Kylmä totuus

Anonyymi

Monelle ätmille on kylmä totuus, että kohtalo on määränyt sinut elämään yksinäisyydessä, sinulle ei ole kumppania.
Näet ympärillä elämäsi aikana tuhansia naisia ja maailmassa on yli miljardi naista, mutta yksikään ei ole sinusta kiinnostunut, eikä sinulla ole mitään mahdollisuuksia yhteenkään naiseen maan päällä, koska kohtalosi on yksinäisyys.
Tämä on tosiasia, ihan turha on tuhlata energiaa ja toiveita kumppanista, koska se ei ole mahdollista.

t. Ätmi toteaa

23

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pariutuminen vaatii ulkonäköä ja jos on ruma, niin silloin on syntymässään saanut patakakkosen. Huono sillä on prinssejä, kuninkaita ja ässiä vastaan pelata.

      • Anonyymi

        Jos on saanut Texas hold e'm:ssä 2 &7, niin mitä sitten?

        Ei muuta kuin all in. Voi saada luovutusvoiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on saanut Texas hold e'm:ssä 2 &7, niin mitä sitten?

        Ei muuta kuin all in. Voi saada luovutusvoiton.

        Tarkoitin siis elämän peliä...


      • Anonyymi

        Mitä helvettiä väliä miehen ulkonäöllä? Useimpia naisia kiinnostaa vain miehen lompakko. Rikas on aina komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä väliä miehen ulkonäöllä? Useimpia naisia kiinnostaa vain miehen lompakko. Rikas on aina komea.

        Totta tuokin. Raha kompensoi rumuuden ja iänkin.


    • Olen tästä samaa mieltä. Elämä on paskaa.

    • Anonyymi

      Moniko teistä muka oikeasti on yrittänyt miljardia naista?

      • Anonyymi

        Onko Suomessa niin paljon naisia? Yksi riittäisi loppuelämän. Ja naista en halua, jolla elämän arvot liian erilaiset. Ulkomaille tuskin enää lähde ainakaan naista etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomessa niin paljon naisia? Yksi riittäisi loppuelämän. Ja naista en halua, jolla elämän arvot liian erilaiset. Ulkomaille tuskin enää lähde ainakaan naista etsimään.

        Maailmassa on useampi miljardi. Tuskinpa kukaan on yrittänyt edes kaikkia Suomen vapaita naisia. siinäkin kuitenkin puhutaan kuusinumeroisesta luvusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on useampi miljardi. Tuskinpa kukaan on yrittänyt edes kaikkia Suomen vapaita naisia. siinäkin kuitenkin puhutaan kuusinumeroisesta luvusta.

        Kaikki vapaat naiset ei kiinnosta. Yleensäkin se on niin, että ne jotka kiinnostaisi, ei ole kiinnostunut sinusta ja toisin päin.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kaikki vapaat naiset ei kiinnosta. Yleensäkin se on niin, että ne jotka kiinnostaisi, ei ole kiinnostunut sinusta ja toisin päin.

        No tuskinpa kukaan teistä on käynyt läpi kaikkia "tarjokkaita" ja todennut kiinostaako vai eikö kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa kukaan teistä on käynyt läpi kaikkia "tarjokkaita" ja todennut kiinostaako vai eikö kiinnosta.

        Ei tarvitse, kun jo ilmeestä näkee ettei kiinnosta.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Ei tarvitse, kun jo ilmeestä näkee ettei kiinnosta.

        Tuskinpa kukaan on edes nähnyt niitä kaikkia mahdollisia, edes Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on useampi miljardi. Tuskinpa kukaan on yrittänyt edes kaikkia Suomen vapaita naisia. siinäkin kuitenkin puhutaan kuusinumeroisesta luvusta.

        Ei kuule tarvi edes yrittää, kun ruman miehen geeniin on laitettu geeni, joka toteaa jo muutaman naisen lähestymisyritysen ja pakkien jälkeen, että et sinä kuule kelpaa yhdellekään maapallon yli 3 miljardista naisesta, niille on varattu komeammat miehet.

        t. Ätmi toteaa


    • Anonyymi

      Ruma mies ei saa koskaan naista. Seksiä voi saada maksulliselta naiselta mutta sei ole sama. Rakkautta ruma mies ei saa koska rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä.
      Ajatelkaas vaan miten rumatkin naiset syrjii teitä eikä ne halua tutustua teihin rumiin miehiin. Vankilassakin elämä olisi parempaa kuin vapaana yksinäisenä rumana miehenä.

      • Anonyymi

        Moni on teille no sanonut, että etsikää ulkomailta, jos ei kotimaasta tärppää. Maailma on täynnä naisia, jotka otaavat mielellään rumemmankin miehen, jos hän turvaa aloudellisen tilanteen ja turvallisen elämän. Monelle maailmassa Suomessa heikompanakin pidetty elintaso on yltäkyläisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on teille no sanonut, että etsikää ulkomailta, jos ei kotimaasta tärppää. Maailma on täynnä naisia, jotka otaavat mielellään rumemmankin miehen, jos hän turvaa aloudellisen tilanteen ja turvallisen elämän. Monelle maailmassa Suomessa heikompanakin pidetty elintaso on yltäkyläisyyttä.

        Ei ätmit halua pariutua. Ne vaan haluaa sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ätmit halua pariutua. Ne vaan haluaa sääliä.

        Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa. Säpi:ä ne vain ilmeisesti haluaa.


    • Anonyymi

      Kylämä totuus heti esiin, 1 kysymys riittää, kun kysyn vastaat siihen, jos et vastaa, en kysy toista kertaa enää, vaan Sinä kuolet!

      Charles Bronin tyyliin, vain 1 vaihtoehto, kidutus on niin turhaa ja kuulustelut, kysymys riittää, johon vastauksena on oikea vastaus tai varma kuolema, kídutusta on turha haaveilla...

    • Anonyymi

      Et vastannut oikein kysymykseeni kun kysyinm, joten kuula tuli aivoihisi ja kuolit, ja paskat se minua vaikuttaa, itse teit itsemurhan kun et vastannut.

      • Anonyymi

        En vastannutkaan oikein.


    • Anonyymi

      Kuulustelija tulee paikalle, sanoo: esitän tämän kysymyksen vain kerran, jos et vastaa siihen oikein, niin tiedät mitä sitten seuraa, katsos: minulla ei ole aikaa kuulustlla miään ylikenraaleja tai pliisin ylikomisarioita, otan helpmman rakaisun jos vastaus ei ensimmäisellä kysymsellä tle valitse helpoimman eli:

      Öasken täs 9mm pistlan aivoihisi, kun en todellakaan jaksa kuulustlla, valintasi on sinun, vastaa rehelliseti tai tee itsemurha, eli kuole.

    • Anonyymi

      Miljoonittain saa katsoa elokuvia, maas sekä ilmast, maailmaakin koskevia dokumenjakin peräi.

      Avaruuakoskevia jänniksiäkin on mielin määrin näin dokumenja.

      MUTTA: harvassa ovat tuollaiset oikein kunnolliset tyttöjen jännitys-jutut, noh ehkä joku Charlien Enkelinyt yritti jotain matkia , mutta tuo on kova tuo 1967: Deadlier.Than.the.Male.1967.1080p.Blu

      XhELIWN WNKWLIRT MWLKOIAA PORNOTHTIÄ KUIN cAMERON dIAZKIN ALOI NÄYTJÄN URANSA AIKUISPOLRNO ÄHTNÄ :d

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe