Mene juhanuksena meihen mökille

Anonyymi

Menen eka kerran heidän mökille. Siine tulee miehen vanhemmat ja siarukset pereheinenn. Toivottavasti miehen eksä ei tule tai ei ne ole vielä eronneet, ainakaan naisen mielestä. Se nainen tulee kuin kotiinsa sinne, aika outoa. Sanoin miehelle etten haluisi etä se nainen tulee, mutta miehestä se on okei, jos tulee, lasten puolesta. Kia se on niin, en tiedä, en ole koskaan ollu siinä tilanteeessa.
Ollaan seukattu pari kuukautta, ja tämä tuntuu oikeelta, Kai ne eroo kun miehen vanhemmat tapaavat minut niin laittaa vähän liikettä eksän kinttuihin, että osaa olla pois meidän jaljoista On kiva tutustua lapsiin kun he ovat minunkin lapsia kun ryhdyn heidän äitipuolekseen, nyt esittelen itseni äitinä.
Aika jännätilanne, mennään viikoksi ja siinä ajassa voi jo sanoa oelvansa perheenjäsen. Eksä ihmetyttää, että kehtaa tulla tai edes miettiä tulevansa meidän omaan perheeseen. Kai ei osaa vielä ymmärtää ettei ole enää suvun jäsen vaan paikat on vaihtuneet ja minä hallitsen nyt sitä hänen piakkaansa On kiva tietää että jotakuta suututtaa, mutta aina ei voi voittaa.
Kiva kun lapset on isoja, ei tarvi opetaa ja komentaa paljoo, jos ovat hyivn koulutettu että osaavat käyttäytyä, muuten kyllä puutun pieneenkin asiaan. Se on nyt mun rooli olla esikuva ja neuvoja. Mut äiti mua huolestuttaa, miten se reagoi kun minä alan määräämään ja kasvattamaan hänen lapsiaan. Peukkuja ettei tule, et tajuu olla kohtelias ja pysyä poissa kun minulla on nyt siirtymä kausi peheeseen.

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Snulla oli sama aihe aiemmin 100%

    • Anonyymi

      Olet tyhmä, äiti et tule heille olemaan koskaan.
      Lasten oma äiti on aina se oikea äiti.

    • Anonyymi

      Ei se eksä sinne kuulu, se on sun paikka. Jos tunkeutuu, käske sen lähtä meneen.
      Kumma jos ei tajuu et lapsillansa on uusi äiti joka osaa kasvattaa ja mies on heidän isä jonka pitää tukee uutta äitiä ja estää eksien tulo mökille. Olet perheen päällikkö ja sinä teet säännöt lapsille kuin muillekin. Muista olla kova täti, heti alkuun kun ottaa pomon asenteen, niin sitä on helppo pitää.
      Teet työpöydän kotiin, ja pomotat siinä.
      On kosteja joilla pääsee alkuun. Ensin hoidat sen miehen avioeron kuntoon, vauhtditat sitä ja käskytät, sitten laitat suvun kuriin, niin pakka on hyvä.

      • Anonyymi

        Natsi!


    • Anonyymi

      Tämä sama reppana nainen veistelee jatkuvasti samoja tarinoita.
      Kulta pieni, haki aivoillesi älykkäämpää ajateltavaa ja käsillesi aikaansaava tekemistä ja jaloillesi paljon fiksumpaa kävelyreittiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2094
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      214
      1811
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1512
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1213
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1191
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1155
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe