Keneltä haluaisit näyttää, jos voisit?

Anonyymi

Itse en haluaisi näyttää Marilyn Monroelta, mutta Sophia Lorenilta ja Penelope Cruzilta kyllä. Tosin olisihan se Monroekin oikeasti parempi kuin nykyinen pärstäni, mutta koska kyseessä on että keneltä ENITEN haluaisit näyttää, niin silloin mieluummin kyllä Loren tai Cruz.

Kirjautumaton palstalutka

71

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta kun muokkaamaan pärstää sitten vaan

    • Anonyymi

      Haluan näyttää sellaiselta kuin oikeastikin olen.
      t. Jari

      • Anonyymi

        Tuo on miehen puhetta !


    • Anonyymi

      Ööö... Nuorelta Ian Astburylta ehkä. Tai Jim Morrisonilta...

    • Anonyymi

      Itseltäni, ja voin.

    • Anonyymi

      Haluaisin näyttää Marilyn Mansonilta, mutta lisättynä NHL-perseellä.

    • Anonyymi
    • Arnold Schwarzeneggeriltä.

    • Anonyymi

      Nuorena Kiira Korvelta ja vanhana Kike Elomaalta.

      • Anonyymi

        Ei Kike ole kaunis luonnossa. Kuivakka ja lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kike ole kaunis luonnossa. Kuivakka ja lyhyt.

        Minusta Kike on kaunis ja nykyisin kohtuulliset lihakset. En halua olla pitkä, Kiirassakin ajattelin lähinnä kasvoja ja urheilevan naisen vartaloa. Toivosin voivani pitää vartalon timmissä kunnossa mahdollisimman pitkään, aika hyvä se vielä on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amy Anderssen

    • Anonyymi

      Joltakin, jonka näyttämisestä saisi hyvät rahat.

    • Anonyymi

      Maitland Ward. Tosi kaunis, tyylikäs ja seksikäs nainen! Olen aina ihaillut tyyliltään rohkeita naisia. Itse turhan ujo tällaiseen, mutta ehkä vielä joskus! https://imgur.io/gallery/9Ei7P2x

    • Anonyymi

      Itseni kelpaa hyvin.

    • Anonyymi

      Claudia Schiffer nuorena. Tuosta ei ihminen voi kauniimmaksi muuttua.

      Sophia Loren oli myös ihan älyttömän kaunis.

      Suomalaisista Susanna Laine.

      • Anonyymi

        Minä en voi käsittää tuota sophian ihailua.. en vaan millään. Ei ole sitten yhtään oman kauneuskäsitykseni mukainen. Eikä kyllä schifferkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi käsittää tuota sophian ihailua.. en vaan millään. Ei ole sitten yhtään oman kauneuskäsitykseni mukainen. Eikä kyllä schifferkään...

        Kenestä sitten pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä sitten pidät?

        Olen myös monien julkkisten "kauneudesta" ihmeissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös monien julkkisten "kauneudesta" ihmeissäni.

        Nykyään lähes jokainen lehdissä mainittu on "kaunotar".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään lähes jokainen lehdissä mainittu on "kaunotar".

        Ethän sinä muuten niitä juttuja klikkailisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä muuten niitä juttuja klikkailisi.

        En klikkaile, näkee jo otsikosta. Ei nuo uutiset yleensä kiinnosta että avaisin niitä.


    • Anonyymi

      Audrey Hepburn on ihanteeni, mutta en koskaan voisi olla niin gasellimainen, koska minulla on leveä lantio ja lyhyet jalat.

    • Anonyymi

      Tietty Marilyniltä.

    • Anonyymi

      siis wettä ovatko toiset jotkin ttöt kauniinpia kuin itse.

    • Anonyymi

      Toivokaa mieluummin, että
      vanhempanne arvostavat teitä jo lapsena ja
      kasvattavat teille vahvat omat siivet.

      Ei pelkällä kauneudella tule onnelliseksi.

      • Anonyymi

        Sanoo ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ruma.

        Mutta onnellinen.


    • Anonyymi

      hassu ajatelma voi olla, jos nukkumaan mennessä alkaa ajttelemaan että: mitäähnn noidet tytttöjen aivoissakin liikkuuu...

    • Anonyymi

      No joku charlize theron, 180 cm olis tietenki ollu kiva olla, olis yltäny korkeemmalle ainaki. Pfeiffer nyt tietenki aika viehkee, mutta olisko pystyny tollasta ulkonäköö sitte kantamaan arvoisellaan tavalla. Tuotaki toki taidettu leikellä. Mutta neliökasvoinen ehdottomasti, kapoiset naisen kasvot ovat vaan liian "luonteettomat". Että onko testosteronilla sitten vaikutusta naisten leukaperiin. Ehkä jotain mongolisympatiaa sitten kuitenkin itellä on. Sisinki aina jollain tapaa puskee kuitenki esiin. Että hyvillä geeneilläki voi saada itestään melkosen hanttapulin näkösen, ryhdittömän ja nyrpeen ilmeenki. Jos luonne on mitä on.

      • Anonyymi

        Itse taas sanoisin että soikeat, kapeat kasvot. Sirot kasvot, ei leveät saa olla. Ja mielellään blondi.


    • Anonyymi

      Aika hyvä rooli sitten jos tyttö sai roolin: näyttelee avaruushahmoa :D

    • Anonyymi

      Jeesukselta. Toki mieluummin mallilta käytökseltä.

    • Ihan itseltäni. En palvo kuvia, eikä ole idoleita joiksi haluisin muuttua. Mä olen ihan fine näin, kun olen.

      • En tiiä, olen saanut kai tarpeeksi leikkiä kuvanmuokkauksilla ja nähdä kasvoni erilaisina. Niin miehisinä, kun oikein femiineinäkin ja kun katson itseeni peiliin, niin totean että kyllä tuo mulle kelpaa. Ihan mukavan näköinen eläjä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tiiä, olen saanut kai tarpeeksi leikkiä kuvanmuokkauksilla ja nähdä kasvoni erilaisina. Niin miehisinä, kun oikein femiineinäkin ja kun katson itseeni peiliin, niin totean että kyllä tuo mulle kelpaa. Ihan mukavan näköinen eläjä.

        No voi hemmetti, onko pakko?!

        Kait se on pakko sitten joku nimetä, kun ryhmäpaine. Jos vois viikon vaikka kokeilla olla hänen näköinen.

        https://i0.wp.com/gospelconnect.com.ng/wp-content/uploads/2021/11/CHASE-WRIGHT.jpeg?fit=400,400&ssl=1

        Chase Wright. Ketään naista ei tuu mieleen kenelle haluisin näyttää yhtään. Mut tää nyt tuli, kun pinnistelin.



      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Komea tietysti, jos jotain pitää olla.

        Tääkin vaan siks, et näyttää vähän mun faijalle kun faija oli nuorempi. Ettei nyt ihan mettästä revitä edes näitä.



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh.. Kenties komein mies ikinä. Nykyään menee huonosti. Järkkää itselleen eutanasiaa.

        Juu. Ikämies jo.


    • Ukkomiehenä en siitä ulkonäöstä paljoa piittaa, mutta nuorena sinkkuna olisi hauska kokeilla, miten pärjäisin nuori Jude Law - lookilla

      https://favim.com/image/7036727/

    • Anonyymi

      Nuorelta tai keski-ikäiseltä Clint Eastwoodilta. Tai miksei Tapio Rautavaaraltakin vaikka hänellä olikin riisitaudin takia sisäänpäin kääntynyt rintalasta. Sitä virhettä ei Clintiltä löytynyt.

      • Anonyymi

        Mulla on Rautavaaran näköinen mies. Kaikki sitä aina sanovat.. No joo.. siis näyttää iäkkäältä Rautavaaralta. Sukat pyörii edelleen jaloissa häntä vilkaistessaan, vaikka ollaan oltu kauan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Rautavaaran näköinen mies. Kaikki sitä aina sanovat.. No joo.. siis näyttää iäkkäältä Rautavaaralta. Sukat pyörii edelleen jaloissa häntä vilkaistessaan, vaikka ollaan oltu kauan yhdessä.

        Naiset tykkää viinamiehistä.


    • Anonyymi

      En keneltäkään.

    • Ei perhana, kyllä mulle sopisi paremmin Columbon (Peter Falk) rähjäisyys ja töksähtelevä tyyli keskustella.

    • Anonyymi

      Peiliin katsoessa näkee itsensä ja eipä kovin rapea näkymä ole. Hyvä että on kelvannut kymmenille naisille aikoinaan enään ei kelpaa kenellekään. Itseltä haluasin näyttää 50vuotta nuorempana silloin naiset tykkäsi näkymästä.

    • Anonyymi

      James Bondilta, ku naisten iskeminen on sille niin helppoa.

      • Anonyymi

        James Bondin esileikit ei taida enää tänäpäivänä toimia... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        James Bondin esileikit ei taida enää tänäpäivänä toimia... :D

        James Bond on viinamies ja se riittää esileikiksi.


    • Anonyymi

      Tahtoisin olla kurppa. Kaiklien ätmien ihannoima . Jeejee.. ai autuas.

      • Anonyymi

        Kaikkien ätmien kateudessaan paheksuma
        Ikä rasisti. Sellaisen tahdon! Vanhan kubben joka teksittelee itseänsä viihdyttäekseen ja ikäisiään Alentaakseen. Oih. Tulee orgasmi pelkästä ajattelusta😍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pystyykö parantamaasn itseäs kuten itse4, aika hyvää sitten.

    • Anonyymi

      hyvä jurru joa puyaryy jorwnkin parantamaan itsaewäään, wi luuawei r

    • Anonyymi

      Tahtoisin näyttää ätmiltä. Oih huoh. Ihanaa.

      • Anonyymi

        Siinä menee peili rikki jos siihen sattuu katsomaan.


    • Anonyymi

      aiks tympreää mennä nukkumaankin jos jotain hammasti vihloo vievävästi jotta leukaluut paukkuukin..

      • Anonyymi

        Osta vihloville hampaille suunnattua hammastahnaa ja pese hampaat.esim .elmex. ei vihlo enään!


    • Anonyymi

      onko tyttöjen mielestä pelottacvia jos tykkää ukkosista ja salamoista?

    • Haluaisin näyttää sellaiselta kauniilta mieheltä, kuten Ville Valo tai Kurt Cobain. Mutta todellisuudessa olen rumilus pottunokka.

      • Anonyymi

        Hihi. Sori. Pottunokassa mitää vikaa ole jos pottuaivot pelittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihi. Sori. Pottunokassa mitää vikaa ole jos pottuaivot pelittää.

        Niin no siitä voi olla montaa mieltä :D


      • Anonyymi

        Onko osa viehätystä ajatuksella "nälkiintynyt"? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko osa viehätystä ajatuksella "nälkiintynyt"? 😂

        Minusta hoikkuus pukee miestä, mutta en halua kuitenkaan itse haluaisi olla nälkiintynyt. Pidän ruuasta aivan liikaa ollakseni valmis tekemään moisia uhrauksia.


    • Anonyymi

      Ingrid Chauvin on ihan ok jos joku pitäisi valita. Muuten oma luonnon muovaama on paras, ei tarvetta :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe