Onko tällaisesta tapauksesta selvyyttä: ulkomaalainen käy suomessa lomalla alle 6kk vuodesta mutta ulkomaille rekisteröity auto olisi suomessa vuoden ympäri. Määrääkö jokin direktiivi että myös auto pitää olla alle 6kk vuodesta suomen rajojen sisällä vai onko tämä suomalaisen virkamiehen oma tulkinta. Äkkiseltään löydän vain EU neuvontaa luonnollisen henkilön osalta tästä 6kk määräajasta.
Ulkomaisen auton pitäminen suomessa ympäri vuoden
Anonyymi
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt kun on tää venäjä ja raja kiinni niin toinen vuosi alkoi tuon bmw kanssa Suomessa.
Saa ajella huoletta vaikka miten, poliisit pysäyttää niin kielimuurilla selviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083