Sinkkunainen oletko miettinyt

Anonyymi

Ja kysynyt äidiltäsi mummuiltasi siskoiltasi ystäviltäsi ja muilta naisilta ja googlesta ottanut selvää kun löydät oman miehesi niin mitä syitä on että voit herättää miehen jos se nukkuu tai torkahtanut nojatuoliin eli mitä asian täytyy olla et uskallat herättää nukkuvan miehen

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole tarvinut herätellä. Nukkukoon tuolissaan, vaikka joka yö.

      • Anonyymi

        Vähän sama. Enpä keksi syytä miksi herättäsin. Toivottavasti on laittanu kellon soimaan, että herää aamulla töihin. Ruokaa löytyy kaapista, lämmittäköön sieltä ku herää.


      • Anonyymi

        Mikset ota miestäsi oikeaan petiin viereen? Tuolissa tulee jokainen kipeäksi, ei siinä voi nukkua :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ota miestäsi oikeaan petiin viereen? Tuolissa tulee jokainen kipeäksi, ei siinä voi nukkua :(

        Ei ole mun asiani sitä herättää. En mä sitä estä sängyssä nukkumasta, mutta aikuinen ihminen saa ihan ite hoitaa ittensä sinne petiin. En mä sen äiti ole, joka käskee nukkumaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun asiani sitä herättää. En mä sitä estä sängyssä nukkumasta, mutta aikuinen ihminen saa ihan ite hoitaa ittensä sinne petiin. En mä sen äiti ole, joka käskee nukkumaan,

        Kyllä on olethan sinä sen nainen tai vaimo eli kyllä se sinun tehtäväsi on huolehtia miehestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on olethan sinä sen nainen tai vaimo eli kyllä se sinun tehtäväsi on huolehtia miehestäsi

        Äitinsä helmoistako se tuttipullon kera tänne muuttaisi? Miten on raukkaparka yksinään asuessaan ikinä sänkyyn saakka nukkumaan päässyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitinsä helmoistako se tuttipullon kera tänne muuttaisi? Miten on raukkaparka yksinään asuessaan ikinä sänkyyn saakka nukkumaan päässyt?

        Mut se on sinun asiasi huolehtia hänestä ja hän huolehtii sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se on sinun asiasi huolehtia hänestä ja hän huolehtii sinusta

        Ei ole. En ole mitään sopimusta allekirjottanut, enkä allekirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. En ole mitään sopimusta allekirjottanut, enkä allekirjoita.

        Pussaus sopimus on eli kyllä sinun on huolehdittava miehestäsi mut nyt täytyy lähteä sopiiko et jatketaan illemmalla moikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussaus sopimus on eli kyllä sinun on huolehdittava miehestäsi mut nyt täytyy lähteä sopiiko et jatketaan illemmalla moikka

        Jos haluan vauvan, niin teen sitten vauvan. Miesvauva on turhake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se on sinun asiasi huolehtia hänestä ja hän huolehtii sinusta

        Huomaa että asut äitisi kanssa. Normaalit aikuiset huolihtivat itse itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että asut äitisi kanssa. Normaalit aikuiset huolihtivat itse itsestään.

        Välis muuttaa pois äidin helmoista vain keppanatuttipullonsa ja makkarahelistimensä kera.


    • Anonyymi

      Potkaisen napakasti sääreen ja sitten alan huutamaan kun mies unenpöpperössä herää, että mitä v..tua siinä tiellä olet meinasin kaatua!!!?

      Miestä on hyvä pitää vähän varpaillaan, ettei löysisty sohvalle ja pysyy mieli vastaanottavaisena naisen tarpeille.

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi sain nauramaan mut oikeasti taitaa olla niin et joudut oleen ääneti ja hiljaa ettei mies herää mut täytyy syödä jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi sain nauramaan mut oikeasti taitaa olla niin et joudut oleen ääneti ja hiljaa ettei mies herää mut täytyy syödä jotain

        Ihan turha toivo, menkööt omaan luukkuunsa nukkumaan jos minun puuhat häiritsee.

        Joskus mies nukkuu täälä, minun kaverini nimittäin ja hänestä on mukava torkkua ja kuunnella minun rapistelua tai jopa kolisteluakin, hän ei koskaan pyydä olemaan hiljempaa mutta jos ulkoa kuuluu ääntä, niin se häntä heti häiritsee ja alkaa valitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turha toivo, menkööt omaan luukkuunsa nukkumaan jos minun puuhat häiritsee.

        Joskus mies nukkuu täälä, minun kaverini nimittäin ja hänestä on mukava torkkua ja kuunnella minun rapistelua tai jopa kolisteluakin, hän ei koskaan pyydä olemaan hiljempaa mutta jos ulkoa kuuluu ääntä, niin se häntä heti häiritsee ja alkaa valitus.

        Jos se teidän yhteinen koti on niin sänkyynsä menee nukkumaan ja mikäs hihhuli tämä kaverisi oikein on miksi ei ota sinusta naista itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se teidän yhteinen koti on niin sänkyynsä menee nukkumaan ja mikäs hihhuli tämä kaverisi oikein on miksi ei ota sinusta naista itselleen

        On koitettu aikoinaan ja nyt ollaan oltu jo kauan ystäviä:) Ja omat kodit on kummallakin, mutta joskus kaveri ottaa ruokalepoa täälä kun ollaan syöty yhdessä.

        Taidetaan olla vähän sukuakin, kun samoille paikoille vie juuret ja isoisoisäni sieltä on niin samannäköinen kaverin kans, että kaverin oma isäkään ei ole yhtä saman näköinen.

        Suomi on pieni maa.


    • Anonyymi

      En minä ajattele pitääkö siinä uskaltaa? Huudan vain KÄÄK ja ukkeli kimpoaa ylös.

      • Anonyymi

        Mitä naapurit sanoo kun kuulevat ankan tai variksen krääkyntää varo ettei tule häätö


    • Neuvoa voi myös hakea miettimällä sukupuolet vaihtaen. Kun suloinen prinsessa nukahtaa nojatuoliin, voi hänet hellästi saatella vuoteeseen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Parempi olla hankkimatta miehelle tollasia tuoleja tai sohvia, kun ne on noin vaarallisia loukkuja. Ruokapöydän tuoli, ilman pehmikettä, se on miehelle hyvä istumapaikka.

      • Anonyymi

        On muuten totta, että mukava sohva laiskistaa.

        Minulla ei ikinä ollut mukavaa omaa sohvaa, vaan pelkkiä vanhoja sohvia joissa yhtä kiva istua kuni kirkonpenkissä.

        Sittempä kunnostin itselleni oikein mukavan sohvan ja on tullut laiskoteltua herkeämmin.

        Olen miettinyt sohvan myyntiä mutta ehkä parempi olla myymättä, niin sitten vanhana on edes joku mukava sohva jossa voi istua ilman että istumisesta puutuu pylly ja tulee jalkoihin kramppeja.


    • Anonyymi

      Oikein ihastuttavaa jännitys naisten elokuva kyllä, jättimäiset shakkinappulatkin jo pelissä eräässä vaiheessa:

      Deadlier Than the Male 1967 1080p BluRay

      Naisagentteja ja erittäin kauniita jännityselokuvassa.
      Mutta olivat pahoja agentteja, ja sattui vahinko ja räjähdys lopussa, kuin alussakin elokuvassa.

    • Anonyymi

      Jos hän on ryydynyt mies.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi herättää, nukkukoon tuolissa aivan rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe