"Tissimiehet" ja "peppumiehet"

Anonyymi

Minusta tämä kahtiajako on jo itsessään absurdi. Jos olisin mies, olisin ihan satavarmasti "tissimies" - koska juuri tissit ovat naisille uniikit, kun taas keskenään melko samanmuotoisiakin perseitä löytyy niin naisilta kuin miehiltäkin. Lisäksi vielä se, että perseestä tulee p*skaa, tissit ovat "siistimpi" kehonosa...

Jos täällä on "peppumiehiä", niin mielelläni kuulisin vasta-argumentteja tähän että miksi juuri peppu?

Kirjautumaton palstalutka

27

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tissit on upeat ja näyttävät mut kyl peppukin on eli kummatkin kivan näkösiä ja kummallakin kiva leikkiä no en osaa sanoa kumpikin kivoja eritavalla eli en osaa sanoa ja kummastakin tykkään yhtä paljon

      • Anonyymi

        Tietysti katsoo myöskin koko naista mut reisiäkin tulee katsottua eli etupuolelta katsottuna katsoo äkkiä lantiota ja reisiä ja pimpin seutua ja tissejä ja kasvoja sivulta päin reisiä peppua ja tisuja ja takaa päin peppua reisiä ja lantiota pyllistäessä peppua ja istuvaa reisiä ja haarojen väliä


    • Kyllä on ihan erilaiset takapuolet näillä kahdella perinteisellä biologisella sukupuolella. Mutta ehkä moderneilla intersektionaalisen asemansa tunnistavilla ihmisillä on sitten nykyään hyvin sukupuolineutraalit takapuolet.

    • Anonyymi

      Miksi pitää valita jompikumpi niin kuin muita vaihtoehtoja ei olisikaan? Itse pidän itseäni säärimiehenä. Oikeastaan reisimiehenä, mutta se kuulostaa vähän turhan härskiltä.

    • Anonyymi

      Katso youtubesta tuksun putkatilitys etsin uutta miestä ja heti kun seisoo siinä niin ei tiedä mitä katsois tissejä reisiä vartaloa tissejä vai reisiä siinä täydellinen naisen vartalo eli seksikäs

    • Anonyymi

      Naiset! Muna vai rintalihakset?

      Yhtä lapsellista.

      • Anonyymi

        Muna


      • Anonyymi

        Oon ehdottomasti peppunainen. Semmonen kiva kapea ja tiukka pylly, niin kyllä katse siihen etsiytyy ja hymy nousee ihan väkisin huulille.

        Ja syy siihen on että mies jolla on pieni ja tiukka peppu ja kapea lantio on kova panemaan ja meno on kevyttä ja saan helposti orkut mikä ei raskassarjalaisten miesten kanssa ole ikinä onnistunut yhdynnässä.


    • Anonyymi

      Aku jannen kaa on uusintafilmillä pessistä ja illusiasta kohta.

    • En ole mies, mutta taidan enemmän katsella lanteita, reisiä ja peppua kun tissejä. Hirmu isoista rinnoista en yksinkeraisesti vaan tykkää. Mutta peppu saa olla kyllä vaikka extralarge. Mielummin, kuin xs.

      • Ei mulla ole kikkeliä. Olen pimppaeläjä. Edelleen. Mitta tunnen vetoa naisiin ja yhteen mieheenkin.


      • Bätääs kirjoitti:

        Ei mulla ole kikkeliä. Olen pimppaeläjä. Edelleen. Mitta tunnen vetoa naisiin ja yhteen mieheenkin.

        Mutta siis...


      • Bätääs kirjoitti:

        Ei mulla ole kikkeliä. Olen pimppaeläjä. Edelleen. Mitta tunnen vetoa naisiin ja yhteen mieheenkin.

        Naisen peppu on ihana, kuin tyyny kun siinä on vähän mikä hytkähtää. Nam. 🤤

        Ei passaa ajatella, tulee mieliteko puristella kankkuja..


      • Bätääs kirjoitti:

        Naisen peppu on ihana, kuin tyyny kun siinä on vähän mikä hytkähtää. Nam. 🤤

        Ei passaa ajatella, tulee mieliteko puristella kankkuja..

        Kuten vaikka tässä videossa. Kivasti hytkähtelee. 😁

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M


      • Ei tainnut liittyä minuun hänen poistuminen, sikäli mikäli oikein muistan niin hän vetäyti Jiimenin kanssa tutustumaan toisiinsa. Olen ulkopuolinen.


      • No heteromiestä nyt ainakin joo. Niin ymmärsin.


    • Anonyymi

      Tissit on lapsille.
      Olen täysin peppumies.

      Pepun muoto ja kiinteys viittaa hyvään kuntoon ja panolihasten toimivuuteen.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Myös kiinteät reidet kiinnittävät huomioni, unohtui.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Olen mies ja ehdottomasti peppumies, mitä tulee naisiin. Tisseissä riittää se, että mahtuu kouraan eikä tarvi kaivella kainaloista. Mutta hyvännäköinen kiinteä farkkupeppu on something else... :) En pysty vastustamaan sellaista, jos tarjolla on... :)

      • Anonyymi

        Mutta kyllä mä lopulta olen kasvomies. Kasvoja joutuu lopulta katsomaan eniten. Jos kasvot ei miellytä, ei niillä tisseillä ja pepuillakaan kovin pitkälle pötki...


    • P-ppp...u

      Niin hyvä ettei sanotuksi saa.

    • Peppuja on kyllä monenlaisia, ja kaikki ei vaan iske. En osaa määritrllä mikä on hyvä peppu, mutta sielun silmät sen tietää.

      Rinnat on aina jees, vaikka ne ois millaiset vaan. Ne ei kuitenkaan ole se juttu mulle.

      Mutta mielenkiintoisin kohde naisessa on minusta silmien ja otsan risteysalue. Siinä on sellainen juttu, jonka uskon sykähdyttävän eniten. Joka oikeastaa välillä naurattaakin, mutta sen olen haarukoinut esiin itsestäni kivana huomiona. 😁

      • Hymy on yks sellainen mihinkä kiinnittää huomiota ja huulet.


      • Bätääs kirjoitti:

        Hymy on yks sellainen mihinkä kiinnittää huomiota ja huulet.

        No hymy on tietty tärkeä. :o)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Peppu tietenkin. Kurvikas lantio ja pullea peppu on hot. Tissit ihan sama onko pienet vai suuret.

    • Anonyymi

      Normasaali pepp, eppu, eli eleantti?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe