Keneltä haluaisit näyttää, jos voisit?

Anonyymi

Itse en haluaisi näyttää Marilyn Monroelta, mutta Sophia Lorenilta ja Penelope Cruzilta kyllä. Tosin olisihan se Monroekin oikeasti parempi kuin nykyinen pärstäni, mutta koska kyseessä on että keneltä ENITEN haluaisit näyttää, niin silloin mieluummin kyllä Loren tai Cruz.

Kirjautumaton palstalutka

71

589

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta kun muokkaamaan pärstää sitten vaan

    • Anonyymi

      Haluan näyttää sellaiselta kuin oikeastikin olen.
      t. Jari

      • Anonyymi

        Tuo on miehen puhetta !


    • Anonyymi

      Ööö... Nuorelta Ian Astburylta ehkä. Tai Jim Morrisonilta...

    • Anonyymi

      Itseltäni, ja voin.

    • Anonyymi

      Haluaisin näyttää Marilyn Mansonilta, mutta lisättynä NHL-perseellä.

    • Anonyymi
    • Arnold Schwarzeneggeriltä.

    • Anonyymi

      Nuorena Kiira Korvelta ja vanhana Kike Elomaalta.

      • Anonyymi

        Ei Kike ole kaunis luonnossa. Kuivakka ja lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kike ole kaunis luonnossa. Kuivakka ja lyhyt.

        Minusta Kike on kaunis ja nykyisin kohtuulliset lihakset. En halua olla pitkä, Kiirassakin ajattelin lähinnä kasvoja ja urheilevan naisen vartaloa. Toivosin voivani pitää vartalon timmissä kunnossa mahdollisimman pitkään, aika hyvä se vielä on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amy Anderssen

    • Anonyymi

      Joltakin, jonka näyttämisestä saisi hyvät rahat.

    • Anonyymi

      Maitland Ward. Tosi kaunis, tyylikäs ja seksikäs nainen! Olen aina ihaillut tyyliltään rohkeita naisia. Itse turhan ujo tällaiseen, mutta ehkä vielä joskus! https://imgur.io/gallery/9Ei7P2x

    • Anonyymi

      Itseni kelpaa hyvin.

    • Anonyymi

      Claudia Schiffer nuorena. Tuosta ei ihminen voi kauniimmaksi muuttua.

      Sophia Loren oli myös ihan älyttömän kaunis.

      Suomalaisista Susanna Laine.

      • Anonyymi

        Minä en voi käsittää tuota sophian ihailua.. en vaan millään. Ei ole sitten yhtään oman kauneuskäsitykseni mukainen. Eikä kyllä schifferkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi käsittää tuota sophian ihailua.. en vaan millään. Ei ole sitten yhtään oman kauneuskäsitykseni mukainen. Eikä kyllä schifferkään...

        Kenestä sitten pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä sitten pidät?

        Olen myös monien julkkisten "kauneudesta" ihmeissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös monien julkkisten "kauneudesta" ihmeissäni.

        Nykyään lähes jokainen lehdissä mainittu on "kaunotar".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään lähes jokainen lehdissä mainittu on "kaunotar".

        Ethän sinä muuten niitä juttuja klikkailisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä muuten niitä juttuja klikkailisi.

        En klikkaile, näkee jo otsikosta. Ei nuo uutiset yleensä kiinnosta että avaisin niitä.


    • Anonyymi

      Audrey Hepburn on ihanteeni, mutta en koskaan voisi olla niin gasellimainen, koska minulla on leveä lantio ja lyhyet jalat.

    • Anonyymi

      Tietty Marilyniltä.

    • Anonyymi

      siis wettä ovatko toiset jotkin ttöt kauniinpia kuin itse.

    • Anonyymi

      Toivokaa mieluummin, että
      vanhempanne arvostavat teitä jo lapsena ja
      kasvattavat teille vahvat omat siivet.

      Ei pelkällä kauneudella tule onnelliseksi.

      • Anonyymi

        Sanoo ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ruma.

        Mutta onnellinen.


    • Anonyymi

      hassu ajatelma voi olla, jos nukkumaan mennessä alkaa ajttelemaan että: mitäähnn noidet tytttöjen aivoissakin liikkuuu...

    • Anonyymi

      No joku charlize theron, 180 cm olis tietenki ollu kiva olla, olis yltäny korkeemmalle ainaki. Pfeiffer nyt tietenki aika viehkee, mutta olisko pystyny tollasta ulkonäköö sitte kantamaan arvoisellaan tavalla. Tuotaki toki taidettu leikellä. Mutta neliökasvoinen ehdottomasti, kapoiset naisen kasvot ovat vaan liian "luonteettomat". Että onko testosteronilla sitten vaikutusta naisten leukaperiin. Ehkä jotain mongolisympatiaa sitten kuitenkin itellä on. Sisinki aina jollain tapaa puskee kuitenki esiin. Että hyvillä geeneilläki voi saada itestään melkosen hanttapulin näkösen, ryhdittömän ja nyrpeen ilmeenki. Jos luonne on mitä on.

      • Anonyymi

        Itse taas sanoisin että soikeat, kapeat kasvot. Sirot kasvot, ei leveät saa olla. Ja mielellään blondi.


    • Anonyymi

      Aika hyvä rooli sitten jos tyttö sai roolin: näyttelee avaruushahmoa :D

    • Anonyymi

      Jeesukselta. Toki mieluummin mallilta käytökseltä.

    • Ihan itseltäni. En palvo kuvia, eikä ole idoleita joiksi haluisin muuttua. Mä olen ihan fine näin, kun olen.

      • En tiiä, olen saanut kai tarpeeksi leikkiä kuvanmuokkauksilla ja nähdä kasvoni erilaisina. Niin miehisinä, kun oikein femiineinäkin ja kun katson itseeni peiliin, niin totean että kyllä tuo mulle kelpaa. Ihan mukavan näköinen eläjä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tiiä, olen saanut kai tarpeeksi leikkiä kuvanmuokkauksilla ja nähdä kasvoni erilaisina. Niin miehisinä, kun oikein femiineinäkin ja kun katson itseeni peiliin, niin totean että kyllä tuo mulle kelpaa. Ihan mukavan näköinen eläjä.

        No voi hemmetti, onko pakko?!

        Kait se on pakko sitten joku nimetä, kun ryhmäpaine. Jos vois viikon vaikka kokeilla olla hänen näköinen.

        https://i0.wp.com/gospelconnect.com.ng/wp-content/uploads/2021/11/CHASE-WRIGHT.jpeg?fit=400,400&ssl=1

        Chase Wright. Ketään naista ei tuu mieleen kenelle haluisin näyttää yhtään. Mut tää nyt tuli, kun pinnistelin.



      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Komea tietysti, jos jotain pitää olla.

        Tääkin vaan siks, et näyttää vähän mun faijalle kun faija oli nuorempi. Ettei nyt ihan mettästä revitä edes näitä.



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh.. Kenties komein mies ikinä. Nykyään menee huonosti. Järkkää itselleen eutanasiaa.

        Juu. Ikämies jo.


    • Ukkomiehenä en siitä ulkonäöstä paljoa piittaa, mutta nuorena sinkkuna olisi hauska kokeilla, miten pärjäisin nuori Jude Law - lookilla

      https://favim.com/image/7036727/

    • Anonyymi

      Nuorelta tai keski-ikäiseltä Clint Eastwoodilta. Tai miksei Tapio Rautavaaraltakin vaikka hänellä olikin riisitaudin takia sisäänpäin kääntynyt rintalasta. Sitä virhettä ei Clintiltä löytynyt.

      • Anonyymi

        Mulla on Rautavaaran näköinen mies. Kaikki sitä aina sanovat.. No joo.. siis näyttää iäkkäältä Rautavaaralta. Sukat pyörii edelleen jaloissa häntä vilkaistessaan, vaikka ollaan oltu kauan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Rautavaaran näköinen mies. Kaikki sitä aina sanovat.. No joo.. siis näyttää iäkkäältä Rautavaaralta. Sukat pyörii edelleen jaloissa häntä vilkaistessaan, vaikka ollaan oltu kauan yhdessä.

        Naiset tykkää viinamiehistä.


    • Anonyymi

      En keneltäkään.

    • Ei perhana, kyllä mulle sopisi paremmin Columbon (Peter Falk) rähjäisyys ja töksähtelevä tyyli keskustella.

    • Anonyymi

      Peiliin katsoessa näkee itsensä ja eipä kovin rapea näkymä ole. Hyvä että on kelvannut kymmenille naisille aikoinaan enään ei kelpaa kenellekään. Itseltä haluasin näyttää 50vuotta nuorempana silloin naiset tykkäsi näkymästä.

    • Anonyymi

      James Bondilta, ku naisten iskeminen on sille niin helppoa.

      • Anonyymi

        James Bondin esileikit ei taida enää tänäpäivänä toimia... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        James Bondin esileikit ei taida enää tänäpäivänä toimia... :D

        James Bond on viinamies ja se riittää esileikiksi.


    • Anonyymi

      Tahtoisin olla kurppa. Kaiklien ätmien ihannoima . Jeejee.. ai autuas.

      • Anonyymi

        Kaikkien ätmien kateudessaan paheksuma
        Ikä rasisti. Sellaisen tahdon! Vanhan kubben joka teksittelee itseänsä viihdyttäekseen ja ikäisiään Alentaakseen. Oih. Tulee orgasmi pelkästä ajattelusta😍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pystyykö parantamaasn itseäs kuten itse4, aika hyvää sitten.

    • Anonyymi

      hyvä jurru joa puyaryy jorwnkin parantamaan itsaewäään, wi luuawei r

    • Anonyymi

      Tahtoisin näyttää ätmiltä. Oih huoh. Ihanaa.

      • Anonyymi

        Siinä menee peili rikki jos siihen sattuu katsomaan.


    • Anonyymi

      aiks tympreää mennä nukkumaankin jos jotain hammasti vihloo vievävästi jotta leukaluut paukkuukin..

      • Anonyymi

        Osta vihloville hampaille suunnattua hammastahnaa ja pese hampaat.esim .elmex. ei vihlo enään!


    • Anonyymi

      onko tyttöjen mielestä pelottacvia jos tykkää ukkosista ja salamoista?

    • Haluaisin näyttää sellaiselta kauniilta mieheltä, kuten Ville Valo tai Kurt Cobain. Mutta todellisuudessa olen rumilus pottunokka.

      • Anonyymi

        Hihi. Sori. Pottunokassa mitää vikaa ole jos pottuaivot pelittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi. Sori. Pottunokassa mitää vikaa ole jos pottuaivot pelittää.

        Niin no siitä voi olla montaa mieltä :D


      • Anonyymi

        Onko osa viehätystä ajatuksella "nälkiintynyt"? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko osa viehätystä ajatuksella "nälkiintynyt"? 😂

        Minusta hoikkuus pukee miestä, mutta en halua kuitenkaan itse haluaisi olla nälkiintynyt. Pidän ruuasta aivan liikaa ollakseni valmis tekemään moisia uhrauksia.


    • Anonyymi

      Ingrid Chauvin on ihan ok jos joku pitäisi valita. Muuten oma luonnon muovaama on paras, ei tarvetta :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe