sitävastoin haukut täällä jokaisen miehen alimpaan helevettiin ja olet niin feministiä että.
        Se että sinulla on ongelma mielenterveytesi kanssa ei ole koko mieskunnan vika mihin voit purkaa agressiotasi.

        Miehet voisivat itse hoitaa traumansa kuntoon terapiassa, niin ei tarvitsisi hakata, raiskata, pettää, huijata ja alistaa naisia. Mutta kun te luulette, että teillä on joku luojan suoma oikeus olla kusipäitä ja että naisten nyt vaan tulisi kaikki tuo paska hiljaa kestää. Ei onnistu enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kaikki sellaiset on trolleja jotka ei tue omaa ideologiaa saati on liian kiusallisia puheineen joka osuu omille varpaille.

        Siis niinku mitäh? Puhu ihan vain omista ideologioistasi tai uskonnostasi/uskomuksistasi. En minä tuota alkuperäistä kommenttia kirjoittanut. Älä vedä diskurssia mutkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis niinku mitäh? Puhu ihan vain omista ideologioistasi tai uskonnostasi/uskomuksistasi. En minä tuota alkuperäistä kommenttia kirjoittanut. Älä vedä diskurssia mutkalle.

        Täällä on tämä yks vajakkipersu, joka yrittää hyökkää jokaisen anonyymin nausoletetun kimppuun. Viiraa päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muuta kuin traumaa mitä et edes halua hoitaa kuntoon terapiassa. Sitävastoin haukut täällä jokaisen miehen alimpaan helevettiin ja olet niin feministiä että.
        Se että sinulla on ongelma mielenterveytesi kanssa ei ole koko mieskunnan vika mihin voit purkaa agressiotasi.

        "Ei se ole muuta kuin traumaa mitä et edes halua hoitaa kuntoon terapiassa."

        Jos arvet eivät muuten parane, eivät ne ainakaan parane šamanistisella 'hoidolla'. Parhaan tuloksen saa oleskelemalla terveitten maailmassa, jos edes kaipaa lisäterveyttä.

        Olen syvästi kamaloitunut, että sisar on joutunut huijatuksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet voisivat itse hoitaa traumansa kuntoon terapiassa, niin ei tarvitsisi hakata, raiskata, pettää, huijata ja alistaa naisia. Mutta kun te luulette, että teillä on joku luojan suoma oikeus olla kusipäitä ja että naisten nyt vaan tulisi kaikki tuo paska hiljaa kestää. Ei onnistu enää.

        "Te te muttakun te ja te"
        Hoida tuo mielenterveytes kuntoon ja lakkaa yleistämästä kaikkea negatiivisuutta "teihin".
        Jätä se viha ismisi ja opi arvostamaan toisiakin sukupuoleen katsomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on tämä yks vajakkipersu, joka yrittää hyökkää jokaisen anonyymin nausoletetun kimppuun. Viiraa päässä.

        Kenellä se viiraa päässä, kun näet persuja kaikkialla sielläkin missä niitä ei ole😉 Onhan se tietenkin helppo yleistää persuiksi kaikki ne jotka ei tue samaa vihafeminismiä ja ideologiaa kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä se viiraa päässä, kun näet persuja kaikkialla sielläkin missä niitä ei ole😉 Onhan se tietenkin helppo yleistää persuiksi kaikki ne jotka ei tue samaa vihafeminismiä ja ideologiaa kuin sinä.

        Nytkö sitten et ole enää persu? Enkä minä teitittele sua vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sitten et ole enää persu? Enkä minä teitittele sua vajakki.

        Näytä mulle se kirjoitus missä olen väittänyt itseäni persuksi?
        Se että sinä luettelet kaikki ideologiasi vastaiset persuiksi ei ole mikään koko totuus.
        Toisaalta onhan se helppo tapa ajatella, että kaikki jotka ovat minua vastaan ovat puolueesta jota vihaan. Yksinkertaisen ihmisen ajatuskaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sitten et ole enää persu? Enkä minä teitittele sua vajakki.

        "te, luulette, teillä"
        Mikä sinun mielestäsi on teitittelyä, jos ei nuo sanat?


    • Itsemääräämisoikeus tuntuis täällä tuntuvan olevan aikamoinen mahti, mitä lukee näitten konservatiivisten miesten juttuja.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko et nainen vie miehen itsemääräämis jutut eli nainen päättää esim mitä mies sanoo pukee päällensä eli miehen sana ei paljon paina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko et nainen vie miehen itsemääräämis jutut eli nainen päättää esim mitä mies sanoo pukee päällensä eli miehen sana ei paljon paina

        Sä teet mitä haluat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko et nainen vie miehen itsemääräämis jutut eli nainen päättää esim mitä mies sanoo pukee päällensä eli miehen sana ei paljon paina

        En, kun määrää itsestään.

        Siiä se ITSEmääräämisoikeus tulee...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En, kun määrää itsestään.

        Siiä se ITSEmääräämisoikeus tulee...

        Suhteessa yleensä naiset määrää miehenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa yleensä naiset määrää miehenkin

        No jos on sellainen perästä vedeltävä mies, niin varmaan...

        Onhan noita ristiinrastiin vässyköitä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos on sellainen perästä vedeltävä mies, niin varmaan...

        Onhan noita ristiinrastiin vässyköitä...

        Niin naisena et tiedä mut miehet tietää et päällikkö määrää aika paljon ja saa äkkiä tahtonsa läpi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin naisena et tiedä mut miehet tietää et päällikkö määrää aika paljon ja saa äkkiä tahtonsa läpi

        No sun teorian mukaan olisin päällikkö, pösilö, joten tietäisin. 🤣

        Mutta sulle trollille on turha jankata mitään. Joten, se siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä teet mitä haluat

        Ei se suhteessa ihan noin mene tai ole niin oliskin niin


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sun teorian mukaan olisin päällikkö, pösilö, joten tietäisin. 🤣

        Mutta sulle trollille on turha jankata mitään. Joten, se siitä...

        Eiköhän tämäkin rekattu nikki ole trolliksi tunnistettu. Välillä on teennäistä ns naisasiaa, kunnes pääset mies vauhtiin ja lempiaiheeseesi naisvihan sisäänajoon. Tietysti se tuntuu kummalta jos ja kun muut ei ymmärrä sellaista, mikä on itselle ns perusasia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämäkin rekattu nikki ole trolliksi tunnistettu. Välillä on teennäistä ns naisasiaa, kunnes pääset mies vauhtiin ja lempiaiheeseesi naisvihan sisäänajoon. Tietysti se tuntuu kummalta jos ja kun muut ei ymmärrä sellaista, mikä on itselle ns perusasia

        Niin, kyllä trollit tunnistaa. 😊

        Mutta oispa kiva tietää, että onko sama useamman takana. Välis, Kynis, Harmis ja uutena tämä parisuhteessa oleva feministilynkkari. 😁
        Samaan sävyyn tulee jotain juttuja, mutta toisiaan vähän dissaavat malliksi. 😁

        Jos oisivat rekattuja, niin vois käydä vahinko, että tulis toisiaan solvattua. 😁


      • Anonyymi

        Konservatiivisuus on sinulle siis feminismin vastakohta. Ilmankos mielelläsi osallistut miesten haukkumiseen.
        Tasa-arvo ei erittele sukupuolia eikä poista konservatiivisuuttakaan. Sivisty äläkä tunteile.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos on sellainen perästä vedeltävä mies, niin varmaan...

        Onhan noita ristiinrastiin vässyköitä...

        Eli sallit epäkunnioittavan ja epätasa-arvoisen käytöksen jos mies on perässävedettävä ressukka? Kertoo sinusta kaiken. Erikoista, että tuollainen käytös toisinpäin olisi mitä sovinistisinta ja tuomittavaa p.skaa. Feminismi ja kaksoisstandartit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivisuus on sinulle siis feminismin vastakohta. Ilmankos mielelläsi osallistut miesten haukkumiseen.
        Tasa-arvo ei erittele sukupuolia eikä poista konservatiivisuuttakaan. Sivisty äläkä tunteile.

        En mä miehiä hauku, korkeintaan v.ttuilen huonosta käytöksestä.
        Jos joku konservatiivisesti sanoo, että naisen paikka on miehen alla, niin tottahan mä siitä valitan...ja voi se sanoja olla nainenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sallit epäkunnioittavan ja epätasa-arvoisen käytöksen jos mies on perässävedettävä ressukka? Kertoo sinusta kaiken. Erikoista, että tuollainen käytös toisinpäin olisi mitä sovinistisinta ja tuomittavaa p.skaa. Feminismi ja kaksoisstandartit.

        No jos on lspanen vailla mielipiteitä ja vietävissä kuin litran mitta, niin mitä mä sille voin? 🤷‍♂️
        Hankkikuut apua siihen, jos se hälle on ongelma.

        Jos sitä tyyppiä vetää nenästä oma nainen, niin vetää sitä moni muukin. Siinä ukossahan se ongelma on, eikä muissa.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, kyllä trollit tunnistaa. 😊

        Mutta oispa kiva tietää, että onko sama useamman takana. Välis, Kynis, Harmis ja uutena tämä parisuhteessa oleva feministilynkkari. 😁
        Samaan sävyyn tulee jotain juttuja, mutta toisiaan vähän dissaavat malliksi. 😁

        Jos oisivat rekattuja, niin vois käydä vahinko, että tulis toisiaan solvattua. 😁

        Ehkä sinä koet jotain mielihyvää mies siitä, että sinulla on niin monta nicciä kun tuulettelet asialla kuin sinulla olisi isommatkin langat käsissä oman elämäsi puppetmaster👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinä koet jotain mielihyvää mies siitä, että sinulla on niin monta nicciä kun tuulettelet asialla kuin sinulla olisi isommatkin langat käsissä oman elämäsi puppetmaster👍

        No mä pärjään hyvin tällä yhdellä. Ei tartte sekoilla ja koettaa muistaa mitä milläkin on kirjoitellut. 😁

        Ja muutenkin kun jutut pitää oikeassa elämässä, eikä satuile mistään jännämiehistä ja muista mielikuvitushahmoista, pärjää hyvin. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En mä miehiä hauku, korkeintaan v.ttuilen huonosta käytöksestä.
        Jos joku konservatiivisesti sanoo, että naisen paikka on miehen alla, niin tottahan mä siitä valitan...ja voi se sanoja olla nainenkin.

        Miksi et vittuile sitten palstafeministeille huonosta käytöksestä? Ainiin, kun sitten sinutkin leimataan sovinistiksi kun eihän heitä saa arvostella. Toisekseen saatat menettää valkoritari tittelin siinä samalla. 😆


    • Anonyymi

      Omnipotentti henkilö.

      Mahtinainen = Wonder Woman, sellainen.

    • Anonyymi

      Naisen edessä jokainen mies polvistuu ja antautuu kuningattarelleen

      • Anonyymi

        Onko se rakkaus ja kauneus


      • Ei kaikki miehet naisia palvo.


      • Bätääs kirjoitti:

        Ei kaikki miehet naisia palvo.

        Edes kaikki naiset ei naisia palvo. Eikä kyllä miehiäkään.


    • Muinoin se oli pyllytys.

    • Anonyymi

      Ehkä se kirjoitetaan D;

    • Anonyymi

      D:-mies usein esiintyy naisena kirjoittaen seireenimäisesti.

      • Anonyymi

        On khyllä niin sensuellia että😅


    • Anonyymi

      Nonniin, taas käynnistyi omituinen negatiivinen jankkaus tästäkin aiheesta, onko tuo oppimiskynnys oikeasti noin matalalla?

    • Anonyymi

      Kyllähän sinä oikeasti tiedät millä tämä maailma pyörii.

      Jos naisella ei olis pillua eikä miehellä munia, niin voisimme aivan hyvin olla multaa kaikki.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Se pyörii, koska mikään ei pyörimisliikettä hidasta. Newtonin laki.


    • Anonyymi

      Shamanismin kepeillä?

      • Anonyymi

        No on tämäkin parempi teoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on tämäkin parempi teoria.

        Ei mitään witsräftii kuitennii, vaan ihan matematiikkaa ym ynnäilyä ja todennäköisyyksien laskemista. Toisten mielestä se voi toki tuntua helvetilliseltä.


    • Nainen voi saada miehen pään pyörälle, mutta hän ei koskaan käytä mahtiaan väärin. Hän herttailee rakkauden ja kauneuden keinoin. 🌹👀

      • Eiköhän se miehen pää ole ihan miehen itsensä vastuulla?

        Ainiin kun sinä vetoat geeneihin ja luonnonoppiin, joka on sinun itsesi kehittelemää. 🤣


      • Anonyymi

        Lopeta tuon tyhmän verbisi käyttö.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eiköhän se miehen pää ole ihan miehen itsensä vastuulla?

        Ainiin kun sinä vetoat geeneihin ja luonnonoppiin, joka on sinun itsesi kehittelemää. 🤣

        Kyllä kynä mies totta sanoo jos olisit mies tietäisit mut olet nainen niin et tiedä ja naisena et ymmärrä mitä miehet ajattelee naisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kynä mies totta sanoo jos olisit mies tietäisit mut olet nainen niin et tiedä ja naisena et ymmärrä mitä miehet ajattelee naisista

        Kynämies olenkin, mutta nainen en ainakaan ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kynä mies totta sanoo jos olisit mies tietäisit mut olet nainen niin et tiedä ja naisena et ymmärrä mitä miehet ajattelee naisista

        Höpöhöpö ja kättä housuun. 🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiselle on kaikki mahti. Nainen on se joka valitsee ja miehen osa on odottaa tuleeko valituksi. Paska juttu jos ette tule valituiksi niin sitten vaan olette sinkkuja.

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt vaan on se kuuluisa justiin a ja hänen kaulimensa. Se on naislajin esikuva.

    • Anonyymi

      Isoksi kasvaessa varmaan kova?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe