Kuka palstalaisista viettää juhannusta palstalla ja kuka viettää juhannusta nais tai mies seurassa?
Veikkauksia
18
114
Vastaukset
- Anonyymi
Puskahuutelija wuppis ei helsinkikämpästään palstaa jätä edes jussina. Aina löytyy vähän moitteita miehille ja persuille.😆
- Anonyymi
Vaikka olenkin nykyisin homo, olen joskus ollut todella lähellä aikuista naista, mennyt hivuttautumalla takaapäin lähes kiinni. Siihenkään rahkeeni eivät kumminkaan enää nykyisin riitä. Olen särkenyt kaikki peilinikin etten näkisi rumaa naamaani. Spermanikin on aina ollut niin heikkoa etten olisi koskaan voinut edes saada lapsia. Olen kaikin tavoin epäonnistunut sukuvikainen
Vietän paskan juhannuksen töissä ja selaan palstaa masennuskuopassa.
- Anonyymi
Eiku joo.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
lol
Voisit hyvin olla masennuskopissakin eihän siinä.
- Anonyymi
Mun ei tarvitse omaa seuraani arvailla. Vietän juhannustani "miesseurassa", eli 7 vuotiaan poikani kanssa.
- Anonyymi
Eikö missään ole sinkkujen kokoontumista että voisitte mennä tutustumaan sinkkuihin?
Minä aion mennä festareille naisen kanssa. Samalla paikkakunnalla on festarit missä asun niin ei tarvii kauas lähteä. - Anonyymi
Juu yritän juuri kovasti saada muut menot peruttua ihan millä tahaan verukkeella, että pääsen palstalle juhannuksen pitoon :D
Mulla on vielä kuntoutustakin ennen jussia. Joten jään pariksi päiväksi irl elämään täysin. Se ei tuskin ketään haittaa. Sitten on vuosipäivää jne. :D
Hyvää juhannusta nyt etukäteen, elkää sekoilko liikaa ettei käy kömmähdyksiä.- Anonyymi
Veikkaan että palstalaisilla on tylsä juhannus. Yksin höpöttävät kotona ja palstalla.
- Anonyymi
Kolmen naisen seurassa vietän juhannusta.
- Anonyymi
Oikea elämä on palstalla!
- Anonyymi
Ainakin Dissen ja Jasun mielestä.
- Anonyymi
Olisi kyllä erilaisia mahdollisuuksia viettää juhannusta. Rauhallinen juhannus naisen kanssa vei voiton. Festareille pyydettiin mutta oli niin huonoa musaa ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Ehkä kannatas hankkia elämä ja juhlistaa Johannes Kastajaa, joka menetti päänsä ilkeän noita akan takia?😇😇
- Anonyymi
Voin viettää yksin juhannusta. Kalastan ja veneilen. Kaveri halusi tulla kylään silloin mutta se juo aina aivan liikaa alkoholia joten minä en sellaista katsele. Sanoin että o muuta tekemistä vaikka olen ihan kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402