Palstakurpat romantiikasta juhannuksena?
Haaveilevatko
36
77
Vastaukset
Jännä kun Lillis tekstit katoo, mutta jazulit jää. Kuka tästä paskaa täällä oikein pyörittelee?
- Anonyymi
Törkeää sensurointia.
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää sensurointia.
Minusta pitäis poistaa kaikki nimet eikä vaan jonkun. Onko joku puolueellinen?
Bätääs kirjoitti:
Minusta pitäis poistaa kaikki nimet eikä vaan jonkun. Onko joku puolueellinen?
Jollain jotkut eri valtuudet?
- Anonyymi
Meikä on puikoissa.
Ränkylä Anonyymi kirjoitti:
Meikä on puikoissa.
RänkyläMiksi täältä poistuu jonkun palstalta häipyneen nimimerkki ja jonkun palstaa yhä käyttävän ei, vaikka pyytää poistoa? Mitäs vittuilua tollanen oikeen on?
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Miksi täältä poistuu jonkun palstalta häipyneen nimimerkki ja jonkun palstaa yhä käyttävän ei, vaikka pyytää poistoa? Mitäs vittuilua tollanen oikeen on?
Asialliset kirjoitukset jäävät.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Miksi täältä poistuu jonkun palstalta häipyneen nimimerkki ja jonkun palstaa yhä käyttävän ei, vaikka pyytää poistoa? Mitäs vittuilua tollanen oikeen on?
Koska näissä palstan poistoissa muka on ollut joku logiikka?
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ehkä dazu on sheriffi:)
Anonyymi kirjoitti:
Asialliset kirjoitukset jäävät.
Mitä asiallista tuossa ekassakaan on? Ja poistetussa ei? Jokuhan jatkuvasti vittuilee täällä näitä tiettyjä nimiä spämmäten?
Anonyymi kirjoitti:
Koska näissä palstan poistoissa muka on ollut joku logiikka?
Well, ei ikinä. Voisko jo 2022 saada jotain järkee tähän touhuun.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Juoskoon seinään, jos pitää kiusaamista hauskana.
No ohan niitten mielestä sovinismikin jees.
Anonyymi kirjoitti:
No ohan niitten mielestä sovinismikin jees.
Ehkä, kai se pitää itse sitten kanssa todella lopettaa tämä palstan käyttö, kun tämä touhu ei kerran järkiinny.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ikonisesta ikipalstalaisesta kirjoitettuja juttuja ei sovi poistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ikonisesta ikipalstalaisesta kirjoitettuja juttuja ei sovi poistaa.
No ei se mitään. Voin minäkin poistua, niin saavat pitää ikoniset nimimerkkinsä ilman kirjoittajaa. Olen niin vitun kypsä tähän Topi, Lillis ja Jazuli pelleilyyn. Oon yrittänyt asiallisesti vaan sietää, mutta en mä viitti enää.
Menee jo yli hilseen leikkiminen. Joten hellurei. Pitäkää hauskaa, ilman mua.- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
No ei se mitään. Voin minäkin poistua, niin saavat pitää ikoniset nimimerkkinsä ilman kirjoittajaa. Olen niin vitun kypsä tähän Topi, Lillis ja Jazuli pelleilyyn. Oon yrittänyt asiallisesti vaan sietää, mutta en mä viitti enää.
Menee jo yli hilseen leikkiminen. Joten hellurei. Pitäkää hauskaa, ilman mua.Huomiseen!
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Menee jo yli hilseen leikkiminen. Joten hellurei. Pitäkää hauskaa, ilman mua.Uskon että nämä samat tyypit jotka tätä pelleilyä ovat harrastaneet, ovat entisiä koulukiusaajia. Sieltä pahimmasta päästä. Aikuisina yhteiskunnan eläteiksi jääneitä työttömiä.
- Anonyymi
Ei tämä ainakaan. Juhannus ei mun mielessäni ole lainkaan romanttinen pyhä. Oikeastaan melkein se epäromattisin aika koko kesässä. Loppukesän lämpimät ja pimeät illat ja yöt ovat mun mielestäni paljon romanttisempia. Kun tarkenee istua laiturilla tai rannalla vähissä vaatteissa ja katsella yhdessä kuutamonsiltaa ja tähtiä.
Enkä mä kyllä haaveile varsinaisesti romantiikastakaan. En ainakaan yleisellä tasolla. Mun romanttiset haaveeni ovat hyvin tiukasti sidotut tiettyyn miesyksilöön.- Anonyymi
Naapurin Marttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Marttiin?
Naapurissa ei asu sen nimistä, sori. Eikä kyllä se tietty eriniminen miesyksilökään asu naapurissa. Sori siitäkin.
Sinällään en edes tarkoittanut jotain tiettyä miesyksilöä tällä hetkellä olevan. Tarkoitin romanttisten haaveideni olevan aina henkilöityneitä, eivät koskaan yleisiä. Jos ei sellaista miesyksilöä ole, josta haaveilla, niin en haaveile lainkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Marttiin?
Yritin miettiä keksinkö ketään Marttia. Ainoa Martti, jonka keksin, on se hanhi. Hanhi ei sovi kurpalle.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Kossu pakkasee, muija saunaan lämpeen, kabanossia g-rilliin. Jos ei tällä nälkä lähe, niin ei millää.
- Anonyymi
Eipä diinä... rauhallinen Juho.... rhkäpä...
Charles Bronin elokuva-elämäkertaa jotain pitäisi vielä ja sitten obi-wan kenobi, uusi jakso kauden päätös jakso pitäisi tuijottaa. - Anonyymi
Ap,tä näyttää palstakurpat kovasti kiinnostavan ja heidän tekemisiään täällä utelee josko pääsis kurppien ihanaan seuraan😄 enpä kerro,etkä saa😁
- Anonyymi
Kyllä meillä alasti saunotaan mieheni kanssa. Vähän viiniä juodaan myös.
- Anonyymi
Meillä saunotaan mieheni kanssa vaatteet päällä.
- Anonyymi
Julma musiikki kappale, mietinkin missä ololikin kitara.. kakkara, makkara jakkara...
Tämä Metallica;: https://www.youtube.com/watch?v=TWKJmbmOOf4 - Anonyymi
Kysyy kuikelo
- Anonyymi
Saksa ei juurikaan ole muodissa muutoinkaan juuri nyt.
- Anonyymi
Tarkoittanetko juhannuskurppia?
- Anonyymi
Ei juhannuksena, eikä muinakaan päivinä.
On viisi syytä, että romantiikka on juhannuksesta kaukana. 1) Lähin suhteellisen saman ikäinen mies on monen kilometrin päässä, 2) en tunne kehenkään paikalliseen vetoa, 3) paikalliset on naimissa, 4) en ole koskaan tervehtimistön enempää jutellut paikallisten kanssa 5) Vietän juhannusta lukollisen 1-1.5km pitkän yksityiskotien päässä, enkä ajatellut poistua alueelta. Jos näen muita kuin perheeni, he liikkuvat varmaan järvellä veneellä. Yhtään ylimääräistä ihmistä ei pariin päivään näkynyt. 🤣
Ai niin joo, kysymys koski haaveilua. Ainahan sitä haaveilee romantiikasta, ei juhannus sitä miuta. 😁
- Anonyymi
Kyllä romantiikkaa on luvassa filksun ihmisen kanssa, joka ei todellakaan kutsu muita kurpiksi. Ap voi tarkastella omaa asennettaan siihen, miksi viettää yksinäisen juhannuksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754