Onko muita?

Anonyymi

Jotka tuntevat yksinäisyyttä parisuhteessaan? Ikäänkuin olisi miehelle "ulkopuolinen"

24

709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, siihen auttaa ajatus et ei se mies ole koko elämä. Onhan se paljon itsestäkin kiinni onko kiinnostunut ympärillä olevista ja muusta elämästä.
      Ulkopuolisuuden tunne on oma tunne, siitä voi päästä eroon, kun näkee oman elämänsä ja hyväksyy sen sellaisena kuin se on.
      On hyvä aina todeta et elämä on hieno asia ja se on elettävä parhaalla mahdollisella tavalla. Mietittävä onko se toinen ihminen rinnalla vai pärjäänkö yksin.

    • Anonyymi

      Se vaatii että mies on valmis avautumaan. Ja käymään keskustelua kanssasi aiheesta. Jokuhan siinä mättää kun tunnet noin. Lähellä eroa piti käydä ennenkuin tilannetta saatu vietyä hieman eteenpäin. Ja rupea liikkumaan yksin ja tapaamaan ystäviä yksin.

      • Anonyymi

        Mulla on työ, harrastuksia ja kavereita mutta tuntuu etten mahdu miehen elämään koska ei puhu, kerro asioistaan mulle. Minä puhun hänelle, mutta hän on hiljaa sekä menee omia menojaan. Ei ketto mistään mulle eikä kysele, oke kiinnostunut minun asioista. Elää onaa elämäänsä. Haluaisin hänet elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työ, harrastuksia ja kavereita mutta tuntuu etten mahdu miehen elämään koska ei puhu, kerro asioistaan mulle. Minä puhun hänelle, mutta hän on hiljaa sekä menee omia menojaan. Ei ketto mistään mulle eikä kysele, oke kiinnostunut minun asioista. Elää onaa elämäänsä. Haluaisin hänet elämääni.

        Sitten se lähtee siitä miehestä se muutos. Jos olet nämä asiat hänelle kertonut. Et anna vaihtoehtoja joko on valmis tekemään töitä sen tekeen ottaa sinit osaksi elämäänsä tai lähdette ero suuntiin. Molempien kuuluu voida hyvin suhteessa eikä vain toisen. Ja jos sekään ei lopulta auta
        Täytyy miettiä onko hän oikea henkilö sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se lähtee siitä miehestä se muutos. Jos olet nämä asiat hänelle kertonut. Et anna vaihtoehtoja joko on valmis tekemään töitä sen tekeen ottaa sinit osaksi elämäänsä tai lähdette ero suuntiin. Molempien kuuluu voida hyvin suhteessa eikä vain toisen. Ja jos sekään ei lopulta auta
        Täytyy miettiä onko hän oikea henkilö sinulle.

        Tai olenko minä oikea hänelle. Jos hänbei välitä, rakasta tai arvosta jotta kokisi halua jakaa asioita kanssani.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai olenko minä oikea hänelle. Jos hänbei välitä, rakasta tai arvosta jotta kokisi halua jakaa asioita kanssani.
        Aloittaja

        Niin no kumminpäin tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työ, harrastuksia ja kavereita mutta tuntuu etten mahdu miehen elämään koska ei puhu, kerro asioistaan mulle. Minä puhun hänelle, mutta hän on hiljaa sekä menee omia menojaan. Ei ketto mistään mulle eikä kysele, oke kiinnostunut minun asioista. Elää onaa elämäänsä. Haluaisin hänet elämääni.

        Hmm. Ongelmasi voi olla todellinen, tai sitten se on vain sukupuolten välistä erilaisuutta.

        Miehille on hyvin yleistä, etteiväthe yleensä välttämättä kerro omista asioistaan. En minä esimerkiksi käy läpi työpäivääni kuten kumppanini käy. Jotenkin vain tuntuu typerältä sellainen "sitten se sanoi... ja sitten minä sanoin jne"

        Itse kun tulin eilen muutaman päivän työreissulta kotiin, kumppani puhui pari tuntia taukoamatta. Ei siinä itse tehnyt juuri mieli omista asioista avautua, koska halusi saada muutaman asian tehtyä ennen nukkumaan menoa.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Hmm. Ongelmasi voi olla todellinen, tai sitten se on vain sukupuolten välistä erilaisuutta.

        Miehille on hyvin yleistä, etteiväthe yleensä välttämättä kerro omista asioistaan. En minä esimerkiksi käy läpi työpäivääni kuten kumppanini käy. Jotenkin vain tuntuu typerältä sellainen "sitten se sanoi... ja sitten minä sanoin jne"

        Itse kun tulin eilen muutaman päivän työreissulta kotiin, kumppani puhui pari tuntia taukoamatta. Ei siinä itse tehnyt juuri mieli omista asioista avautua, koska halusi saada muutaman asian tehtyä ennen nukkumaan menoa.

        Meillä taas mies on kovempi puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas mies on kovempi puhumaan

        Olen hiljainen, mutta tykkään myös puhua, olen ollut kauan yksin.


    • Anonyymi

      Eiköhän suhde pelaa kahteen suuntaan, jos läheisyys on kuollut syystä tai toisesta niin kyllähän se vaatii kahdenkeskistä kommunikointia eikä täällä epätietoisuudessa huojumista

      • Anonyymi

        Kyllä, muttei elämä ole noin mustavalkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, muttei elämä ole noin mustavalkoista.

        No minä jos joku sen tiedän, liitossa joka ei ole liitto ollut enää vuosiin eikä siitä muuksi muutu. Syy miksi tässä enää pyörin on halu antaa vakaa kasvualusta noille muutamalle teinille mitä katon alla asustaa, ei tarvitse heidän käydä samaa sontaa lävitse mitä itse olen käynyt. Eihän ne sitä tällä hetkellä tajua mikä etu tästä on mutta ehkä sitten muutaman vuoden kuluttua kun omat sotkut alkavat olla siinä pisteessä että vertailukohtien etsintä alkaa tuoda muistikuvia mieleen. Toivossa on hyvä elää sanoi kirppu toiselle 😁.


    • Anonyymi

      "Sisko ja sen veli" suhteita on miltei jokaisessa, vähänkin vanhemmassa parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Niinkö? Harvemmin, joku kemia ja liima se kuitenkin on mikä pariskunnan yhdessä pitää. Ulkopuoliset omaan elämäänsä pettyneet löytää virheitä toisten parisuhteissa. Ja ne jotka turhaan haikailee pariskunnan toista osapuolta.


      • Anonyymi

        Sen tekee vanhuus ja sairaudet , minun miehelläni on Parkinsonin tauti ja muitakin sairauksia, samoin minulla kilpirauhasen vajaatoiminta ja muita vaivoja, niin me eletään, kun sisko ja veli , sexiä ei enää ole, mutta silti rakastamme toisiamme , ja huolehdimme toistemme hyvinvoinnista, olemme jo 70 vuotiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tekee vanhuus ja sairaudet , minun miehelläni on Parkinsonin tauti ja muitakin sairauksia, samoin minulla kilpirauhasen vajaatoiminta ja muita vaivoja, niin me eletään, kun sisko ja veli , sexiä ei enää ole, mutta silti rakastamme toisiamme , ja huolehdimme toistemme hyvinvoinnista, olemme jo 70 vuotiaita.

        Ihana kuulla ❤️ olette ihania ihmisiä joilla arvomaailma kohdillaan ja asenne. Samaa en voi sanoa meidän parisuhteesta. Olette esimerkkejä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla ❤️ olette ihania ihmisiä joilla arvomaailma kohdillaan ja asenne. Samaa en voi sanoa meidän parisuhteesta. Olette esimerkkejä muille.

        Kiitos


    • Anonyymi

      Minä!Mies elää ihan omaa elämäänsä,joka kylläkin on hyvin tylsaaä jaa kaavantunutta.No minä menen mitä menen ja elän omaa elämääni..

      • Anonyymi

        Mikä teidät pitää yhdessä?


    • Anonyymi

      Minä tiedän että mieheni rakastaa minua ja minä rakastan häntä vaikka emme olisi joka hetki yhdessä. Toivon teille paljon rakkautta ja että tunnet olevasi erittäin rakastettu. <3

      • Anonyymi

        Iana kuulla! Meillä mies haluaisi olla viikonloput omalla reissulla. Viikolla tekee n 12 tunninntyöpäuvää ja vapaa-ajat on omissa harrastuksissaa.n etupäässä. Välillä käymme yhdessä kaupassa mutta ykeensä miehellä on silloinkin kiire omiin juttuihinsa. Joskus jarbakseltaan käymme yhdessä lenkillä. Lenkkeilen ylernsa itsekseni, kun mies on mukana emme juuri puhu. Hän vastaa parilla lauseella ja on sen oloinen että loppuisipa lenkki jo. Kun saavumme lenkiltä pihaan hän 8n jo kiiteen vilkkaa menemässä omille teilleen. Emme syö yhdessä. Mies syö aina jossain raossa ja paljon eri ruokapaikoissa koska on niin paljon menossa milloin missäkin.. Kotityöt ja lastenhoidon oon tehnyt aina minä. Lapset teini-ikäisiä.
        Tällä hetkellä on viikonn reissussa ulkomailla. Jäänyt lapsille etäiseksi ja laoset sanookin että tuntuu kuin meillä asuisi joku mies jita kutsutaan isäksi mutta on joku joka vain pyörähtää kotona eikä kysele kuulumisisa.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      KYLLÄ.

    • Anonyymi

      On. Kirjoitin jo aikaisemmin asiasta yhden aloituksen mutta siihen ei kukaan vastannut.
      Ei itselläni se ulkopuolisuuden tunne ole siitä kiinni olenko kiinnostunut ympärillä olevista ja muusta kuten kuten Anonyymi 21.6.2022 11.38 kirjoittaa.
      Itselläni se tunne tulee siitä että mies ei koskaan osallistu mihinkään tai ole osallistunut kanssani. Aina olen yksin joutunut menemään paikkoihin tai tilaisuuksiin johon ihmiset osallistuvat perheenä. Silloin varsinkin on korostunut se yksinäisyyden tunne.
      Usein olen kokenut itseni kuin olisin joku yksinhuoltaja.
      En ole myöskään saanut häneltä tukea sellaisina vaikeina hetkinä kun olisin tarvinnut esim.lähisukulaisen kuoleman vuoksi.
      En voinut silloin käsittää miten noin voi edes tehdä toiselle.
      Muut ihmiset hän kyllä ottaa huomioon.
      Aika raskaaksi käy elämä jos se on tällaista.
      Tavallaan on kuin olisi sinkku jolla on jalkapanta.

      • Anonyymi

        Otan osaa. Parisuhteen pitäisi olla elämän tärkein suhde. Puolisosi on ajattelematon ja tiedätkin sen varmasti tietenkin. Hirveän ikävää tuollainen että jättää toisen yksin, ei sitä voi käsittää. Ehkä se oma napa on lähinnä, en tiedä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe