Ideologiaan perustuva maailmankuva on AINA vinoutunut, luonnontieteeseen perustuva EI KOSKAAN, koska se on empiirinen ja looginen.
Samaan aikaan, kun feministit selittävät, että ajavat tasa-arvoa, haukkuvat de facto muitakin miehiä kuin luuserisovinisteja kelvottomammiksi. Todellisuudessa feminismi perustuu miesvihalle, katkeruudelle ja hallintapyrkimykselle, mutta feministit ovat niin ideologiansa lumoissa, etteivät tätä näe.
Samoin kuin fasismi, natsismi, kommunismi ja amerikkalainen ideologia, joka uskoo, että on olemassa jokin itsenäinen yliminä, myös feminismi pahoin vinoutuu, koska yrittää muokata TIEDETTÄ IDEOLOGIAAN sopivaksi. Ne ovat kuitenkin kuin tuli ja vesi.
Eräs karmeimpia mokia tapahtui natsismissa, joka hylkäsi 'juutalaisena' Einsteinin teorian, joka oli numeerisesti tarkempi, kuin oleva klassisen fysiikan esitys. Einstein pakeni maasta, kun vielä kerkisi.
Feminismi sotkiessaan biologiaan omia oppejaan, toimii täsmälleen samoin, luo sutta ja sekundaa. 🌹👀
Feministinen vinouma, bias. Luonnontieteen ja ideologian yhteensopimattomuus.
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tota muidenkin miesten kuin luuserisovinistien haukkumista sitten suuressa määrin tapahtuu?
- Anonyymi
"Ideologiaan perustuva maailmankuva on AINA vinoutunut" , -ei muuten ole, toteuttajat ja toteutustapa ne ovat mitkä pilaavat hyvätkin ja kehityskelpoiset asiat ja ajatukset. AINA on ihan liian jyrkkä ilmaisu, sopii tosin trollaukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395