Viettääkö rumat miehet

Anonyymi

Ja naiset juhannusta yksin?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vietä, varma tieto.

Juhannuksessa on kyse aivan muusta kuin ulkoisesta. Se on elämänriemua ja lihaisaa toisten seurasta nauttimista!

• Anonyymi

Kun juo viinaa naiset näyttää paremmilta. Nyt pitää löytää nainen, joka on niin kännissä, että retkahtaa muhun.

• Anonyymi

Ei viedä, mutta raittiit miehet viettävät.

t. viinamies

• Anonyymi

Kyllä kyllä kyllä.T. oikein ruma

• Anonyymi

Jos tämä oli S:n kommentti, niin noin hän ei ajattelisi.

• Anonyymi

joskunni oittaa rumintakun nioittaamyös kauneinta eikä päin vastoin eli hyvä tahto on kauneus jos kunnioitamme ruminta yhtä paljon kuin kauneinta selipaatti on totuus muttajaakobinju mala vaati kunnioittamaan eli rakastamaan leaayhtä paljon kuin rakelia eli tasapuolisuus on hyvä tahto mutta pitää olla itsehillintää niin ei tule kateutta ja mustasukkaisuutta eli ilman seksiä ei joudu myrskyyn

• Anonyymi

puoli vuotta mennyt ja vasta yhden kanssa kipinä jonka mokalin odottamalla kellon kanssa toista,

• Anonyymi

No tottakai. Ei kukaan ole seuraani halunnut joten yksin olen kotona.

• Anonyymi

Minä olen susiruma ja vietän jussia vaimoni kanssa.
      Neljättäkymmenettä kertaa:)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä sä haet tällä aloituksella? Onko sulla joku kompleksi vapaisiin miehiin, vai haluatko muuten loukata heitä?

• Anonyymi

Löytyykö ketjusta juhannusheilaa? Alkaa olemaan kiire.

• Anonyymi

Itse ainakin toivon, että rumimmat ymmärtää pysyä kotonaan neljän seinän sisällä, eivätkä lähde pilaamaan komeimpien/kauneimpien juhannuksen viettoa.
      Tiellä ne vain kännissä örveltävät, huh-hyh yörk's!!!

• Anonyymi

Tällä aloituksella miehet mainittiin otsikossa oikeen korostetusti erikseen ja naiset vasta sitten. Voi vttu että naiset tulee kärsimään jatkossa mutta sitä saa mitä tilaa ;) Tätä tämä feminismi ajaa juuri

• Juu. Näin teen.

• Anonyymi

Feministi

• Anonyymi

Itse vietän sitä yksin mutta olenkin valio yksilö, mies 48v.

• Anonyymi

Mun eksä on ruma mutta otin sen kotiini juhannusta viettämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe