Ei uinti paljon virkistä

Anonyymi

Ei se uinti mitenkään virkistä, jos uintipaikalle on matkaa.
Sukulainen soitti, että tules käymään ja samalla käydään uimassa yhdessä hienossa uimapaikassa. Tämä tapahtui siis pari vuotta sitten.
Oli kuuma päivä ja autossakin oli lämmin vaikka ilmastointi oli päällä eli hiki tippui kainaloista.
Siinä oli hetkellinen virkistys uimapaikalla, mutta sitten tuli taas hiki, kun lähti kotimatkalle ja kotiin päästyä ei virkistyksestä ollut mitään tietoa oli hikisempi, kuin lähtiessä.
Uimapaikka pitää olla ihan vieressä, että voi pulahtaa uimaan, kun hiki alkaa valumaan.
Paras virkistys paikka on 200 litran tynnyri kylmällä vedellä ja jääkuutioilla täytettynä.

20

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se sitten kiva kun tulee reuma.

    • Uimarannoilla on liikaa tungosta. En tykkää, kun äijät tuijottavat.

      • Anonyymi

        Miksi sua katsovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sua katsovat?

        Siinä sinulle miettimistä.


    • Anonyymi

      Ilmastointi ei tehoa? Jääkuutiot ja tynnyri? Ei ole kovin realistista tarinaa.

    • Anonyymi

      Meripulahdus virkistää sen ajan kun siellä lillut. Heti pois tullessa on hiki. 👵

    • Anonyymi

      Tunsin joskus mökillä imakan pussuauksen poskeen, vaarmaankin joku ampiaine koka tuhosin niiden pesän, pussasi.

    • Anonyymi

      Paras olla omapuhdasvetinen kirkas 10m järvi ainakin 5km näkuvuusyys juomakelpoinen ranta muutaman merrin pääsdä

    • Anonyymi

      Virkistäähän, kolme kertaa olen tänään jo ehtinyt uida ja joka kerta on ollut hivelevä :D

    • Anonyymi

      Kuningattwre34in pussaus 3ei t unnu välttämä kovin kivalle jos joku ampiaiskuningatar pusaa, pistää poskeen.

    • Anonyymi

      Voi virkistää ajatelmia jos joku oikein myrkkypistiäinen pistää, normaalin ampiaisenkin pisto kyllä tuntuu.

      Kun itse pitää katsella elokuvia, uusi doctor strange ja jooh kaikenlaisia uusia.

    • Anonyymi

      Kävin rannalla niin ei ollut yhtään uimaria siellä. Eli ei kannata uida koska se ei virkistä.
      Kylmä suihkukaan ei auta kun sen 2 minuuttia.

      • Anonyymi

        Kesto uinti on hyvä ratkaisu vilposuuteen, kun on kylmä menee uimaan ja Ku on kuuma ,menee uimaan
        Näin ei pääse kylmä huokosiin muuta kun kestouinnin ajaksi.


    • Anonyymi

      sen on sama koirillaki, katoin kerran ku yks oli ihan kauhuissaan ku oltiin laittamassa uimareissun jälkeen takas sinne kuumaan autoon läkähtymään, se ilmaisi ihan selvästi ettei olis halunnu

    • Anonyymi

      Jos omistaa kissanpentuja, niiin niitä voi laittaa uimaan sillei säkkiin niitä vinkumaan ja kiviä mukaan ja heittää järveen uppoamaan, siinähän kissa oppii uimaan heh, isä kertoi miten julmia tekoja joskus tehneet...

      Mutta niin virkistää ja herää Pepsi MAX :D Jos tavallaan elää eri puolella palloa, maapalloa eli amerikkalaisten aikayksiköissä niin yö on päivää.

    • Anonyymi

      MAX ja Pepsi MAX joka on kyllä suosikkivirvoittavia juomiani, sokeriton, maksimi maku, mutta ajatusyhtymä Autodeskin 3D Studio M;AX :D

      Maksimaalista toimintaa, jonkun tytön nimi oli joskus Maksimainen :D

    • Anonyymi

      Minulta se tais jäädä tänä vuonna talviturkki heittämättä. Oon miettinyt jos vielä menis kylmään veteen ja tekis siitä videon alasti tietenkin 🥶🥶🥶📽️📽️📽️

    • Anonyymi

      Oon miettiny, jos tekisin ittelleni puupaljun. En pyöreetä, vaan suorakulmaisen. Siihen puupesä kupeeseen. Mikähän puu olis hyvä paljukäyttöön?

      :)

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Asut jossain takaummikossa, jossa ei mitään palveluja eikä edes järveä.
      Huonosti oot elämäsi suunnitellut.

      • Anonyymi

        Mäkin asun takalammikossa, ja mulle kans uimaan menemisestä tulee ahdistus. Kaiken maailman pyyhkeet ja viltit ja vasu täyteen tavaraa. Miksei vaan vois helposti siitä pulahtaa. Ja sitten kun te kaipasitte niitä jäisiä paljuja, niin miksette nyt mee avantoon. Niin ei tarvi sitten kesällä valittaa. Kalevikin (nimi muutettu) käy monta kertaa viikossa avannossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      169
      3160
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      139
      2127
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      2076
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      89
      1830
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1620
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1603
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1130
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      274
      1114
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      71
      1110
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      958
    Aihe