Veikkauksia

Anonyymi

Kuka palstalaisista viettää juhannusta palstalla ja kuka viettää juhannusta nais tai mies seurassa?

18

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puskahuutelija wuppis ei helsinkikämpästään palstaa jätä edes jussina. Aina löytyy vähän moitteita miehille ja persuille.😆

• Anonyymi

Vaikka olenkin nykyisin homo, olen joskus ollut todella lähellä aikuista naista, mennyt hivuttautumalla takaapäin lähes kiinni. Siihenkään rahkeeni eivät kumminkaan enää nykyisin riitä. Olen särkenyt kaikki peilinikin etten näkisi rumaa naamaani. Spermanikin on aina ollut niin heikkoa etten olisi koskaan voinut edes saada lapsia. Olen kaikin tavoin epäonnistunut sukuvikainen

• Vietän paskan juhannuksen töissä ja selaan palstaa masennuskuopassa.

• Anonyymi

Eiku joo.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku joo.

lol

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

lol

Voisit hyvin olla masennuskopissakin eihän siinä.

• Anonyymi

Mun ei tarvitse omaa seuraani arvailla. Vietän juhannustani "miesseurassa", eli 7 vuotiaan poikani kanssa.

• Anonyymi

Eikö missään ole sinkkujen kokoontumista että voisitte mennä tutustumaan sinkkuihin?
      Minä aion mennä festareille naisen kanssa. Samalla paikkakunnalla on festarit missä asun niin ei tarvii kauas lähteä.

• Anonyymi

Juu yritän juuri kovasti saada muut menot peruttua ihan millä tahaan verukkeella, että pääsen palstalle juhannuksen pitoon :D

• Mulla on vielä kuntoutustakin ennen jussia. Joten jään pariksi päiväksi irl elämään täysin. Se ei tuskin ketään haittaa. Sitten on vuosipäivää jne. :D

Hyvää juhannusta nyt etukäteen, elkää sekoilko liikaa ettei käy kömmähdyksiä.

• Anonyymi

Veikkaan että palstalaisilla on tylsä juhannus. Yksin höpöttävät kotona ja palstalla.

• Anonyymi

Kolmen naisen seurassa vietän juhannusta.

• Anonyymi

Oikea elämä on palstalla!

• Anonyymi

Ainakin Dissen ja Jasun mielestä.

• Anonyymi

Olisi kyllä erilaisia mahdollisuuksia viettää juhannusta. Rauhallinen juhannus naisen kanssa vei voiton. Festareille pyydettiin mutta oli niin huonoa musaa ettei kiinnosta.

• Anonyymi

Ehkä kannatas hankkia elämä ja juhlistaa Johannes Kastajaa, joka menetti päänsä ilkeän noita akan takia?😇😇

• Anonyymi

Voin viettää yksin juhannusta. Kalastan ja veneilen. Kaveri halusi tulla kylään silloin mutta se juo aina aivan liikaa alkoholia joten minä en sellaista katsele. Sanoin että o muuta tekemistä vaikka olen ihan kotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10430
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3575
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3331
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      211
      2255
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2043
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1466
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe