Ja naiset juhannusta yksin?
Viettääkö rumat miehet
18
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vietä, varma tieto.
Juhannuksessa on kyse aivan muusta kuin ulkoisesta. Se on elämänriemua ja lihaisaa toisten seurasta nauttimista! - Anonyymi
Kun juo viinaa naiset näyttää paremmilta. Nyt pitää löytää nainen, joka on niin kännissä, että retkahtaa muhun.
- Anonyymi
Ei viedä, mutta raittiit miehet viettävät.
t. viinamies - Anonyymi
Kyllä kyllä kyllä.T. oikein ruma
- Anonyymi
Jos tämä oli S:n kommentti, niin noin hän ei ajattelisi.
- Anonyymi
joskunni oittaa rumintakun nioittaamyös kauneinta eikä päin vastoin eli hyvä tahto on kauneus jos kunnioitamme ruminta yhtä paljon kuin kauneinta selipaatti on totuus muttajaakobinju mala vaati kunnioittamaan eli rakastamaan leaayhtä paljon kuin rakelia eli tasapuolisuus on hyvä tahto mutta pitää olla itsehillintää niin ei tule kateutta ja mustasukkaisuutta eli ilman seksiä ei joudu myrskyyn
- Anonyymi
puoli vuotta mennyt ja vasta yhden kanssa kipinä jonka mokalin odottamalla kellon kanssa toista,
- Anonyymi
No tottakai. Ei kukaan ole seuraani halunnut joten yksin olen kotona.
- Anonyymi
Minä olen susiruma ja vietän jussia vaimoni kanssa.
Neljättäkymmenettä kertaa:) - Anonyymi
Tahtoisitko kuvan? https://youtu.be/jsnj71eNw30
- Anonyymi
Mitä sä haet tällä aloituksella? Onko sulla joku kompleksi vapaisiin miehiin, vai haluatko muuten loukata heitä?
- Anonyymi
Löytyykö ketjusta juhannusheilaa? Alkaa olemaan kiire.
- Anonyymi
Itse ainakin toivon, että rumimmat ymmärtää pysyä kotonaan neljän seinän sisällä, eivätkä lähde pilaamaan komeimpien/kauneimpien juhannuksen viettoa.
Tiellä ne vain kännissä örveltävät, huh-hyh yörk's!!! - Anonyymi
Tällä aloituksella miehet mainittiin otsikossa oikeen korostetusti erikseen ja naiset vasta sitten. Voi vttu että naiset tulee kärsimään jatkossa mutta sitä saa mitä tilaa ;) Tätä tämä feminismi ajaa juuri
Juu. Näin teen.
- Anonyymi
Feministi
- Anonyymi
Itse vietän sitä yksin mutta olenkin valio yksilö, mies 48v.
- Anonyymi
Mun eksä on ruma mutta otin sen kotiini juhannusta viettämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372