Miehet on huijareita. Kyllä, näin voin kokemuksella sanoa. Kauheita siipeilijöitä jotka vedättää rahaa kaikin keinoin. Naisena eläminen tässä yhteiskunnassa on vaikeaa, kun aina törmää miehiin, jotka ovat ystävällisiä ja lopputulos on se, että jotain huijaamista on tapahtunut. Milloin missäkin. Miehillä on naisvihaa ja minulla miesvihaa. Miettikää tätä miehen paskalogiikalla.
Miehet on sontaa
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi on
- Anonyymi
Saarn. 5: 10 tuossapa tuo lukee selkeesti.
- Anonyymi
Vasemmiston Haapala käytti Lapsia Seksuaalisesti Hyväksi !
Oikeus pisti Rikollisen 2 Vuodeksi Vankilaan !
- Anonyymi
Isoin kuilu naisen ja miehen välille on kasvanut tuloeroissa. Mun puolesta tasa-arvo valtuutetun voisi erottaa virastaan. Ihan turhaa rahanmenoa.
Mies saa mun puolesta alkaa ostamaan huoria ja rauhassa hoidella tautejaan. Mulla meni just haarukka kiinni. Ennemmin elän itselleni. Ja lapsille. En tarvii yhtään mies vauvaa enää. Kohta tulee lapsenlapsetkin- Anonyymi
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Jos sulla on varaa kept maniin, niin älä valita. Jotain kakkaa on pakko heittää huonosti rakennettuun käänteispsykologiseen miehen naisvihamieliseen provoon 👍
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kept man?
- Anonyymi
Eli tarkoitatko että jos minulla on varaa elättää mies, niin älä valita? Missä lukee että minulla olisi varaa elättää mies?! Se on kuule vähän eri asia, kuin miehen toimesta tapahtuva siipeily.
- Anonyymi
Tunnen muuten kaksi tapausta, joissa nainen vedättää ja maksattaa miehellä niin paljon kuin ikinä pystyy. Toinen perheenisä on jo ihan loppu.
- Anonyymi
Miehet on ihmisiä, niinkuin naisetkin. Kaikille sukupuolille eläminen yhteiskunnassa on vaikeaa, jos ei oma itseys, logiikka ja elämänhallinta ole ok. Helposti heikoin eväin oleva ajautuu kynnysmatoksi, kun törmää aina vain vääriin ihastuksiin.
En naisena koe elämää yhteiskunnassa ollenkaan vaikeaksi.- Anonyymi
Tuo kuulosti jo naisvihaajan tekstiltä :) heikoin eväin varustettu... Minulle voisikin laittaa sen loppuun palaneen perheenisän yhteystiedot ja vastaavasti sen siipeilijä naisen yhteystiedot voisin antaa ex miehelleni. Voisivat sitten kilpaa yrittää saada toisensa maksamaan omia juttujaan :) Me jaettaisiin järkevän perheenisän kanssa elämän kulut puoliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1683062Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441879Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311864- 1931794
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211443Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741256Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja831193Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101050Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1751022- 201002