Karvaton mies - ajatuksia?

Anonyymi

Näin vähän päälle kolmekymppisenä aloin ajelemaan kainalot ja alakerran täysin sileiksi ja olen tähän lookkiin itse tykästynyt kun tuntuu niin hygieeniseltä ja siistiltä.

Silti jotenkin mielessä kalvaa epävarmuus siitä mitäköhän muut mahtaa tällaisesta ajatella vaikka pitäisihän sen olla jokaisen oma asiansa mitä karvoillaan tekee.

Kiinnostaisi siis kuulla vähän muilta millaisia ajatuksia se herättää kun näette rannalla/uimahallissa miehen jolla ei ole kainalokarvoja eikä alapään karvoja. Tuleeko tästä heti jokin homon leima otsaan vai joko maailma on vuonna 2022 valmis miesten (myös heterojen) karvattomuuteen?

10

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee mieleen, että murrosikä on vähän myöhässä. Meitä miehiä on vähän ja enemmän karvaisia.

    • Anonyymi

      Tulee positiivinen mielikuva kun mies huolehtii itsestään ja ajelee karvat :) Itsekkin ajelen kanaloita ja sääriä myöten karvat veks eikä oo kukaan ihmetelly.

    • Anonyymi

      Olen vähän vanhempi mutta myös ajelen kainalot ja alapää karvaton. Näin on itselle mukavampi. Vähän ehkä hävettää mennä kylpylään tms mutta onhan muita posliinia näkynyt myös miesten puolella joten siitä vaan jos siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Teen ihan samoin. Jos tuo jotain häiritsee niin mulle ihan sama. Eihän kaikki kasvata partaansa eikä pitkiä hiuksia niin miks munakarvat tai niiden lyhyys tai puute aiheuttaa monessa mielipahaa? Siitä on ainakin 10 v aikaa kun näin uimahallissa posliinin miehen. Se vain jäi mieleen kummittelemaan, aloin tuon jälkeen myös lyhentämään omaani. Aattelin että pois en kehtaisi ajaa. Pikkuhiljaa lyhentelinlyhyemmäks ja varsinkin pyöräillessä alkoi lyhyt karva ja sänki olla haitaksi. Kysyin jopa vaimon mielipidettä että jos ajankin kaikki pois. Hälle oli ihan sama, ainakin niin tulkitsin koska omat on karvas. Suihkussa sheivasin kaikki pois ja voi sitä sileyden tunnetta kun ei ollu enää sänkeä.

      Pari kertaa oon alkanut kokeeksi kasvattamaan takaisin vaikka tiesin että ajan kohta kaikki pois. Näin on käynyt joka kerta. Eli; antakaa posliinin jatkaa valitsemallaan tiellä. Älkää kurkkiko muiden munia, siellä voi olla häiritsevä yllätys ja menee vaikka yöunet.

    • Anonyymi

      Peilit on tositarkkoja kyllä.

    • Anonyymi

      Olin juuri tänään kylpylässä pohjoisessa. Olin kerran aiemmin käynyt posliinina mutta silloin siellä oli niin hiljaista että ei kukaan varmasti nähnyt. Tänään menin juuri kun kylpylä aukesi ja siellä oli jo silloin jonoa. Saunassa nopealla vilkaisulla (ei, en ole homo, seurasin vain olenko ainoa) näin useamman täysin posliinin, muutamia lyhyeksi ajettuja ja vain muutamia koskemattomia. Eli lopulta uskalsin käydä saunassa useammin kerran. Kyllä tämä alakerran siistiminen on yleistä miehillä.

    • Anonyymi

      Karvattomia on aika paljon punttisalilla ja uimahalleissa. Ei se miehestä homoa tee, näyttää siistiltä jos itse vaan karvattomuudesta tykkää. Ite oon myös.

      • Anonyymi

        Ollaan kaverin kans molemmat ajeltu kaikki karvat. Ei olla homoja. Punttisalilla on ehkä enempi karvattomia, määrä on lisääntynyt parissa vuodessa reilusti. Uimahalleissa ja kylpylöistä ei kokemusta.


    • Anonyymi

      Täällä kans yks karvaton mies, kainaloita ja sääriä myöten sekä alapää kans. Enemmän mua haittaisi mennä karvaisena esim. Uimahallin.

    • Anonyymi

      Oon kohta 50, karvaton alapäästä muutaman vuoden. Oon aiemmin ajellut höylällä, pari viime kertaa brassissa. Ohut karva kasvaa 4-5 viikon päästä jolloin voi mennä uudestaan tai sit vaan sheivaa pois. Kesällä ajoin eka kerta kainalotkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe