Ja naiset juhannusta yksin?
Viettääkö rumat miehet
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vietä, varma tieto.
Juhannuksessa on kyse aivan muusta kuin ulkoisesta. Se on elämänriemua ja lihaisaa toisten seurasta nauttimista! - Anonyymi
Kun juo viinaa naiset näyttää paremmilta. Nyt pitää löytää nainen, joka on niin kännissä, että retkahtaa muhun.
- Anonyymi
Ei viedä, mutta raittiit miehet viettävät.
t. viinamies - Anonyymi
Kyllä kyllä kyllä.T. oikein ruma
- Anonyymi
Jos tämä oli S:n kommentti, niin noin hän ei ajattelisi.
- Anonyymi
joskunni oittaa rumintakun nioittaamyös kauneinta eikä päin vastoin eli hyvä tahto on kauneus jos kunnioitamme ruminta yhtä paljon kuin kauneinta selipaatti on totuus muttajaakobinju mala vaati kunnioittamaan eli rakastamaan leaayhtä paljon kuin rakelia eli tasapuolisuus on hyvä tahto mutta pitää olla itsehillintää niin ei tule kateutta ja mustasukkaisuutta eli ilman seksiä ei joudu myrskyyn
- Anonyymi
puoli vuotta mennyt ja vasta yhden kanssa kipinä jonka mokalin odottamalla kellon kanssa toista,
- Anonyymi
No tottakai. Ei kukaan ole seuraani halunnut joten yksin olen kotona.
- Anonyymi
Minä olen susiruma ja vietän jussia vaimoni kanssa.
Neljättäkymmenettä kertaa:) - Anonyymi
Tahtoisitko kuvan? https://youtu.be/jsnj71eNw30
- Anonyymi
Mitä sä haet tällä aloituksella? Onko sulla joku kompleksi vapaisiin miehiin, vai haluatko muuten loukata heitä?
- Anonyymi
Löytyykö ketjusta juhannusheilaa? Alkaa olemaan kiire.
- Anonyymi
Itse ainakin toivon, että rumimmat ymmärtää pysyä kotonaan neljän seinän sisällä, eivätkä lähde pilaamaan komeimpien/kauneimpien juhannuksen viettoa.
Tiellä ne vain kännissä örveltävät, huh-hyh yörk's!!! - Anonyymi
Tällä aloituksella miehet mainittiin otsikossa oikeen korostetusti erikseen ja naiset vasta sitten. Voi vttu että naiset tulee kärsimään jatkossa mutta sitä saa mitä tilaa ;) Tätä tämä feminismi ajaa juuri
Juu. Näin teen.
- Anonyymi
Feministi
- Anonyymi
Itse vietän sitä yksin mutta olenkin valio yksilö, mies 48v.
- Anonyymi
Mun eksä on ruma mutta otin sen kotiini juhannusta viettämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156