Kuka palstalaisista viettää juhannusta palstalla ja kuka viettää juhannusta nais tai mies seurassa?
Veikkauksia
18
58
Vastaukset
- Anonyymi
Puskahuutelija wuppis ei helsinkikämpästään palstaa jätä edes jussina. Aina löytyy vähän moitteita miehille ja persuille.😆
- Anonyymi
Vaikka olenkin nykyisin homo, olen joskus ollut todella lähellä aikuista naista, mennyt hivuttautumalla takaapäin lähes kiinni. Siihenkään rahkeeni eivät kumminkaan enää nykyisin riitä. Olen särkenyt kaikki peilinikin etten näkisi rumaa naamaani. Spermanikin on aina ollut niin heikkoa etten olisi koskaan voinut edes saada lapsia. Olen kaikin tavoin epäonnistunut sukuvikainen
Vietän paskan juhannuksen töissä ja selaan palstaa masennuskuopassa.
- Anonyymi
Eiku joo.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
lol
Voisit hyvin olla masennuskopissakin eihän siinä.
- Anonyymi
Mun ei tarvitse omaa seuraani arvailla. Vietän juhannustani "miesseurassa", eli 7 vuotiaan poikani kanssa.
- Anonyymi
Eikö missään ole sinkkujen kokoontumista että voisitte mennä tutustumaan sinkkuihin?
Minä aion mennä festareille naisen kanssa. Samalla paikkakunnalla on festarit missä asun niin ei tarvii kauas lähteä. - Anonyymi
Juu yritän juuri kovasti saada muut menot peruttua ihan millä tahaan verukkeella, että pääsen palstalle juhannuksen pitoon :D
Mulla on vielä kuntoutustakin ennen jussia. Joten jään pariksi päiväksi irl elämään täysin. Se ei tuskin ketään haittaa. Sitten on vuosipäivää jne. :D
Hyvää juhannusta nyt etukäteen, elkää sekoilko liikaa ettei käy kömmähdyksiä.- Anonyymi
Veikkaan että palstalaisilla on tylsä juhannus. Yksin höpöttävät kotona ja palstalla.
- Anonyymi
Kolmen naisen seurassa vietän juhannusta.
- Anonyymi
Oikea elämä on palstalla!
- Anonyymi
Ainakin Dissen ja Jasun mielestä.
- Anonyymi
Olisi kyllä erilaisia mahdollisuuksia viettää juhannusta. Rauhallinen juhannus naisen kanssa vei voiton. Festareille pyydettiin mutta oli niin huonoa musaa ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Ehkä kannatas hankkia elämä ja juhlistaa Johannes Kastajaa, joka menetti päänsä ilkeän noita akan takia?😇😇
- Anonyymi
Voin viettää yksin juhannusta. Kalastan ja veneilen. Kaveri halusi tulla kylään silloin mutta se juo aina aivan liikaa alkoholia joten minä en sellaista katsele. Sanoin että o muuta tekemistä vaikka olen ihan kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011