Viettääkö rumat miehet

Anonyymi

Ja naiset juhannusta yksin?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vietä, varma tieto.

Juhannuksessa on kyse aivan muusta kuin ulkoisesta. Se on elämänriemua ja lihaisaa toisten seurasta nauttimista!

• Anonyymi

Kun juo viinaa naiset näyttää paremmilta. Nyt pitää löytää nainen, joka on niin kännissä, että retkahtaa muhun.

• Anonyymi

Ei viedä, mutta raittiit miehet viettävät.

t. viinamies

• Anonyymi

Kyllä kyllä kyllä.T. oikein ruma

• Anonyymi

Jos tämä oli S:n kommentti, niin noin hän ei ajattelisi.

• Anonyymi

joskunni oittaa rumintakun nioittaamyös kauneinta eikä päin vastoin eli hyvä tahto on kauneus jos kunnioitamme ruminta yhtä paljon kuin kauneinta selipaatti on totuus muttajaakobinju mala vaati kunnioittamaan eli rakastamaan leaayhtä paljon kuin rakelia eli tasapuolisuus on hyvä tahto mutta pitää olla itsehillintää niin ei tule kateutta ja mustasukkaisuutta eli ilman seksiä ei joudu myrskyyn

• Anonyymi

puoli vuotta mennyt ja vasta yhden kanssa kipinä jonka mokalin odottamalla kellon kanssa toista,

• Anonyymi

No tottakai. Ei kukaan ole seuraani halunnut joten yksin olen kotona.

• Anonyymi

Minä olen susiruma ja vietän jussia vaimoni kanssa.
      Neljättäkymmenettä kertaa:)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä sä haet tällä aloituksella? Onko sulla joku kompleksi vapaisiin miehiin, vai haluatko muuten loukata heitä?

• Anonyymi

Löytyykö ketjusta juhannusheilaa? Alkaa olemaan kiire.

• Anonyymi

Itse ainakin toivon, että rumimmat ymmärtää pysyä kotonaan neljän seinän sisällä, eivätkä lähde pilaamaan komeimpien/kauneimpien juhannuksen viettoa.
      Tiellä ne vain kännissä örveltävät, huh-hyh yörk's!!!

• Anonyymi

Tällä aloituksella miehet mainittiin otsikossa oikeen korostetusti erikseen ja naiset vasta sitten. Voi vttu että naiset tulee kärsimään jatkossa mutta sitä saa mitä tilaa ;) Tätä tämä feminismi ajaa juuri

• Juu. Näin teen.

• Anonyymi

Feministi

• Anonyymi

Itse vietän sitä yksin mutta olenkin valio yksilö, mies 48v.

• Anonyymi

Mun eksä on ruma mutta otin sen kotiini juhannusta viettämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe