Veikkauksia

Anonyymi

Kuka palstalaisista viettää juhannusta palstalla ja kuka viettää juhannusta nais tai mies seurassa?

18

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puskahuutelija wuppis ei helsinkikämpästään palstaa jätä edes jussina. Aina löytyy vähän moitteita miehille ja persuille.😆

• Anonyymi

Vaikka olenkin nykyisin homo, olen joskus ollut todella lähellä aikuista naista, mennyt hivuttautumalla takaapäin lähes kiinni. Siihenkään rahkeeni eivät kumminkaan enää nykyisin riitä. Olen särkenyt kaikki peilinikin etten näkisi rumaa naamaani. Spermanikin on aina ollut niin heikkoa etten olisi koskaan voinut edes saada lapsia. Olen kaikin tavoin epäonnistunut sukuvikainen

• Vietän paskan juhannuksen töissä ja selaan palstaa masennuskuopassa.

• Anonyymi

Eiku joo.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku joo.

lol

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

lol

Voisit hyvin olla masennuskopissakin eihän siinä.

• Anonyymi

Mun ei tarvitse omaa seuraani arvailla. Vietän juhannustani "miesseurassa", eli 7 vuotiaan poikani kanssa.

• Anonyymi

Eikö missään ole sinkkujen kokoontumista että voisitte mennä tutustumaan sinkkuihin?
      Minä aion mennä festareille naisen kanssa. Samalla paikkakunnalla on festarit missä asun niin ei tarvii kauas lähteä.

• Anonyymi

Juu yritän juuri kovasti saada muut menot peruttua ihan millä tahaan verukkeella, että pääsen palstalle juhannuksen pitoon :D

• Mulla on vielä kuntoutustakin ennen jussia. Joten jään pariksi päiväksi irl elämään täysin. Se ei tuskin ketään haittaa. Sitten on vuosipäivää jne. :D

Hyvää juhannusta nyt etukäteen, elkää sekoilko liikaa ettei käy kömmähdyksiä.

• Anonyymi

Veikkaan että palstalaisilla on tylsä juhannus. Yksin höpöttävät kotona ja palstalla.

• Anonyymi

Kolmen naisen seurassa vietän juhannusta.

• Anonyymi

Oikea elämä on palstalla!

• Anonyymi

Ainakin Dissen ja Jasun mielestä.

• Anonyymi

Olisi kyllä erilaisia mahdollisuuksia viettää juhannusta. Rauhallinen juhannus naisen kanssa vei voiton. Festareille pyydettiin mutta oli niin huonoa musaa ettei kiinnosta.

• Anonyymi

Ehkä kannatas hankkia elämä ja juhlistaa Johannes Kastajaa, joka menetti päänsä ilkeän noita akan takia?😇😇

• Anonyymi

Voin viettää yksin juhannusta. Kalastan ja veneilen. Kaveri halusi tulla kylään silloin mutta se juo aina aivan liikaa alkoholia joten minä en sellaista katsele. Sanoin että o muuta tekemistä vaikka olen ihan kotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe