Juhannus ilman lapsia olisi toiveiden täyttymys

Anonyymi

mutta se ei toteudu taaskaan, mökki täynnä huutavia miehen kakaroita, kiljuvia miehen vanhempia ja nälkäisiä miehen sisaruksia on katastrofi joka ikinen juhannus.
Pieni mökki, niin ahdasta on ja raivostuttavan sekaista sähellystä koko ajan. Millon vene karkaa, millon nuotio sammuu, millon koirat karkaa metsään, tai anoppi on pudonnut järveen! Ole siellä sitten rauhassa,

Minun lapset eivät siksi tule kun tämä miehen suku on niin häiriintyneitä aj omituisia. Eikä olisi ihme jos meihen eksä tulisi paistamaan kanankoipia tai pesemään mattoja.
Jos mulla olisi tuollanen suku, häipyisin, mutta kun ei ole, erittäin hyvin käyttäytyviä ja asiallisia ihmisiä, mutta tämä miehen konkkaronkka, on veraansa vailla.

Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi kun osaan käyttäytyä isossa porukassa ja toisten seurassa, mutta mies on kiva kun ei ole ketään muuta kuin me, jotenolisi kiva olla kahden. Äitipuolena on rankkaa kun lapsekin ovat häiriköitä jatkuvasti, en onneksi näe paljon einkä kasvata ja komenna, siitä olen kiitollinen ei tarvi hävetä.
Työttömänä kun olen ollut ja asustellut miehen kanssa niin elämä on raskasta kakaroiden kanssa, nekun vielä aikuistuisi eikä olisi täällä niin sitten olisi kivaa. Olen ehkä liian hieno ihminen tähän sukuun. Mutta rikas mies ja isot tulot, mikä on elellessä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene töihin luuseri, ja lakkaa valittamasta , olet patalaista ämmä.

    • Anonyymi

      Olipas kaunista luettavaa, taidat olla melkoinen prinsessa.

      • Anonyymi

        Kiitos, Olen kyllä. Mutta samaa ei voi sanoa miehen suvun naisita. En kehtaisi edes samaan valokuvaan käydä heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Mielummin persaukinen ja omassa rauhassa.

    • Anonyymi

      Olet aika tyhmä, kun pistät nokkas joka paikkaan , aika tyhmää tressata itseensä toisten elämällä, hanki oma elämä, ja mene vaikka töihin.

      • Anonyymi

        Sanot sinä katkeruuden perikuva. Olet kateellinen kauniille ja ihanalle naiselle, minulle jolla on ihana mies ja omat sukulaiset ja joka inhoaa miehen sukua ja lapsia, huonokäytöksisä kakaroita.

        Töihin ei tarvi mennä, mies tekee töitä ja tienaa hyvin, joten voin hyvin olla kotona ja shoppailla. Meillä on oma elämä, kun olemme kahden eikä kukaan kaersa käiritse ja sotke.
        Töihin ei kauniit naiset mene, olen edustusrouvatyylinen enkä mene duuniin. Mies maksaa kaiken. Siksipä olenkin tässä raastavassa suhteessa, suku on pahin mutta siitäkin selvii kun vetäytyy omiin oloihin ja odottaa kun joku siivoo ja laittaa ruuat.
        Joskus menen kylpylään viikoksi pois tästä kaaoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot sinä katkeruuden perikuva. Olet kateellinen kauniille ja ihanalle naiselle, minulle jolla on ihana mies ja omat sukulaiset ja joka inhoaa miehen sukua ja lapsia, huonokäytöksisä kakaroita.

        Töihin ei tarvi mennä, mies tekee töitä ja tienaa hyvin, joten voin hyvin olla kotona ja shoppailla. Meillä on oma elämä, kun olemme kahden eikä kukaan kaersa käiritse ja sotke.
        Töihin ei kauniit naiset mene, olen edustusrouvatyylinen enkä mene duuniin. Mies maksaa kaiken. Siksipä olenkin tässä raastavassa suhteessa, suku on pahin mutta siitäkin selvii kun vetäytyy omiin oloihin ja odottaa kun joku siivoo ja laittaa ruuat.
        Joskus menen kylpylään viikoksi pois tästä kaaoksesta.

        Sinun kommenttisi todistaa, että olet ihan idiootti, ei tuollaista edes kukaan ota töihin, olet tosiaan tyhmä ja laiska, makaat päivät pitkät ja äijäsi , joka myös tyhmä elättää tuolaista ketkua, juu kauniita on näillä nettipalstoilla kaikki , mutta sinä olet lisäksi oikeesti tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kommenttisi todistaa, että olet ihan idiootti, ei tuollaista edes kukaan ota töihin, olet tosiaan tyhmä ja laiska, makaat päivät pitkät ja äijäsi , joka myös tyhmä elättää tuolaista ketkua, juu kauniita on näillä nettipalstoilla kaikki , mutta sinä olet lisäksi oikeesti tyhmä.

        En voi sille mitään että olen kaunis ja ihastuttava. Monet miehen suvun naiset ovatkatellisia minulle kun olen upea ilmestys, mieskin on ylpe minusta. Onnkeksi ei tarvi etsiä töitä, en halua mennä, paljon kivampi on olla kotona ja jäädä nukkuun kun muut lähtee. Kauneus unet on ehdottomasti saatava.

        Töissä käy vaan naiset jotka ei lässähtäneen ulkomuodon takia kehtaa muualla käydä.

        Ei, olen fiksu ja yliopistosta valmistunut monialan osaaja. Mutta töitä en haluu tehdä, ehkä ulkomailla voisin... mutta mies ei lähde kun kersat pitää täällä. He ei pärjää ilman meidän maksamiamme elareita ja läsnäoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään että olen kaunis ja ihastuttava. Monet miehen suvun naiset ovatkatellisia minulle kun olen upea ilmestys, mieskin on ylpe minusta. Onnkeksi ei tarvi etsiä töitä, en halua mennä, paljon kivampi on olla kotona ja jäädä nukkuun kun muut lähtee. Kauneus unet on ehdottomasti saatava.

        Töissä käy vaan naiset jotka ei lässähtäneen ulkomuodon takia kehtaa muualla käydä.

        Ei, olen fiksu ja yliopistosta valmistunut monialan osaaja. Mutta töitä en haluu tehdä, ehkä ulkomailla voisin... mutta mies ei lähde kun kersat pitää täällä. He ei pärjää ilman meidän maksamiamme elareita ja läsnäoloa.

        🤮🤮💀💀💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään että olen kaunis ja ihastuttava. Monet miehen suvun naiset ovatkatellisia minulle kun olen upea ilmestys, mieskin on ylpe minusta. Onnkeksi ei tarvi etsiä töitä, en halua mennä, paljon kivampi on olla kotona ja jäädä nukkuun kun muut lähtee. Kauneus unet on ehdottomasti saatava.

        Töissä käy vaan naiset jotka ei lässähtäneen ulkomuodon takia kehtaa muualla käydä.

        Ei, olen fiksu ja yliopistosta valmistunut monialan osaaja. Mutta töitä en haluu tehdä, ehkä ulkomailla voisin... mutta mies ei lähde kun kersat pitää täällä. He ei pärjää ilman meidän maksamiamme elareita ja läsnäoloa.

        😂🤣😂, kuolen nauruun, trollit sen , kun paranoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣😂, kuolen nauruun, trollit sen , kun paranoo.

        Ihanaa!! Kiitos! Tosi kiva kun saan sinut nauramaan, se on parasta mitä voi saada olemuksellaan, iloista mieltä ja hyvää oloa.
        Nauraminen on aina hieno asia. Jos itkisit ja suuttuisit, olisin tosi huolissani sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa!! Kiitos! Tosi kiva kun saan sinut nauramaan, se on parasta mitä voi saada olemuksellaan, iloista mieltä ja hyvää oloa.
        Nauraminen on aina hieno asia. Jos itkisit ja suuttuisit, olisin tosi huolissani sinusta.

        Just, tää palsta olis aika tylsä ilman sinun trollejasi, vaikka trollisi ovatkin ihan älyttömän tyhmiä ,mutta niitä on hauska lukea, ja nauraa.


    • Anonyymi

      Tee mene sille mökille. Sillähän tuosta pääsee.

    • Anonyymi

      Voi häpeä🤦🏻‍♀️

    • Anonyymi

      Yliopistosta valmistunut eikä osaa kirjoittaa. Huokaus.

      • Anonyymi

        Sinä et ole edes peruskoulu saati leikkikoulua käynyt. Helppo kirjottaa tuos asia, kun ei osaa muuta eikä keskustella.

        Minäkin voisin heittää vaikka mitä jos ryhtyisin tuolle kannalle. Minusta on vaan heinon ihmisen ele, perustella ja kertoa asiaa eikä helposti heittää joku sana, ja se on sillä sipuli. Outo tapa kesustella. Mutta jos muuta ei osaa niin eihän sille voi mitään.


      • Anonyymi

        Trolli voi olla, vaikka presidentti tai pääministeri, näillä palstoilla.😁”suoli24” antaa unelmille siivet😂


    • Anonyymi

      Täällä on kiva huudattaa herkkiksiä. Mitä enempi ne raivoo sen enemmin on jutustella. Niin se on.... hauskaa kun mikä.
      '
      Mutta totta se on että ilman miehen lapsia kaikki olisi helpompaa. Omat lapset kun on osannut kasvattaa todella hyvin ja he ovat ihania, niin istten kun tulee toisen ihmisen lapset siihen ja jotka ovat häiriköitä ja huonosti kasvatettuja, niin eihän se kivaa ole.

      Ilman miesten lapsia elämä olisi uusissa perheissä tosi ihanaa, kukajaksaa alottaa alsuta kenenkään lasten kasvattamsen. Ressaa se kaikkia.
      Meillä on hyvä kun mun lapset ovat ne ihanat ja meihen ei ihanat, mutta eipä ne täällä olekkaan onneksipaljon, kyllästy mun siisteyteen ja asiallisuuteen, niin eihän ne ressut jaksa sellasta, häpee.

      • Anonyymi

        Mutta totta se on että ilman eukon lapsia kaikki olisi helpompaa. Omat lapset kun on jo kasvattanut todella hyvin ja he ovat ihania, niin sitten, kun tulee toisen ihmisen lapset siihen ja jotka ovat häiriköitä ja huonosti kasvatettuja, niin eihän se kivaa ole.

        Ilman naisten lapsia elämä olisi uusissa perheissä tosi ihanaa, kuka jaksaa alottaa alusta kenenkään lasten kasvattamisen. Ressaa se kaikkia., miksei ne voi asua isällään.
        Meillä on hyvä kun mun lapset ovat ne ihanat ja naiseni ei niin ihanat, mutta veetuttaa kun ne pennut asuu täällä mun talossa ja kyllästy mun siisteyteen ja asiallisuuteen, niin eihän ne ressut jaksa sellasta, kun kaikki on tehty eteen..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe