Olen 4 kk suhteessa miehen ka, joka on aika vaikutusvaltainen. Suhde on rauhallinen ja hän on ollut tosi ihastunut minuun. Seksi mahtavaa. Mutta nyt 2 krt ollaan baarissa törmätty jokuun blondiin, ja hän nauttii siitä. Hän unohtaa minua ja flirttaa. Olen mustasukkainen. Hän sanoo että hän on tosi vakavissaan, rakastaa mua, eikä harrasta irtosuhteita. Pelkään että hän viel löytää joku nuorempi nainen.
Flirttaava mies
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
En epäile vaistojasi miehestä. Mut hyvässä asemassa olevat kokevat suhteilun monesti peliksi. Niin kauan kuin viihtyy seurassani hyvin ei ole ongelmia, mut jos tilanne muuttuu huonommaksi, silloin voi tapahtua näitä. Testaako sinua vai pyrkiikö näyttämään sinulle paikkasi suhteessa (alistaminen). Sinun pitäisi se tietää, täällä voidaan vain heittää veikkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604