Miksi miehet eivät halua olla ilman paitaa

Anonyymi

Tämä kysymys on ainoastaan miehille. Jos ulkona on esim. yli 30 astetta niin miksi miehet eivät ota paitaa pois? Itse olen nainen eivätkä paidattomat miehet ole minusta mitenkään ihmeellisiä. Mietin vain sitä, miksi pitää kuumaa ja hiostavaa paitaa päällä jos siinä ei ole mitään väärää ottaa sitä pois? Jotkut miehet mieluummin hikoilevat paidan läpimäräksi kuin olisivat ilman, itse en ymmärrä tätä käytäntöä joten voisiko joku ystävällisesti selittää?

18

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie ainaku otan ellen kaupungilla tai kovin ihmiskeskittymään mee.ihan kuin ennnenkin. Tosin kauan sit ennenhän miehil oli vaalee pitkäh paita työnteossa

      • Anonyymi

        AP

        Ei ole tullut muita vastauksia joten miksi sinä et ota paitaa kaupungilla tai ihmiskeskittymässä pois?


    • Anonyymi

      No juu, paita pois? Kyllähän se voisi hämmetää kanssakulkijoita pelkissä rintaliiveissä...

      • Anonyymi

        AP

        Miehet ei käytä liivejä.


    • Anonyymi

      Hyiii saaatana. EN.

    • Anonyymi

      Nonniin, eipäs yleistetä! Praidviikolla
      kannattaa käydä hieman avartamassa
      omia näkökantoja?.. 💏

    • Anonyymi

      Ilman paitaa auringossa? Kamalan kuumaa ja iho palaa, paita pitää viileämpänä.

      • Anonyymi

        AP

        Itse kun joudun käyttämään urheiluliivejä niin hiki virtaa juurikin niiden liivien alla, ei muualla, joten tuskin se paita suojaa kuumuudelta. Ja tuskin sitä Suomen auringossa palaa muut kuin herkkäihoiset. Haen kuitenkin sellaista vastausta, että miksi miehet eivät ole muiden nähden ilman paitaa mutta jos kukaan ei katso niin silloin kyllä otetaan paita pois. Mikä siinä on joidenkin mielestä väärää olla muiden nähden ilman paitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Itse kun joudun käyttämään urheiluliivejä niin hiki virtaa juurikin niiden liivien alla, ei muualla, joten tuskin se paita suojaa kuumuudelta. Ja tuskin sitä Suomen auringossa palaa muut kuin herkkäihoiset. Haen kuitenkin sellaista vastausta, että miksi miehet eivät ole muiden nähden ilman paitaa mutta jos kukaan ei katso niin silloin kyllä otetaan paita pois. Mikä siinä on joidenkin mielestä väärää olla muiden nähden ilman paitaa?

        Ei siinä muuta väärää ole kuin sivistymättömyys. Ihmisten ilmoilla ei vain kuljeta ilman paitaa.

        Mua ainakin inhottais, jos joku hikinen vieras jätkä tulis lähelle ilman paitaa vaikka kaupan kassajonossa.

        Uimarannalla voi olla ilman paitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Itse kun joudun käyttämään urheiluliivejä niin hiki virtaa juurikin niiden liivien alla, ei muualla, joten tuskin se paita suojaa kuumuudelta. Ja tuskin sitä Suomen auringossa palaa muut kuin herkkäihoiset. Haen kuitenkin sellaista vastausta, että miksi miehet eivät ole muiden nähden ilman paitaa mutta jos kukaan ei katso niin silloin kyllä otetaan paita pois. Mikä siinä on joidenkin mielestä väärää olla muiden nähden ilman paitaa?

        Jotkut ihmiset ovat sen verran vielä häveliäitä, että pitävät paitaa muiden ihmisten ilmoilla. Uimarannalla tai auringonottopaikoilla se on eri juttu. Toinen syy voipi olla se että on nuita kylkimakkaroita, joten piilotellaan hieman niitä.


    • Anonyymi

      Ehkä samoista häveliäisyyssyistä kun naisetkaan ei ole yläosattomissa.

      • Anonyymi

        AP

        Mutta eihän siitä ole mitään häveliästä jos miehet ovat ilman paitaa.


    • Anonyymi

      Miehillä ei ole rintaliivejä, joten paidan alla ei hikoile. Julkisella paikalla ilman paitaa kulkeva mies on jotenkin keskenkasvuisen tuntuinen.

    • Anonyymi

      Mikset itse ole nakuna yläosasta ?

    • Anonyymi

      Itse katselen mielelläni paidattomia miehiä.

    • Anonyymi

      Joku kommentoi hikisestä miehestä kassajonossa ilman paitaa. Sama inhotus tulee kassajonossa hikisestä naisesta pienissä bikineissä.
      Muistetaan käyttäytyminen !

    • Anonyymi

      Meikä ainakin ottaa, ja kuljinkin useasti ilman paitaa viime kesänä. Se oli ihan kivaa kun lämmin aurinko paistaa iholle

    • Anonyymi

      Sitä minäkin ihmettelen, Elen kulkenut itse koko kesänilman paitaa ja shortseissa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      8919
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      379
      3688
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2775
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      84
      2565
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2475
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2464
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      150
      1747
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      64
      1564
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1383
    Aihe